menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bestellen compost

Ga naar meest recente reactie

Lienie

Lienie

Wij zouden graag achteraan in onze grote tuin een vrachtwagen compost laten aanvoeren om die dan te gebruiken in onze borders.
Kent er iemand in de regio Leuven-Tienen een leverancier van goede compost, die dan nog eens niet te duur is ook?
zondag 8 juli 2007 - 05:56
Esem

Esem

Lienie,
Welkom op het forum hier.
Om te antwoorden op je vraag,
Normaal is er toch wel een Vlaco in de buurt.
Bijna in alle steden is er eentje te vinden.
Even navragen op de gemeente waar er bij jou een Vlaco in de buurt is waar je compost kan aankopen.
Gr esem,
zondag 8 juli 2007 - 06:33
hugo

Hugo

http://www.tuingrond.be/


op deze kink kan je een compostcentrum van vlaco bij u in de buurt vinden

groetjes
zondag 8 juli 2007 - 14:42
Helianthus

Helianthus

Of gewoon rechtstreeks op de site van Vlaco en dan kijken bij "verkoopadressen"

http://www.vlaco.be/

Groetjes, Gert.
zondag 8 juli 2007 - 16:42
minouke

Minouke

weet iemand de prijs van compost bij vlaco
zondag 8 juli 2007 - 17:35
Helianthus

Helianthus

Chantal, ik heb het ooit eens ergens nagevraagd maar ik zou het niet meer exact kunnen zeggen.
Wat ik wél nog weet is dat het erg goedkoop is als je het zelf in bulk kan gaan halen (remorque of zo).
Er zijn ook verdelers die het aan huis komen leveren (vanaf 10 kubieke meter meestal) maar dan betaal je uiteraard het transpost.
Ik ga het zowiezo kortelings eens navragen want ik zou dit najaar wel een kubiekske of 10 willen.
Zal de prijzen forumgewijs laten weten dan.

Groetjes, Gert.

zondag 8 juli 2007 - 17:44
minouke

Minouke

dikke merçi
zondag 8 juli 2007 - 18:27
Freeke01

Freeke01

Onderaan bij verkoopsadressen staat iets over prijzen...

Wie over een aanhangwagen beschikt, kan eveneens op een heel gemakkelijk wijze compost rechtstreeks bij de producent gaan afhalen. Dit is zonder twijfel de goedkoopste manier om aan compost te raken. Doordat je zowel verpakking als transport door derden vermijdt, betaal je per kubieke compost tussen de 3 en 10 euro, afhankelijk van producent, hoeveelheid en kwaliteit.
Voor hele grote hoeveelheden (bv aanleg van tuin) laat je best de compost met een vrachtwagen aan huis leveren. Voor kleinere hoeveelheden is dat minder gunstig. Transporteren kost geld. Bij kleine hoeveelheden loopt de transportkost gauw hoger op dan de waarde van de compost zelf.
woensdag 11 juli 2007 - 21:13
Victor44

Victor44

Lienie,bij HERA in Rummen het is een groothandel in compost en potgrond die daar zelf aangemaakt wordt,wordt thuis gebracht met vrachtwagen.Je kunt eens bellen voor de prijs.
Grtj.Victor
dinsdag 17 juli 2007 - 20:48
martine

Martine

Hallo,

wij halen onze compost ook steeds in het Leuvense, nl in Herent, deze is van Vlaco, info te vinden op .
er is ook een verdeler in aarschot, bij de ene kan je afhalen en laten leveren met vrachtwagen, bij de andere kan je ook laten leveren in bigbags.
zoals reeds eerder vermeld via je al de info op de site van vlaco, verkoopadressen.
Martine
zondag 22 juli 2007 - 20:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon