menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

De nieuwe tuin

MarcTh

MarcTh

Mijn tuin wordt binnenkort een 1400mm² groter. Zie foto in bijlage. (Gaat nog een stuk verder dan de bomen op de achtergrond.)
Ik heb voor een groot stuk al een idee hoe ik hem ga inrichten. Dat plan wil ik zelf uittekenen. Nu heb ik op het internet al gekeken naar een programma hiervoor maar vind niet echt wat ik zoek. Alleen dure programma's en programma's voor professionele tuinontwerpers vind ik genoeg. Heeft iemand ervaring met een doe-het-zelf programma waar ik mij in kan uitleven? Kan iemand mij een programma aanraden?
En nog een tweede vraag. Ik wil dit ontwikkeling van de grond in een blog voor ieder die wil vastleggen. Maar waar vind ik dat en hoe kan ik dat delen met "eventuele" volgers?
Dank bij voorbaat.

Allerlei Vragen ivm de Tuin

zaterdag 5 augustus 2023 - 15:45
Jeanine S

Jeanine S

Ik heb een blog op www.wordpress.com

Die is zeer gebruiksvriendelijk
Ga maar eens kijken !
zaterdag 5 augustus 2023 - 16:04
makabaka

Tekst aangepast

Makabaka

De uitdaging om de juiste huurwoning in Nederland veilig te stellen, werd voor mij aanzienlijk eenvoudiger gemaakt met [LINK_REMOVED] . Het platform onderscheidt zich door zijn uitgebreide overzicht en transparante informatie. Wat mij opviel was de duidelijkheid in de beschrijvingen en de verscheidenheid aan beschikbare opties, geschikt voor verschillende budgetten en voorkeuren. Het is een waardevol hulpmiddel geweest bij mijn zoektocht naar een huurwoning en ik zou het iedereen aanbevelen die op zoek is naar een volgende woning in Nederland
vrijdag 3 november 2023 - 00:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon