De carrousel zou draaien tot 1 april, dus de carrousel mag weer terug naar mij gestuurd worden. Ik zal je een PM-etje sturen.
@ iedereen: Allereerst wil ik aan iedereen die heeft meegewerkt aan de zadencarrousel hartelijk bedanken. Ik vind de lijst indrukwekkend lang/groot en ik vind het iedere keer weer een leuke verrassing om te zien welke zaden er zijn toegevoegd. Heel erg leuk! En zonder jullie had de carrousel niet kunnen draaien, dus nogmaals dank!
Ik zal de carrousel beheren tot 1 oktober, dan gaat de carrousel weer van start. De carrousel zal dan anders van opzet zijn. In augustus/september komt er een topic waarop je je kunt inschrijven voor de carrousel. Ik maak een volgorde hoe de carrousel zal gaan verlopen en vervolgens gaat de carrousel van start. De ins en outs van dit voorstel zal ik tzt op het forum plaatsen en zal evt nog gewijzigd kunnen worden.
Het voordeel van dit systeem is dat ik bijvoorbeeld 5x de envelop in NL kan laten rondgaan en daarna 5x in België. De kosten van het steeds over de grens gaan worden daarmee voorkomen en de diversiteit van de zaden blijft bestaan.
Nogmaals: het idee is nog niet helemaal uitgewerkt, maar dit is een ruwe opzet van de carrousel voor volgend jaar.
Ik zal ook een tijdje niet op het forum komen. En als ik dan weer op het forum kom, dan kom ik terug onder een andere nick.