menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kent iemand dit

Ga naar meest recente reactie

lacegarden

Lacegarden

Boekenverkoop

Verkoop rechtstreeks uit magazijn van restanten en licht-beschadigde exemplaren boeken (kinderboeken, hobby-, tuin-,
kook-, en vele andere onderwerpen)

'Boekenverkoop'

Plaats: New westrall businesspark

Adres: Steenweg op Deinze 150 9810 Nazareth ,
9810 Nazareth

Tarief: gratis

Open: 10 - 17 uur

Van 17 tot 18 maart

ik koop altijd een deel kinderboeken voor onverwachtse ziekenbezoek, verjaardag van kindjes van de buren, speciale gelegenheden die ik vergeten opschrijven ben.
Waar is dit , Nazareth is dat de oude baan van Gent naar Deinze, daar ergens ?
André , ben jij daar niet uitde buurt?
dank u Rita
woensdag 14 maart 2007 - 09:47
Maxpowa

Tekst aangepast

Maxpowa

Rita,

Dat is op de weg van Gavere naar Deinze, neem de E17, dan afrit Deinze, volg richting Gavere. Een paar kilometer verder, nog voor de lichten, zal je het New Westrall zien op je rechterkant.

Groeten,
Steven

PS. Dat is aan drukkerij Schaubroek (mogelijk anders geschreven), zou het eventueel hun oude stock zijn die ze gaan verkopen? Ik ga zeker eens kijken, waarschijnlijk zijn er daar wel koopjes te doen, bedankt voor de tip!
woensdag 14 maart 2007 - 13:12
lacegarden

Lacegarden

Steven ,
is dat een drukkerij? een uitgeverij? kent gij dat?
wanneer ga jij?
indien je wilt afspreken dan zou ik je desnoods plantjes kunnen meebrengen.
Maar zou ik die dan niet het beste verpakken in een koelbox waar ik een warmwaterkruik bijleg?

ze zijn nog zeer zeer jong hoor.
rita
woensdag 14 maart 2007 - 15:35
Maxpowa

Maxpowa

Schaubroeck is een drukkerij, maar die hebben zelf een zaal daar (aula omnia), dus ik denk nu eerder niet dat zij er iets mee te maken hebben, honderd meter verder is er nog een drukkerij, mischien komt het van die voort of mischien van nog ergens anders, ik moet er wel in de buurt zijn, dus ik ga waarschijnlijk wel eens kijken, ik weet alleen nog niet zeker wanneer, ik denk zaterdag namiddag. Gevoelige plantjes zou ik gewoon in piepschuim bak transporteren.

Steven
woensdag 14 maart 2007 - 15:56
lacegarden

Lacegarden

ik weet ook niet wanneer wij kunnen vertrekken hier. Is dat in de buurt van de Makro of is dat daar te ver van gelegen?
Ik moet daar een paar bootschappen doen, zaken die ik hier bij ons niet kan vinden. Maar dat is natuurlijk geen sinecure op een zaterdag. En mijn man heeft daar een hekel aan om daar bootschappen te doen.
Hoewel : daar kan je gratis aan de vlees- en vis rayons van die grote ysomo boxen krijgen.
Angelo kent die wel. De allereerste keer dat hij hier bij ons is gekomen , dan is hij met plantjes van tomaten zo op de trein gestapt en die zaten in van die ysomodozen.
Ik ga eens proberen informeren wat die verkoop juist gaat zijn.
rita
woensdag 14 maart 2007 - 20:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon