menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuin Advies magazine

Ga naar meest recente reactie

semperfi

Semperfi

Ik ben nummer 43, en U ????
Hopelijk gaat iedereen zich inschrijven..... haasten maar want de laatsten zullen hier niet de eersten zijn.
Grutjes,
Bob
woensdag 26 september 2007 - 17:12
krissie

Krissie

Bob
ik ben nr 27 , en heb reeds betaald
groetjes
Krissie
woensdag 26 september 2007 - 18:05
leentje_zotje

Leentje_zotje

Ik ben nr 71 en heb ook reeds betaald

Groetjes

Leentje
woensdag 26 september 2007 - 18:59
kurt

Kurt

Allen bedankt voor het abonneren. Vanaf morgennamiddag vertrekt de nieuwsbrief naar meer dan 51350 nieuwsbriefabonnees. Het wordt dan wel een kwestie van snel abonneren en betalen vrees ik.
Momenteel zitten we aan 95 inschrijvingen. Na betaling krijgt men een definitief abonneenummer. Indien men dus bij de eerste 250 betaald heeft, zal dat abonneenummer ook onder die 251 liggen en deze mogen dan de komende weken allen al het gratis boek verwachten in de brievenbus.

Nogmaals bedankt aan allen voor de interesse en het vertrouwen. Zo wordt het nog meer een (h)echte tuingroep. Trouwens de abonnees zullen ook kunnen genieten van vele kortingen op uitstappen, voordrachten, workshops, aankopen uit de toekomstige boekenshop, kortingen op besproken bomen en planten, kortingen op opendeurdagen,... Zo kan men een groot deel van het abonneergeld in de loop van het jaar terug verdienen onder de vorm van kortingen.

Vele groeten,
Kurt
woensdag 26 september 2007 - 20:35
Spuddy

Spuddy

ok is betaald
woensdag 26 september 2007 - 21:06
kurt

Kurt

Bedankt Spuddy,

Ik bezorg jou dat boek wel eens persoonlijk. Jouw adres ligt ongeveer op de route naar mijn werk

Vele groeten,
Kurt
woensdag 26 september 2007 - 21:18
cetinel

Cetinel

keb nummer 24 en ook betaald ondertussen
ik wacht vol ongeduld
woensdag 26 september 2007 - 21:27
Spuddy

Spuddy

Bedankt Spuddy,

Ik bezorg jou dat boek wel eens persoonlijk. Jouw adres ligt ongeveer op de route naar mijn werk

Vele groeten,
Kurt


Super Kurt!
woensdag 26 september 2007 - 21:40
Spuddy

Spuddy

Een ideetje. Een doe-het-zelf pagina(s) in het tuinadvies magazine zou ik super vinden. bv. zelf een obelisk maken of bloembakken in beton zelf maken en dergelijke. Met een stap voor stap plan met foto's en zo. Heel leuk voor de handige Harry's onder ons.
woensdag 26 september 2007 - 21:48
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

En ik moest nr 23 invullen (ook al betaald), dus ik ben ook in blijde verwachting van een boek.
woensdag 26 september 2007 - 21:58
kurt

Kurt

Een ideetje. Een doe-het-zelf pagina(s) in het tuinadvies magazine zou ik super vinden. bv. zelf een obelisk maken of bloembakken in beton zelf maken en dergelijke. Met een stap voor stap plan met foto's en zo. Heel leuk voor de handige Harry's onder ons.


Wees gerust, daar is inmiddels al serieus aan gewerkt. De handige Spuddy zal aan zijn trekken komen.

woensdag 26 september 2007 - 22:56
Spuddy

Spuddy

Mijn boor staat al paraat!
De electrische welteverstaan
donderdag 27 september 2007 - 03:35
rialle

Rialle

Ik heb nr 19, en ook al betaald. Ik hoop dat het vanuit Nederland niet te lang duurt voordat het geld is aangekomen!

Groetjes Rialle
donderdag 27 september 2007 - 07:59
annd6

Annd6

Ik heb nummer 13.....
Al een geluk dat ik niet bijgelovig ben
Ook betaald reeds!
Dat doe-het-zelf idee vind ik leuk.
Groetjes
Ann
donderdag 27 september 2007 - 08:43
kurt

Kurt

Ik heb nr 19, en ook al betaald. Ik hoop dat het vanuit Nederland niet te lang duurt voordat het geld is aangekomen!

Groetjes Rialle


Beste Rialle,

Nederlanders kunnen betalen op onze Nederlandse rekening en dat duurt dus zeker niet langer. Ik heb het even nagekeken en we hebben uw betaling inmiddels ontvangen en uw definitief lidnr is 4. Goed he.

Kurt
donderdag 27 september 2007 - 08:45
corrielat

Corrielat

Hallo Kurt,
Ik heb betaald maar twijfel of het adres wel goed is,zou je het in de gaten willen houden aub,
Het is wel al van mijn rekening afgeschreven.
donderdag 27 september 2007 - 09:57
Catgarden

Catgarden

Ik heb pas vandaag het berichtje gelezen over het Tuinadvies magazine en vreesde dat ik al te laat was om de eerste 250 te halen, maar nee hoor... ik ben nr 111 en heb zojuist het geld overgeschreven.

Jammer dat we nog moeten wachten tot maart om dat supermagazine te lezen, ik zit nu al te popelen !!!!!!
donderdag 27 september 2007 - 11:30
kurt

Kurt

Ik heb pas vandaag het berichtje gelezen over het Tuinadvies magazine en vreesde dat ik al te laat was om de eerste 250 te halen, maar nee hoor... ik ben nr 111 en heb zojuist het geld overgeschreven.

Jammer dat we nog moeten wachten tot maart om dat supermagazine te lezen, ik zit nu al te popelen !!!!!!


Je had geluk. Het staat pas sinds eergisterenavond laat op het forum, deze namiddag wordt het wel aangekondigd in de nieuwsbrief. Dan wordt het een kwestie van er snel bij te zijn (hoop ik)

In elk geval bedankt voor uw lidmaatschap.
Kurt
donderdag 27 september 2007 - 11:38
rialle

Rialle

Ok.Kurt, dan is het inderdaad sneller gegaan dan ik gedacht had! Lidnr. 4? Dat is heel mooi

Groetjes Rialle
donderdag 27 september 2007 - 12:50
hildavw

Hildavw

De betalling van nummer 33, ikke dus, is ook onderweg !

saluutjes

Hilda
donderdag 27 september 2007 - 14:15
lisa

Lisa

ik heb de nummer 31 en de betaling is ook op weg
had mij al gisteren inge.....

groetjes lisa
donderdag 27 september 2007 - 19:11
PIRREWIET

PIRREWIET

ik heb nummer 116 en meteen al betaald .heb mijn bril al opgezet en nu maar wachten op de postbode.
mvg pirrewiet
donderdag 27 september 2007 - 19:21
Lilian

Lilian

en ik was nummer 26 en ook maar meteen betaald

groetjes lilian
donderdag 27 september 2007 - 20:40
choco

Choco

Ik ben ook bij de gelukkigen, nummer 124

donderdag 27 september 2007 - 21:02
Ernas

Ernas

nr. 16 is ondertussen ook betaald, jammer dat we nog zo lang moeten wachten...

Groetjes,
Erna
vrijdag 28 september 2007 - 11:27
Adrienne

Adrienne

Het mijne is ook reeds besteld en betaald !!!
Maar .... waarschijnlijk zoals meestal ben ik de pech vogel
Altijd maar werken hé, dat komt er van
maandag 1 oktober 2007 - 14:07
kerstkind

Kerstkind

Ik hoor ook bij de gelukkigen!
nr. 135

Ben reuze benieuwd...
groetjes José
maandag 1 oktober 2007 - 22:38
hildavw

Hildavw

Adrienne,
wat bedoel je met pechvogel ?
je was er toch op tijd bij

Hilda
dinsdag 2 oktober 2007 - 21:39
Adrienne

Adrienne

Ik hoop het, zal ook aan de bank liggen.
Hoe snel komt het bij tuinadvies aan hé.
woensdag 3 oktober 2007 - 11:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon