menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Campanula pers. Telham Beauty

Ga naar meest recente reactie

Lysianthus

Lysianthus

Fijn en teer .......................maar toch zo mooi!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

maandag 2 juni 2008 - 22:09
LauraK

LauraK

Hallo Lysianthus,

Wat maak jij toch elke keer weer schitterende foto's! Alle bloemen komen zo volledig tot hun recht!
Ik heb deze campanula ook in de tuin staan, maar wist niet welke soort het was: blijkbaar is het een
cadeautje van vogels geweest...

Ik zag dat je ook al wat van die prachtige foto's toegevoegd hebt aan de plantengids. Ga daar mee
door, want in combinatie met de naam bij je foto en de mooie bewerking die het helemaal af maakt,
lever je daar ook een zeer waardevolle bijdrage!

Groeten van Laura.
dinsdag 3 juni 2008 - 08:11
annis

Annis

Prachtig Lysianthus wat Laura zegt ben ik het volledig mee eens.
dinsdag 3 juni 2008 - 08:34
yeline

Yeline

Ik ben er ook volledig mee eens
dinsdag 3 juni 2008 - 08:49
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Erg bedankt , lieve dames...........
Het is een hobby van mijn ventje en mezelf, je moet ons soms bezig zien............... zoals bij het fotograferen van deze bloem.
Verleden weekend.............nog voor de koffie en de croissantjes en in onze négligé , terwijl we ons in allerlei bochten wringen om de juiste achtergrond of compositie te vinden........

Ik heb onlangs ontdekt dat je géén foto's meer kan toevoegen aan de plantengids, ik kan dat wel begrijpen,niet iedereen heeft daar de juiste opleiding voor.................. het moet een juist gedokumenteerde plantengids worden.
Van mij heeft Kurt alvast de toestemming om mijn foto"s te gebruiken.


@ Annis,

Ben je al terug?hoe was het? laat eens wat van jouw foto's zien? die van jou zijn ook altijd mooi.


dinsdag 3 juni 2008 - 10:15
Eniavaswen

Eniavaswen

Het zijn idd echte beauty's
dinsdag 3 juni 2008 - 10:17
Heike

Heike

Prachtige foto's...

Ik ben ook helemaal verslaafd aan het in beeld brengen van de natuur.
Met oog voor de kleine dingen!

dinsdag 3 juni 2008 - 11:19
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Dag Heike,

Joepie!!!! wat ben ik blij dat je op mijn topic reageert, het is feitelijk niet juist hé, ik had op jouw topic moeten reageren maar het is er niet van gekomen maar wel in mijn achterhoofd blijven zitten , 'k denk dat het komt doordat je jezelf zo mooi had voorgesteld en ons tot driemaal of méér hebt laten meegenieten van je mooie foto"s.
Dus, bij deze , hartelijk welkom op het tuinadviesforum en ik hoop dat we nog dikwijls mogen meegenieten van jouw gave en oog voor mooie dingen in de natuur.


ps: bedankt voor de leuke reactie op mijn foto's

dinsdag 3 juni 2008 - 11:41
Lilian

Lilian

Lysianthus, wat een mooie foto's heb je gemaakt het is te zien dat dit een hobby van je is.
Ik zou zeggen doe zo voort, zo kunnen we nog lang genieten van al wat groeit en bloeit.

grtjs lilian
dinsdag 3 juni 2008 - 14:27
Lysianthus

Lysianthus

Dank je wel Lilian en Eniavaswen,
dinsdag 3 juni 2008 - 18:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon