menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wie heeft een hondentoillet gekocht

tuintje

Tuintje

Hallo iedereen,

graag zou ik willen weten wie zo een hondentoillet heeft gekocht van op de site en wat je bevindingen zijn. ik heb 1 grote hond en zou dit ook graag aanschaffen als dit de moeite waard zou zijn. ik weet op de duur niet meer waar ik met al die "drollen" moet blijven.

alvast bedankt
zondag 7 juni 2009 - 18:15
kurt

Kurt

Beste,

Er zijn er al heel veel verkocht. Dagelijks toch enkele. Ze worden verkocht sinds vorig najaar en de laatste maand zie ik de eerste klanten sttilaan terug keren om verteerpoeder aan te kopen. Dat wil dus zeggen dat hun eerste voorraad (voldoende voor 6 maand) die inbegrepen zat bij de aankoop er nu ongeveer door zit en dat ze blijkbaar toch bijbestellen. Indien het niet zou werken, dan zou men die verteerpoeder volgens mij ook niet meer bestellen.

Er worden er dus veel verkocht, maar of die mensen ook op het forum zitten dat is natuurlijk de grote vraag

Met dank en vriendelijke groeten,
Kurt
zondag 7 juni 2009 - 19:42
Tine

Tine

Hier heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb alleen een plastic zakje bij me en raap de drol op en gooi hem in de container. Sinds kort staan er ook speciale hondenvuilnisbakken aan straat waar je het zakje in kunt gooien. Er wordt nu sterk opgelet dat je zakjes bij je hebt , anders krijg je een bekeuring.

Tine
maandag 8 juni 2009 - 01:28
tuintje

Tuintje

hey,

bedankt hoor. ja de vraag is natuurlijk of de mensen die zo een hondentoeillet hebben ook op het forum zitten maar ik kan maar proberen he.
he liefst zou ik willen weten of het echt zo gemakkelijk is om te gebruiken. gewoon "drollen" erin poeder en water erbij en dan maar z'n werk laten doen dus.

zijn der nog meer reacties laat maar komen he

Groetjes Christel
maandag 8 juni 2009 - 13:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon