menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Opentuin

Ga naar meest recente reactie

danny2

Danny2

Wie van het forum komt er naar de opentuin op 21 of 22 juni van 10 tot 20 u?
inlichtingen via website bij contact of op groene uitstapjes.
Wil toch eens wat meer forummers leren kennen.

groetjes danny
vrijdag 20 juni 2008 - 22:52
summerspookje

Summerspookje

is dit in hasselt of omstreken? en waar ? ik ben niet van die kanten en juist op die dagen , verdorie, als het moest kunnen ben ik van de party ,maar ik kan het niet voor zekerheid opgeven

gr summer
vrijdag 20 juni 2008 - 23:25
kurt

Kurt

Hierbij de links: http://www.tuinadvies.be/agenda/detail.php?id=655

of rechtstreeks op Danny zijn site: http://users.pandora.be/danny.putzeys/

Zelf ben ik er nog niet geweest, maar ik heb Danny als een persoonlijk ontmoet op een beurs en ben er zeker van dat het zeer zeker meer dan de moeite is.

Kurt
vrijdag 20 juni 2008 - 23:38
Lysianthus

Lysianthus

Hallo Danny,

Op je site ziet je tuin er veelbelovend uit.
'K ben daar feitelijk al overtuigd van want de ervaring die je hier met ons deelt, laat vermoeden dat er iemand met kennis van zaken en met veel passie verantwoordelijk voor is.
Wij komen zondag speciaal voor jou en je tuin naar Hasselt
Tot dan..........
zaterdag 21 juni 2008 - 00:45
danny2

Danny2

Hallo,

Fijn dat er toch forummers zijn die komen.
Even vermelden dat er ins een straal van 5km nog vier andere tuinen open zijn( tuinen met smaak in Hasselt zie PR8 ).
Bedankt Kurt voor je links.

groetjes en tot binnenkort,
danny
zaterdag 21 juni 2008 - 05:55
Jose47

Jose47

Hele mooi foto's op je site, je tuin is de moeite waard.....

Spijtig dat het voor mij te ver is, ik hoop dat de opentuindagen een groot succes zijn.

Groetjes
Josée
zaterdag 21 juni 2008 - 10:08
Lysianthus

Lysianthus

Bedankt voor de info Danny.


Deelnemende tuinen:
gratis te bezoeken van 14 tot 18uur

Tuin 1 ‘Smaaktuin’
Deze tuin is vlakbij de stad gelegen maar heeft landelijke allures. Met groenten, bessen, kersen, peren, druiven en andere vruchten die zo kleurrijk als bloemen ogen.
Adres:
Hubert Rouffa en Robertha Van Overstraeten
Veldstraat 69
Runkst

Tuin 2 ‘Romantische tuin’
Met een zeer grote verscheidenheid aan vaste planten, prachtige snoeivormen van heesters en buxus, oude en nieuwe rozensoorten, hortensia’s, kikkervijvertjes en gevelbebloeming is deze tuin een ware lust voor het oog.
Adres:
Irma Dupont
Grote Roost 19
Sint-Lambrechts-Herk

Tuin 3: ‘Exotische tuin’
De passie voor exotische planten en fruit aangevuld met groenten, éénjarigen, vaste planten, heesters, bomen, waterpartijen en knusse zithoekjes maakt van deze tuin een plek waar je spontaan begint te dromen van vakantie.
Adres:
Danny Putzeys en Annie Janssens
Wijerveldstraat 32
Sint-Lambrechts-Herk

Tuin 4: ‘Romantische tuin’
In deze smalle, lange tuin ontdek je via een kronkelend pad mooie perk- en klimrozen, vaste planten, groenten, vijvertjes, verscholen zithoekjes en gezellige schaduwplekjes onder de bomen.
Adres:
Johnny Croes en Lutgarde Frederix
Paenhuisstraat 36
Sint-Lambrechts-Herk

Tuin 5: ‘Veld(t)-tuin’
Deze moestuin, midden in de velden gelegen, is in de eerste plaats een ecologische tuin, een VELT-tuin (Vereniging voor Ecologische Leef- en Teeltwijze). Met een overvloed aan heerlijke groenten en fruit die op een gezonde manier gekweekt zijn.
Adres:
René Neutelaers en Maria Reulens
Steenberg 58
Sint-Lambrechts-Herk



zaterdag 21 juni 2008 - 10:36
summerspookje

Summerspookje

hey danny, dat is een pracht van een tuin , ik kan tot mijn grote spijt dit week end niet weg, toeme toeme toch, wat had ik er graag bij geweest,het is nu ook voor mij niet bij de deur , anders was het gauw een omwegje en ik had die pracht in werkelijkheid gezien, maar een vraagje!hoe doe je dat toch met al die regenbuien????????? de helft van mijn bloemen zijn allemaal verpieterd, het komt wel terug,maar ondertussen zien ze er triestig uit(ik heb toch je adres genoteerd voor het geval het toch nog moest kunnen)


groetjes

summer
zaterdag 21 juni 2008 - 11:25
lentemode

Tekst aangepast

Lentemode

Hallo Danny,

Ook ik nam eens een kijkje in jouw fotoboek ...
Tjonge, dat lijjkt daar dus op een echt paradijs... Je proeft zo dat die tuin met liefde opgebouwd en onderhouden wordt !
Daarvoor dikke proficiat !
't Bezoek zal nog niet voor dit jaar zijn ...
Ik wil jullie wel heel veel succes wensen met je opentuindagen !
Genieten !
Ik ga ook duimen voor aangenaam tuinenkijkweer natuurlijk !

Groetjes,
Mia
zaterdag 21 juni 2008 - 13:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon