menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Reddingsband verwerken in bloemstuk

Ga naar meest recente reactie

nandcuba

Nandcuba

halo ik ben op zoek naar een tip om te weten op welke manier ik het best een antieke reddingsband
kan verwerken in een bloemstuk zonder dit op een krans te doen denken..... dit stuk is voor een 50jarige ( Bedoeling was of is 50 rozen hiermede te verwerken.... alle tips zijn welkom
bedankt op voorhand...
dinsdag 9 december 2008 - 00:10
decoels

Decoels

hallo,

heb je geen foto van die reddingsband?

ik zou hem eventueel gebruiken als boekethouder en daarin de 50 rozen verwerken
dinsdag 9 december 2008 - 09:28
mar10

Mar10

misschien kan je met rozen een 5 maken en de reddingsband erachter zodat ze 50 krijgt

Of de reddings band rechtop zetten met de smalle zijde naar voor en dan onderaan oasis plaatsen links en rechts en daar de rozen op verwerken
dinsdag 9 december 2008 - 22:11
nandcuba

Nandcuba

hallo,

heb je geen foto van die reddingsband?

ik zou hem eventueel gebruiken als boekethouder en daarin de 50 rozen verwerken


hoi , bedankt voor je reactie ik heb nog geen foto hiervan maar ga er eentje van maken zo kunnnen julie beter inschatten waarover ik het heb .
Groetjes
dinsdag 9 december 2008 - 23:36
Dess

Dess

ben ook benieuwd naar je foto
zaterdag 13 december 2008 - 10:33
nandcuba

Nandcuba

ben ook benieuwd naar je foto

Halo bedankt maar ik probeer al meerdere malen de foto te plaatsen maar zonder resultaat ...weet iemand me te vertellen op welke manier ik hiertoe kom?
alvast bedankt.... en prettige feesten aan ieder Groetjes Nand
dinsdag 16 december 2008 - 00:01
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Hallo Nand,

Wederkerige wensen en hartelijk welkom bij he tuinadviesforum!
[afbeelding verwijderd niet-https]
Alle begin is moeilijk en verwarrend vooral omdat je met veel nieuwe zaken tegelijk moet bezig zijn.
Maak je maar géén zorgen, we zijn je allemaal voorgegaan en hebben het ook gehaald.
Doe het rustig en stap voor stap dan lukt het wel, zoniet laat je het maar weten.

klik op afbeelding, in het antwoordkader, bladeren, afbeelding openen en opladen.
Nu ben je bij Imageschack, je vinkt het kadertje uit juist naast 'include details' en kopieert de link daar juist onder= hotlinks for forums1= dat doe je door met de muis op de tekst te gaan staan, linkse muisklik te geven, dan zal je zien dat de tekst blauw wordt, dan rechtse muisklik op de blauwgeworden tekst en voor kopiëren kiezen.
Nu mag je alles sluiten behalve je antwoordkader, daar mag je de link RECHtSTREEKS in plakken ( dat doe je door eerst je cursor op de plek te zetten waar je de link graag wil hebben, daarna rechts op je muis te klikken en voor plakken te kiezen.
Niet vergeten je antwoord te plaatsen
ps: Je afbeelding mag wel niet te groot zijn, dan lukt het ook niet, tussen 600 en 800 pixels is ideaal.
Veel succes


[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 16 december 2008 - 07:51

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon