menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Busreis Succulenta-Brabant.be op 2010-06-12

Ga naar meest recente reactie

vanwim

Vanwim

Allen,
met de cactusclub (Succulenta-Brabant te Vilvoorde) http://www.succulenta-brabant.be zijn we van plan om in juni naar Duitsland te gaan met de bus.
Gezien we zelf niet aan 50 personen komen om een bus vol te krijgen, en dat is de voorwaarde voor organiseren, anders wordt het te duur, dacht ik, dachten we om ook andere cactusliefhebbers te laten meegaan.
Voor de geïnteresseerden.
Ik ga in het weekend een inschrijfpagina invoegen op onze website en daar zal ook prijs, ... op gegeven worden.
Ik weet dat hier ook reizen worden uitgestippeld maar dan ook vaak hetzelfde probleem. Busje komt zo, maar busje is niet vol ... en is er weinig financiële lol
Dus, indien zin om mee te gaan...hou 12 juni 2010 vrij en schrijf in (vanaf 22 januari 2010).

Wim Vanmaele
iov Succulenta-Brabant(.be)
donderdag 14 januari 2010 - 20:01
dolf

Dolf

Een oplossing is kiezen voor een kleinere bus zoals
in andere clubs word gedaan.

Werner
donderdag 14 januari 2010 - 20:08
Paquita

Paquita

Die kost praktisch evenveel als een grote bus .... Je kan voor een kleine bus geen halve chauffeur vragen .
Maar zo kan je elk jaar het interessantste in de omliggende landen bezien op een goedkopere manier dan met eigen wagen . Ik reis elk jaar zo met een 3-tal clubs mee , ook al ben ik geen lid overal . Ik bekijk het programma en op basis daarvan ga ik al of niet mee .
donderdag 14 januari 2010 - 23:44
vanwim

Vanwim

De inschrijving voor geïnteresseerden is open.
Merk op. Inschrijven uit interesse is nog niet inschrijven tot deelname.
Geen enkele verplichting. Die komt er pas bij definitief inschrijven..

http://www.succulenta-brabant.be
maandag 1 februari 2010 - 18:37
stekeltje

Stekeltje

En welke kwekerijen / liefhebbers worden er bezocht?
woensdag 3 februari 2010 - 16:11
vanwim

Vanwim

Zit embryonaal in elkaar en we werken er nog verder aan. Op de site, kan je bij info de nodige wenken krijgen en lezen
woensdag 3 februari 2010 - 17:58
Paronoto

Paronoto

Ja, 't zijn intussen "andere tijden geworden"...reis naar Duitsland heeft nooit plaats gehad ... Souvenir manqué....
woensdag 10 oktober 2012 - 20:21

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon