Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Heb gisteren een bloemenkrans gemaakt met verse bloemen op een rotan bord,
zou ik zoiets weg kunnen geven als kado?en weet iemand hoe lang zoiets goed blijft?
Heb het gemaakt op een oase krans
Je foto is nogal aan de kleine kant zodat ik niet zo goed kan zijn welke materialen je gebruikt
hebt. Het ziet er leuk uit en als je natte oasis hebt gebruikt gaat het zeker een tijdje mee. Men kan de oasis nadien ook nog nat houden zodat het stuk langer houdbaar is.
Misschien lukt het je nog om de foto iets groter te plaatsen of is er zeker hier op het forum iemand dat dat wel voor je kan doen.
In ieder geval laat ons zeker nog meer meegenieten van je mooie stukjes.
Hoi Patricia.
Op de eerste plaats hartelijk welkom
op dit gezellige forum.
Nou ik zou je krans best cadeau willen krijgen,
vind hem super mooi.
Gr Marga[afbeelding verwijderd niet-https]
Alleerst van mij ook een Hartelijke welkom op dit zeer leuke forum !
Wat je krans betref ik vind hem in 1 woord PRACHTIG !
ik verjaar in Juni, tot zolang zal hij niet goed blijven maar misschien kan je tegen dan wel eentje naar mij sturen, ik hou in elk geval een plaatsje vrij hihi
Allereerst welkom op dit forum ,
Je krans ziet er geweldig uit ! Hij zal zeker wel een tijdje meegaan ,
als diegene die hem krijgt er niet blij mee is mag je hem mijn kant uit sturen maar ik heb al gezien dat we nummertje zullen moeten trekken Hij is mooi van kleur ook , ik hou daar wel van!
prettige zondag
groetjes Linda [afbeelding verwijderd niet-https]
Ik kom sinds kort op dit forum en zie dit prachtige stuk op het rotan bord.
Daar wil ik best een jaartje ouder voor worden als ik dat cadeau zou krijgen.
Ik vind het héél erg mooi om te krijgen of om te geven!!
Je zal zeker een graag geziene gast zijn met zo'n cadeautje !!!
Wees daar maar gerust van.
Je bloemenkrans ziet er gewoon geweldig uit meid.
Zo'n mooie, frisse, levendige kleuren !!
Daar wordt je zelf met dit barkoude weer nog vrolijk van , vind ik .
Het geheel past schitternd op je rotan bord.
Dit is een HARTELIJK WELKOM waard, wat een schitterend verjaarskado, degene die hem krijgt heeft bij jou wel een apart plekje in je hart, ik zou er in ieder gval heel blij mee zijn.
Als de oase nat wordt gehouden zal het zeker 10-15 dagen goed blijven. De roosjes en de gerbera's en de kleine paarse bloemetjes die zo schuin uitsteken (weet naam niet meer) kunnen vervangen worden voor de kerst. De kleur v.d. kaars kan ook gecombineerd worden met evt. witte/of groene kerstballen/tjes, de paarse takjes kan je vervangen door wat kerstgroen erin te steken, niet te groot, maar kleine takjes dennegroen. Normaal zeg je: geef de jarige maar een dikke knuffel, maar hiervoor heb jij een dikke knuffel verdiend, laat maar alles zien wat je maakt, groetjes van Rini[afbeelding verwijderd niet-https][/img]