menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nu hopelijk voorgoed terug

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Nu hopelijk voorgoed terug.

Beste lieve TuinadviesForumvrienden/innen,

Een poos geleden had ik een topic gemaakt over het terugzijn op dit geweldige Forum.
Helaas bleef het bij dat berichtje, ik kon verder niets meer doen!
Eind augustus 2012 kreeg ik een nieuwe P.C. en op 13 september 2012 Glasvezel van KPN.
Nadat dit alles ge
dinsdag 26 februari 2013 - 15:43
marcote

Marcote

Ik zit nog niet zolang op deze site maar kan welbegrijpendat je het mist het is een leuke site!!Maar problemen met de glasvezel van K.P.N hebben en dan reclame onder je bericht van K.P.N da's ironie!!
dinsdag 26 februari 2013 - 16:14
Roeli

Roeli

Fijn Jeannette, dat je terug bent.
Hoe lang moet dat duimen duren ?
Ze beginnen al te slijten en dat kan ik niet gebruiken.
Ik heb nog heel veel te doen in de tuin ( als het teminste nog voorjaar wordt )
Af en toe begin ik daar aan te twijfelen.
De ene week zeg je, h
dinsdag 26 februari 2013 - 16:46
Jeannette1

Jeannette1

Beste Marcote,
Inderdaad wat ironisch, maar zo is het leven nu eenmaal.
Bedankt voor je rectie en wie weet, zien wij elkaar eens bij een Tuinadvies dagje uit.
Groetjes, Jeannette


Hai Roeli,
Ja, het heeft lang genoeg geduurd en dan zeggen de artsen(probeer jezelf iets rustiger te houden)!
Ik hoop alles te kunnen vergeten en start gewoon weer opnieuw hoop ik.
Wat het voorjaat betreft, bij mij vliegen ook de muren op mij af, toch moet ook ik nog even wachten tot beter weer.
Reken maar dat ik er dan ook wel misbruik van ga maken en dagen achter elkaar de deur uit ga!!!
Voorlopig zal het toch nog wel even kwakkelen worden, maar het is nu eenmaal niet anders helaas.
Als wij allen blijven hoppen op mooier weer, komt het zeker sneller!
Ik neem het jou niet kwalijk als je eens niet duimt voor mij, dat doet dan wel weer een ander (hoop ik).
Geniet van de tuin zodra het even kan en neem het weer maar zoals het valt, het is namelijk een van de enige dingen waar niemand iets aan kan doen.

Lieve groetjes, Jeannette
dinsdag 26 februari 2013 - 17:09
Ernas

Ernas

Fijn dat je terug op het forum zit !

Hopelijk blijft het nu goed.

groetjes, Erna
dinsdag 26 februari 2013 - 17:10
Gehenna

Gehenna

Fijn nog eens van jullie te horen Jeannette!!!
Een zeer hartelijk WELKOM TERUG en hopelijk zijn de problemen met je verbinding voorgoed opgelost.
Nog even op de tanden bijten en dan kunnen we weer naar buiten, naar onze geliefde plantjes.
We hopen ook jou en Ger en andere forummers nog eens te ontmoeten op
dinsdag 26 februari 2013 - 17:31
Jeannette1

Jeannette1

Hai Erna,

Dank je wel voor je reactie, wij hopen ook dat nu eindelijk alles eens goed blijft en wij de rest van 2013 toch nog fijn en gezelig door mogen maken.
Groetjes, Jeannette


Hai Gahenna,

Het is inderdaad erg lang geleden dat wij elkaar mochten ontmoeten.
Hopelijk wordt de rest van dit jaar een vruchtbaar tuinenbezoek en komen wij vele bekende en onbekende tuinadviesforummers/sters tegen.
Groetjes, Jeannette
dinsdag 26 februari 2013 - 17:41
Eljoh

Eljoh

ik ben heeeel onbekend, maar fijn dat de glimlach vol vooruitzichten bij jou (jullie) terug is. Fijn, dat natuur zo verbinden kan. Koppie hoog en op naar vele mooie morgens.
dinsdag 26 februari 2013 - 18:24
Jeannette1

Jeannette1

Hai Eljok,

Wij zijn ook niet bekend, maar berucht!!!
Die glimlach heb ik van mijn vader zaliger ge
dinsdag 26 februari 2013 - 18:45
minouke

Minouke

Hoi Jeannetje en Ger,

wie je niet kent zal dat nog niet weten h
dinsdag 26 februari 2013 - 19:25
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Chantal en Quy,

EINDELIJK is het dan zo ver... tot nu toe alles in orde, nu mijn gezondheid nog verder verbeteren en dan zijn wij weer het vrouwtje en mannetje!!!

Jullie weten wel wat dit voor mij betekend heeft al die maanden g
dinsdag 26 februari 2013 - 20:17
hannibal

Hannibal

Hallo, Jeannette en Ger, ik ben ook een tijdje weggeweest en blij dat alles ok is met jullie. Daarom dit gedichtje:

Als de zon weer gaat schijnen


Als de zon weer gaat schijnen
En de wolken verdwijnen
Als de zon weer gaat schijnen
En me zorgen verdwijnen
Dan lacht het geluk me weer toe
Van die nare tijd was ik erg moe
Als de zon weer gaat schijnen
Gaat het met me leven weer goed
Als de zon weer gaat schijnen
Wat die altijd al doet

Dichter Danny van Strien
dinsdag 26 februari 2013 - 20:42
danny2

Danny2

Fijn dat je het weer terug ziet zitten en ...ik moet er ook niet lang over zeveren, wij begrijpen mekaar wel...en zien mekaar weer ergens in de zomer...

groetjes annie en danny
ook groetjes aan Ger
dinsdag 26 februari 2013 - 21:34
kurt

Kurt

Ha, daar zijn Jeannette en Ger terug.

We zullen met z'n allen duimen dat alles nu goed mag gaan en dat we weer veel fijne berichten van jou zullen mogen lezen.

Het beste en tot later.

Mvg,
Kurt en Bianca.
dinsdag 26 februari 2013 - 21:58
Jeannette1

Jeannette1

Hai Hannibal,

Hopelijk gaat met jou alles ook oke!.
Blij dat ook jij er weer bent, bedankt voor het gedichtje, eigenlijk net wat ik nodig had.
Wie weet, zien wij elkaar in het voorjaar of in de zomer weer ergens.

Bedankt voor je reactie en groetjes, Ger en Jeannette


Hai Danny,

Bedankt voor je reactie en het plaatsen van de andere topic voor mijn verjaardag!
Helaas heb ik al die maanden niets kunen doen of kunnen reageren, ben wel blij dat nu alle ellende voorbij is.
Dat wij elkaar weer zien staat als een paal boven water!!!

Nogmaals bedankt en ook lieve groetjes voor Annie,
Ger en Jeannette
dinsdag 26 februari 2013 - 21:59
Jeannette1

Jeannette1

Beste Kurt en Bianca,

Bedankt voor de reactie, Ger en ik zijn zeker blij dat ik nu echt terug ben en hopelijk ook blijf!!!

Weten jullie wat deze maanden voor mij betekend hebben???
Ik voelde mij werkelijk van de wereld afgesneden.
En de artsen maar zeggen dat ik mij rustiger moest houden omdat het anders verkeerd af zou lopen.
Toen ik vroeg of zij alles dan met de KPN in orde wilde maken, konden zij dat niet waarmaken, flauw h
dinsdag 26 februari 2013 - 22:11
annis

Annis

Jeannette gelukkig weer terug en hopelijk blijft je computer en het netwerk goed lopen. Het is heel vervelend als deze dingen het niet doen. Ik ben ook een tijdje aan huis gekluisterd geweest vanwege een sportblessure en zou me niet kunnen indenken dat ik computer tv en telefoon zou moeten missen. Mijn man moest overdag werken en dan zit je toch alleen en in de tuin werken was nog geen optie.
Hopelijk gaat je gezondheid ook de goede kant op en als het beter weer wordt werkt dat ook mee.

Groetjes Annis
woensdag 27 februari 2013 - 08:58
kerstkind

Kerstkind


Gedaan met de rust op het forum!!!

Jeannette is terug!!!!!!!!!
Eindelijk weer wat leven in de brouwerij.
Welkom terug lief Jeannetje. Hopelijk is nu alles in orde en blijft het ook in orde.
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd en je hebt nog veel schade in te halen.
Dus ga alsjeblief je best doen en laat nog maar h
woensdag 27 februari 2013 - 16:10
Jeannette1

Jeannette1

Beste Annis,

Wij zijn vanmiddag ons huis ontvlucht, ik had namelijk een antwoord op jouw reactie geschreven en toen ik het wilde plaatsen kwam er weer opnieuw een blanco antwoord stukje en was al mijn typwerk weg en dus voor joker gedaan helaas.
Dit zal ik echter ook niet meer doen, want ik kwam blauw van de kou en verkleumd weer thuis.
De dokter zou zeggen (als hij het wist), eigen schuld dikke bult)!

Nu ga ik het opnieuw proberen en hoop maar dat het nu wel goed gaat.
Of.....ben ik dan toch erg oud geworden in die paar maanden???

Bedankt voor je reactie, ik had inderdaad geluk dat Ger al aan het eind van tram 6 zit en niet meer hoeft te werken.
Wat het weer betreft, zou ik ook graag wat warmte en zon willen hebben, maar hier heeft gelukkig niemand iets over te zeggen, want dan kwam daar ook nog oorlog van.
Ik wacht dus maar geduldig af en ga zeker zodra het iets warmer wordt heerlijk elke dag even naar buiten, dat heb ik inmiddels wel verdiend.
Ik heb namelijk g
woensdag 27 februari 2013 - 17:18
Jeannette1

Jeannette1

Lieve JOs
woensdag 27 februari 2013 - 17:31
Gehenna

Gehenna

Bij jou ook witte schermpjes?! Heb ik ook regelmatig, dan typ ik en als ik wil posten kom ik op het inlogscherm of gewoon op een blanco vak. Om de muren op te lopen.
Sinds de overschakeling op glasvezel dat OOO ZOOOO veel beter is. Bijna dagelijkse kost om even, of langer dan even, geen internet te hebben en uiteraard ligt het probleem altijd bij .... de computer. 'steekt de stekker van de modem wel in mevrouw?' Ik zal mijn reactie erop maar voor mezelf houden of ik krijg een ban

1 mei staat al in het fluo aangeduid van voor de kalender gedrukt was.
Ik hoorde getik en getokkel in de bezemkast. Toen ik ging kijken of er soms een muis zat zag ik de bezemsteel vol ongeduld staan huppelen
woensdag 27 februari 2013 - 19:38
molleke32

Molleke32

Wat een ellende allemaal! MAAR we zijn zeer blij dat je terug op het forum bent! Hopelijk wordt het weer snel beter en kunnen we terug wat tuintjes afschuimen
En voor de gezondheid blijven we duimen!

liefs vicky
donderdag 28 februari 2013 - 08:56
Jeannette1

Jeannette1

Hai Gahenna,
Ja de KPN is ook niet alles hoewel ik voorheen er nooit last mee heb gehad.
De ellende is pas begonnen met de glasvezel die zo geweldig zou zijn.
Maar... gelukkig is en blijft het nu allemaal goed werken hoop ik!
Groetjes, Jeannette

Hai Vicky,

Ja het was inderdaad niet allemaal even prettig, maar er bestaat geloof ik geen roos zonder doornen toch?
En... elk huisje heeft zijn kruisje, daar houd ik het maar op.
Zelf hopen Ger en ik alle ellende die wij in de laatste maanden meegemaakt hebben snel te vergeten.
Op dit moment lijk ik nog steeds een klein kind(geen demensie hoor!) zo blij ben ik dat alles weer functioneerd.
Op deze manier kan ik de vingertjes misschien ook weer wat soepeler krijgen, wie weet!
Dat wij tuinen af gaan schuimen is en ding dat zeker is!!!

Bedankt voor het duimen, dat heb ik harder nodig dan verwacht helaas.
Groetjes, ook voor Frank en wij zien elkaar als het mooier weer is zeker wel!
Ger en Jeannette
donderdag 28 februari 2013 - 09:57
berenice

Berenice

WELKOM TERUG

hopelijk zien we elkaar deze zomzer eens terug

grts Berenice
donderdag 28 februari 2013 - 12:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon