menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoi hoi

Ga naar meest recente reactie

leeuwtje

Leeuwtje

Hoi dames en heren en meiden en jongens.
Lang geleden alweer dat ik hier geweest ben. Ik kreeg een reactie op een oud mailtje en ik dacht laat ik hier ook maar weer eens wat van me laten horen.

Pfoe, er is hier veel nieuws. Veel drukte vooral.
We hebben het huisje bij ons bedrijf gekocht en we krijgen 1 juni de sleutel. Ik ben de afgelopen tijd dus heel druk geweest. Ten eerste met mijn (web)winkeltje, dan ten tweede met het klaar krijgen van de tuin omdat ik dus vanaf 1 juni echt geen tijd meer heb ivm klussen, klussen, klussen en nog eens klussen.
En dan zijn we al van alles aan het uitzoeken alvast, badkamer, keuken, tegels etc etc. En dan ook al veel inpakken in huis zodat we dat niet allemaal in de klusperiode hoeven te doen.

Helaas in de afgelopen tijd ook heel veel klappen en verdriet te verwerken verkregen vanuit de naaste familie. Het gaat maar door. Maar het ergste vind ik toch wel dat mijn schoonvader ernstig ziek is en er nog weinig is wat ze kunnen doen. Maar het is hem al 2x eerder gelukt om die rotziekte kanker te verslaan. Dit keer is het wederom ook geen uitzaaiing van de eerder keer. Het is weer een ander celtype. Er moet eigenlijk wel een wonder gebeuren wil hij dit kunnen verslaan maar dat dachten ze de vorige keer ook en dat is goed gegaan. Ik probeer dus een beetje positief te blijven.

Ik zal proberen weer wat meer hier te komen want ik mis al jullie verhalen en mailtjes wel en ik heb zoveel moois al in bloei staan op het moment waarvan ik al steeds foto's aan het maken ben.
Ik zal er vanavond wat plaatsen!

Groetjes Jori
donderdag 28 april 2011 - 13:36
rialle

Rialle

Ja Jori, super dat je even wat laat horen hier. Fijn dat het goed met je gaat ondanks alle drukte en leed! En dan heb je ook nog een kind op te voeden en te verzorgen....soms komt alles ineens hè?
Maar fijn van jullie nieuwe huis. Is toch leuk om alles te gaan uitzoeken voor de badkamer en keuken etc.

Ik hoop dat je (web)winkel ook lekker loopt.
OP je foto's verheug ik me al.....

Groetjes Rialle
donderdag 28 april 2011 - 15:32
rialle

Rialle

Nee idd die doet het bij mij ook niet, maar geef gewoon Exogarden.nl in bij google en je komt er ook....

Groetjes Rialle
donderdag 28 april 2011 - 16:02
daggie01

Daggie01

hoi leeuwtje

via deze weg wil ik je even bedanken
ik heb vandaag zaden van jullie binnen gehad
super service hebben jullie
komt altijd zeer goed aan in italie

groetjes Dagmar
donderdag 28 april 2011 - 18:12
kerstkind

Kerstkind

Hoihoi Jori,
wat fijn om weer eens iets van je horen!!
Wij hebben ons inderdaad ná onze ontmoeting wel eens afgevraagd, hoe
het je in de tussentijd met jullie gaat.
Dus toch nog druk in de weer met het huis, tuin en werk?
Dat brengt zeer zeker een hoop werk met zich mee
Maar je weet waar je het voor doet, nietwaar?

Laat maar gauw een paar foto's van je werkzaamheden zien bv vóór en ná.
Ik ben niet nieuwsgierig hoor
Veel succes met de opbouw van álles en wie weet treffen we elkaar nog eens.

groetjes Herman en José

btw succes en beterschap gewenst voor je schoonvader.
donderdag 28 april 2011 - 21:10
LauraK

LauraK

Hallo Jori,

Fijn dat je er ook weer bent! Een moeilijke tijd voor je schoonvader en de familie er
omheen, maar hopelijk is hem toch nog een goede tijd gegund. Ik wens jullie sterkte en
je schoonvader beterschap!

Jullie nieuwe huis, het bedrijf en de tuin zullen de nodige tijd kosten, maar die investering
loont zich, en ik hoop dat het ook ontspanning biedt.

Groeten van Laura
donderdag 28 april 2011 - 23:01
Eniavaswen

Eniavaswen

Als je http:// voor je site zet, zal je link wss wel werken. Veel succes met alle verbouwingen, even een drukke tijd, maar als alles achter de rug is, ga je er dubbel zoveel van kunnen genieten.

Hopelijk komt het weer goed met je schoonvader. Alleszins veel sterkte!

Groetjes, karen
vrijdag 29 april 2011 - 09:56
tantelies

Tantelies

Welkom terug.
woensdag 4 mei 2011 - 16:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon