menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Website traag

Ga naar meest recente reactie

Thanja

Thanja

Sinds vandaag ervaar ik dat tuinadvies zo traag is: traag met openen van de website, traag met openen van rubrieken en topics.
Andere websites (open in hetzelfde venster) hebben nergens last van.

Iemand een oplossing?

zondag 14 maart 2010 - 15:23
kurt

Kurt

Beste Thanja,

Hoe meer bezoekers, hoe meer verbindingen tot stand moeten worden gebracht en hoe zwaarder de servers worden belast.
Op zondag komen altijd tamelijk veel bezoekers langs... vandaag alleen al worden er iets meer dan 55.000 verwacht en die bekijken dan elk x aantal pagina's.
Hoe meer auto's op de autostrade, hoe trager je kan blijven rijden of hoe sneller je in file staat.

Oplossing hiervoor... Wij zullen extra server bij laten steken en een 400 euro per maand bijbetalen
zondag 14 maart 2010 - 15:52
Thanja

Thanja

Ik heb nog wel een andere oplossing Kurt. Ik ben voortaan op zondag wat geduldiger...

Eerder heb ik dit probleem recentelijk niet gehad, vandaar mijn vraag. Ik vind het wel een mooi iets dat de website zoveel bezoekers trekt!

Fijne zondag.

zondag 14 maart 2010 - 16:42
lanne

Lanne

had ook al gemerkt dat het vaak niet zo vlot gaat op het forum - kunnen we dat ergens zien hoeveel bezoekers er op het forum aanwezig zijn ? als we dan zien dat het te druk is , kunnen we later nog eens terug komen , wetende dat het grote succes de oorzaak van het trage tempo is . 400 euro per maand ! dat is toch niet te doen !!! hoe kan je dat er nog uithalen ? ik zal alvast wat minder vaak proberen langs komen - als we dat allemaal proberen , dan zal het al een heel groot verschil maken , maar ik vraag me af of dat de bedoeling is
groetjes
Lily-Anne
maandag 15 maart 2010 - 10:47
kurt

Kurt

Internal server error" is weer terug van weggeweest

Vreemd, die heb ik niet opgemerkt... Laat ons hopen dat het een korte onderbreking was die het datacenter snel heeft weten op te lossen.

Ik hou het in elk geval in de gaten.
Vandaag was het in elk geval bijna even druk als gisteren. Ik vermoed dat de lente er zit aan te komen en dat ik toch best kan nakijken om het forum op een aparte server te zetten om nog meer overbelasting te voorkomen.

Met dank voor de melding,
Mvg,
Kurt
maandag 15 maart 2010 - 22:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon