menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kerst tentoonstelling

Ga naar meest recente reactie

berenice

Berenice

feeerieke kertstetoonstelling

ik ben deze namidagbij een dame geweest , en die was al een ganse tijd bezig
met uit natuurlijke takken en bessen bladeren en noem maar op vogels te maken
om een kertversiering mee te doen , gewoon prachtig , watervallen enzv
adres GODSHUIS TE SINT LAURENS (EEKLO)
ik ben er de zaterdagnamiddag ook
mischien zien we mekaar daar
grts berenice
donderdag 9 november 2006 - 19:45
kurt

Kurt

Berenice,

Wat is er dan komende zaterdag in het godshuis te doen. Ik heb even op hun site gezien en daar vond ik het volgende:

18 november 2006 Galabal rotaract Organisatie: Rotaract Eeklo

trouwbeurs op zondag 26 november 2006 van 11u tot 18u

White wedding party: vrijdag 24 november 2006

Ik kon niets terug vinden voor komende zaterdag...

Is het zaterdag voor iedereen toegankelijk?

Voor mij is het maar 9 km naar het godshuis. Trouwens een gebouw waar we als inwoner van groot Sint-Laureins echt trots op zijn. Zo zijn er niet veel te vinden in Oost-Vlaanderen... en dat dan nog hier in ons landelijke gemeente.

Mvg,
Kurt
donderdag 9 november 2006 - 20:20
Adrienne

Adrienne

Ja lap t' is weer ver van mijn deur
donderdag 9 november 2006 - 20:32
berenice

Berenice

KURT

ik zie op de folder staan
18 en 19 november van 10 uur tot 16.30
kersttentoonstelling
ik denk dat er wel meerdere zalen zijn
ben er ooit eens geweest
en het is inderdaad een mooi gebouw
grts berenice
vrijdag 10 november 2006 - 18:37
kurt

Kurt

Berenice,

Ja, we zijn daar al verschillende keren geweest. Elk jaar gaan we er naartoe bij de openmonumentendag. Dat is meestal het enige gebouw dat we dan ook bezoeken, maar het is zo indrukwekkend mooi. Het is een projectmakelaar die het gebouw een vijftal jaar geleden aan de gemeente heeft aangekocht met als voorwaarde dat ze het gingen renoveren en er een nuttige functie zouden aan geven. Tot op heden hebben ze hun woord gehouden, want wat die daar allemaal al aan gerenoveerd hebben. Dat is echt ongelooflijk. Ik vermoed dat het nog wel een vijf jaar zal duren vooraleer ze volledig rond zullen geraken. Het is dan ook een immens groot gebouw met heel veel zalen, verdiepingen, binnentuinen, kelders,... die ze één voor één in orde stellen. De zalen die vernieuwd zijn worden inderdaad al gebruikt voor trouwfeesten, brunches, vergaderingen en andere bijeenkomsten en feestgelegendheden. Ik zie alleszins dat volgend weekend de rotaryclub daar iets organiseerd. Misschien is het daarvoor dat die mevrouw aan het bloemschikken was.

Tijdens de laatste openmonumentendag stonden en gingen er ook heel veel bloemstukken. Ze zagen eruit alsof ze door echte meesters in het bloemschikken gemaakt waren. Prachtig mooi, maar niet echt voor mijn beurs

Als je de kans krijgt om naar die bloemstukken en het gebouw te mogen gaan kijken, dan kan ik het je enkel maar aanraden.

vele vriendelijke groeten,
Kurt
vrijdag 10 november 2006 - 18:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon