menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tomaten

Ga naar meest recente reactie

lisa

Lisa

mu ik ben paff,zo veel tomaten heb ik ja nog nooit gezien dat wordt tomaten feest
lisa [afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 16 augustus 2006 - 22:23
Tomateboer

Tomateboer

Dat zijn er inderdaad een hele hoop
grt
donderdag 17 augustus 2006 - 08:57
lisa

Lisa

ja,en ik ben er heel blij me
donderdag 17 augustus 2006 - 09:37
Ann1790

Ann1790

nu nog geduldig wachten op een kleurtje en dan smullen maar !
donderdag 17 augustus 2006 - 09:57
lisa

Lisa

JA ZEKER ANN, NU EET IK AL IEDERE DAG TOMATEN
donderdag 17 augustus 2006 - 13:24
nientje

Nientje

hé lisa, je doet in alles beter dan mij hé bij mij hangen aan elke plant maar een paar tomaatjes, hoe doet ge het toch
nientje
donderdag 17 augustus 2006 - 20:52
martine

Martine

wat een hoeveelheid!
Martine
donderdag 17 augustus 2006 - 21:50
lacegarden

Lacegarden

lisa,
weet je ook de naam?
rita
donderdag 17 augustus 2006 - 21:59
lisa

Tekst aangepast

Lisa

rita,ik wet het niet de labels zijn er af gegaan en nu wat te doen
ik heb de volgende gezaait -helaas vind ik geen fotos van deze behalve van de black cherry
api rouge
black cherry
nz peer
ping ping pong
sugar lump
wellow plum
brin de niguet
andeshorn
beaute blanche
joie de table
groetjes lisa [afbeelding verwijderd niet-https]
dit vind ik ook een leuke graapige tomaat
lisa
vrijdag 18 augustus 2006 - 00:03
lisa

Lisa

probeer even of het gaat
vrijdag 18 augustus 2006 - 16:57
lacegarden

Lacegarden

Lisa

ik ga je deze avond antwoorden, nu ontzettend druk, werken tegen de klok om onze nieuwe "tomatenbladnieuwsbrief " af te krijgen.
Ik probeer eerst altijd alle recepten uit, dus , hier wordt al door de buren meegeproefd.
Mijn man is juist naar het station om Angelo van de trein te halen.
tot straks
rita
vrijdag 18 augustus 2006 - 17:24
lisa

Lisa

rita
is goed ik hoor het wel later,het zal wel smulen zijn met al de lekkere tomaten-werk maar niet te veel,wel leuk dat angelo er ook is
tot straks
lisa
vrijdag 18 augustus 2006 - 19:21
andre

Andre

Zo het niet mogelijk zijn om alle onderwerpen over tomaten op een forum te krijgen; want nu geeft dit de indruk dat wij alleen maar tomaten kweken. Dit is maar een voorsteld, hopelijk komt dit niet verkeerd over.

Groetjes andre
vrijdag 18 augustus 2006 - 19:36
lisa

Lisa

ik begrijp je vraag heel goed andre,maar ik heb alleen gevraagt wat voor een soort tomaat het is -
kweek je zelfs geen tomaten?en tomaten is toch ook groente of niet?begrijp je mij ook niet verkeert
michien vind je mijn vraag ook stom-kan zijn als ik wat wil weten over kweken dan zal ik wel de site van rita bezoeken
lisa
vrijdag 18 augustus 2006 - 20:34
annd6

Tekst aangepast

Annd6

Oei, André dat het veel over tomaten gaat, daar heb ik ook aan bijgedragen, sorry Ik heb al over verschillende soorten uitleg gevraagd
Misschien moet je inderdaad eens aan de bevoegde personen vragen om een speciaal tomatenafdelingske te maken op dit forum.
Het zijn inderdaad ook groenten (eigenlijk is dat niet waar het is fruit) maar als je het zo overloopt komt het wel heel veel aan bod, misschien is dat tijdelijk?
Ik zou er eigenlijk niets mee inzitten waar ik ze moet stellen, . als ik met mijn vragen maar ergens terecht kan.
Lisa, geen één vraag is dom, er zijn alleen domme antwoorden. Ik denk dat André dat ook zo niet bedoeld.
vrijdag 18 augustus 2006 - 21:01
andre

Andre

Neen dat is de bedoeling niet , maar als ik het forum bekijk zie ik verschillende topic die handelen over tomaten daarom was het misschien beter om dit op een topic te zetten.

andre
vrijdag 18 augustus 2006 - 21:18
lisa

Lisa

nee,nee ik vind het niets,andre kijk maar bij de andere topic om iets te lezen moet je eerst alles door vorsten om te vinden wat je wilt weten ,ik vind dit geen vooruitgang -ieder zijn eigen mening natuurlijk
straks heben wij alleen maar topics en moet mijn voor de andere vragen helemaal naar beneden en ik vind het toch tamelijk onoverzichtig wat een gezoek ,ik vond het voorhen toch iets plezieriger dan nu,
iets anders vind ik het als er nog geen rubrik geeft -maar wij heben toch groente -
zoveel ik weet zijn tomaten groente en geen fruit
groetjes lisa
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:17
Tomateboer

Tomateboer

Ja,....
Je bedoeld een nieuwe rubriek?
Oeie dan zitten we met een probleem ,...
Een tomaat is fruit,...geleerd van Rita,
Dus ja ,...maar moesten we alles opsplitsen dan wordt dat hier een boeltje,
grt
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:26
andre

Andre

Ok dan laten wij alles gelijk het was

andre
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:29
annd6

Annd6

Misschien helpt het als we het er echt uitdrukkelijk bijzetten als het enkel over tomaten gaat en dan kunnen mensen die dat minder interessant vinden dat gewoon overslaan?
Ik weet niet hoe het hier vroeger was maar als er iets is waar ik niet echt mee bezig ben dan sla ik dat over, tenzij ik gewoon wil lezen over wat jullie bezig houdt!
Ann
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:47
lisa

Lisa

na dat tomaat een fruit is is mij echt nieuw-sinds wanneer is dat
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:47
annd6

Tekst aangepast

Annd6

Dat is altijd zo geweest, een tomaat is een vrucht, ik weet niet echt de technische uitleg, misschien Rita wel.
Ann
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:50
lisa

Lisa

het is wel een vrucht -maar geen fruit
lisa
vrijdag 18 augustus 2006 - 22:53
annd6

Tekst aangepast

Annd6

o ... ja daar kan je misschien wel eens gelijk in hebben. We denken : vrucht dus: fruit maar misschien is dat niet zo.... tja, ik ben in den dikke van Daele gaan kijken en daar spreken ze van vrucht maar niet van fruit.... Mij hebben ze altijd gezegd dat het fruit was maar je zet me aan het denken<;
Ann
vrijdag 18 augustus 2006 - 23:02
lacegarden

Lacegarden

Andréetje,
die tomaten dat gaat niet zolang meer duren hoor. Dat is tot het seizoen voorbij is, dus dat is nu o ook weer niet zo lang meer.
Ik wil wel over mijn aardperen, mijn bonen, mijn pompoenen, mijn courgetten, mijn verschillende soorten sla, mijn gekleurde snijbiet, mijn oca du pérou, mijn zeekolen, enz beginnn, geen probleem voor mij.
slaapwel rita
zaterdag 19 augustus 2006 - 00:25
Bowie

Bowie

Andréetje,
die tomaten dat gaat niet zolang meer duren hoor. Dat is tot het seizoen voorbij is, dus dat is nu o ook weer niet zo lang meer.
Ik wil wel over mijn aardperen, mijn bonen, mijn pompoenen, mijn courgetten, mijn verschillende soorten sla, mijn gekleurde snijbiet, mijn oca du pérou, mijn zeekolen, enz beginnn, geen probleem voor mij.
slaapwel rita


Wat is zeekool en oca du pérou
zaterdag 19 augustus 2006 - 07:23
Tomateboer

Tomateboer

rita,ik wet het niet de labels zijn er af gegaan en nu wat te doen
ik heb de volgende gezaait -helaas vind ik geen fotos van deze behalve van de black cherry
api rouge
black cherry
nz peer
ping ping pong
sugar lump
wellow plum
brin de niguet
andeshorn
beaute blanche
joie de table
groetjes lisa [afbeelding verwijderd niet-https]
dit vind ik ook een leuke graapige tomaat
lisa


Bedoel je Pink ping pong?
Yellow plum?
Zo mis je in de namùen he
grt
zaterdag 19 augustus 2006 - 13:00
lisa

Lisa

ja dat is zijn de namen
zaterdag 19 augustus 2006 - 18:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon