menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een papaver van Agnes

Ga naar meest recente reactie

Esem

Tekst aangepast

Esem

Gisteren een bezoekje gebracht aan de tuin van agnes.
Een zeer mooie en ook zeer grote tuin met vele tuinkamers een juweeltje ,echt de moeite om te gaan kijken.,
Spijtig dat ik onze vriend sylvain gemist hebt,nogthans ben je er ook geweest hé sylvain.
De volgende keer beter.
Proficiat agnes.
Hier ook een bloem uit je tuin,en wie beter dan agnes zelf kan er de naam bijplakken.
Esem,

[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 11 juni 2007 - 17:48
corrielat

Corrielat

Jezus mina, wat een prachtig exemplaar, LIEVE LIEVE AGNES, ik wil zoooooooo graag zaadjes, ik wil ruilen met andere kleuren, als jij ze tenminste niet allemaal al hebt, ik zou graag een keertje naar jou tuin komen kijken, zover is het niet bij mij vandaan, er zijn toch nog enkele open dagen he???
ZE HEBBEN MIJ RAZEND NIEUWSGIERIG GEMAAKT, EN NATUURLIJK LIJKT HET MIJ OOK LEUK OM JOU IN HET ECHIE TE ZIEN..
maandag 11 juni 2007 - 17:54
Adrienne

Adrienne

Ha corrielat, laat weten wanneer hé
Kunnen we bij Agnes een keertje afspreken
Gezellig toch
maandag 11 juni 2007 - 21:48
Esem

Esem

Agnes.
Hou al maar wat zaad klaar voor de twee dames.
Ik heb je wat aangedaan met een foto te plaatsen van deze bloem
Grapje hoor dames.
Ik had zelf spijt dat ze nog niet in het zaad stonden.
Ik vind het zelf een prachtige papaver om in de tuin te hebben.
En corrielat en sylvain wist je dat ook wij in Postel waren.
Rond 16u30.
Een massa volk,en met drie in Postel en we wisten het niet van elkaar!!!!!!!!!!
Straf hé.
Esem,
dinsdag 12 juni 2007 - 02:59
corrielat

Corrielat

Wel, gvd,
Ik was van 17.00/ tot 18.30 daar , eerst bij de eerste friettent en toen naar het ijskraampje erlangs, je MOET me zeker gezien hebben, ik was die grijze tortelduif
dinsdag 12 juni 2007 - 04:37
Esem

Esem

Ja corrielat als je daar nu alleen had geweest had ik je wellicht wel gezien.
maar nu met al dat volk?????
Waarschijnlijk zal je er wel gestaan hebben,maar helaas .
Spijtig hé corrielat.
Esem,
dinsdag 12 juni 2007 - 06:53
agnesv

Agnesv

Gisteren een bezoekje gebracht aan de tuin van agnes.
Een zeer mooie en ook zeer grote tuin met vele tuinkamers een juweeltje ,echt de moeite om te gaan kijken.,
Spijtig dat ik onze vriend sylvain gemist hebt,nogthans ben je er ook geweest hé sylvain.
De volgende keer beter.
Proficiat agnes.
Hier ook een bloem uit je tuin,en wie beter dan agnes zelf kan er de naam bijplakken.
Esem,

[afbeelding verwijderd niet-https]


Esem bedankt voor u bezoekje spijtig dat we niet wat langer kunnen babbelen hebben maar ik moest overal zo een beetje zijn
De papavers in mijn tuin zijn allemaal nakomelingen van de black paeony somniferum ... al de ander weer ik uit de tuin om deze donkere kleuren de behouden
mvg agnes
dinsdag 12 juni 2007 - 12:48
agnesv

Agnesv

Essem,Corrielat ,Adrienne ik heb nog enkele zaaitjes van die papavers en er zijn nog opentuindagen op 17 juni van 12.00-18.00 uur op 23 & 24 juni van 12.00 - 18.00 uur en op 1 juli van 10.00-18.00 uur ik hoop wel dat die onweders weg blijven want gisteren avond was het weeral van boem patat
vrijdag 33 liter zondagnacht 24 l. en gisteren avond 23 l. water gehad
groetjes Agnes
dinsdag 12 juni 2007 - 13:02
agnesv

Agnesv

Och ben nog wat vergeten hoop dat ik ook een ijsje mee mag gaan eten in Postel ?
dinsdag 12 juni 2007 - 13:04
minouke

Minouke

wat een mooie tuin ik ben op je site gaan kijken maar ik heb de openingsuren en data opgeschreven

dinsdag 12 juni 2007 - 16:08
Jeannette1

Jeannette1

Hai Agnes, dit is inderdaad wel een hele mooie Papaver.
Hoe bedoel je een beetje jaloers???

Helaas is het voor mij bijna geen doen om een bezoek te brengen aan open tuinen met mijn rolstoel, ik ben namelijk bang dat ik het gras of de paden beschadig.

Neemt niet weg, dat ik net dat ene zaadje nog wel wil hebben, wat je misschien over hebt.

Ook heb ik uit je weblog geleerd, dat wij de Papavers NIET bij elkaar moeten plaatsen, dat wisten wij niet.
Ik dacht juist dat het mooi zou zijn om diverse soorten en kleuren bij elkaar te laten zien.
Gelukkig staan ze bij ons niet bij elkaar, maar dat waren wij voor het volgend jaar wel van plan.

Ik leer toch weer elke dag iets bij!
Toy Toy Toy met alles.

Groetjes, Jeannette
dinsdag 12 juni 2007 - 19:01
Esem

Esem

CITAAT:
Essem,Corrielat ,Adrienne ik heb nog enkele zaaitjes van die papavers en er zijn nog opentuindagen op 17 juni van 12.00-18.00 uur ">#666666;'> Essem,Corrielat ,Adrienne ik heb nog enkele zaaitjes van die papavers en er zijn nog opentuindagen op 17 juni van 12.00-18.00 uur op 23 & 24 juni van 12.00 - 18.00 uur en op 1 juli van 10.00-18.00 uur ik hoop wel dat die onweders weg blijven want gisteren avond was het weeral van boem patat
vrijdag 33 liter zondagnacht 24 l. en gisteren avond 23 l. water gehad
groetjes Agnes


Spijtig zit ik met de zelfde datums van opentuinen en kan dus niet meer bij jou geraken.
Of iemand zou zo vriendelijk willen zijn enkele zaadje voor mij te willen meebrengen als er iemand de beide tuinen nog gaat bekijken.
Gr Esem,
dinsdag 12 juni 2007 - 20:13
Adrienne

Adrienne

Is genoteerd Esem
Ik ga nog naar Agnes en kom nog tot bij jou
dinsdag 12 juni 2007 - 22:36
Esem

Esem

Al op voorhand hartelijk dank ervoor,Adrienne
Gr Esem,
woensdag 13 juni 2007 - 02:58
sylvain

Sylvain

Corrielat hebt ge daar in Postel geen raar individu zien paseren tussen 18uur en 18 uur 30 hij had een halsband aan had een zwarte broek en een zwart hemd aan .
Dat vindt ik spijtig dat we mekaar zo voorbij hebben gelopen.
En dan nog zonder een goede dag te zeggen Esem rond welk uur ben jij vertrokken. [afbeelding verwijderd niet-https]

:0 [afbeelding verwijderd niet-https]246:

Dit is een specialeke voor Adrienne en Corrielat, Agnes gij moet de namen er maar by zetten het is nu alzo moeilijk met al die namen.
woensdag 13 juni 2007 - 03:39
corrielat

Corrielat

Die zouden heel mooi in mijn tuin staan, maar ik ben vandaag weer speciale plantjes gaan kopen, dus ik moet de (normale) weg geven, ik denk dat ik er een paar hortensia's uit ga doen, want die beslaan veel plaats en er zijn erbij die hetzelfde zijn, ik hou van variatie. in mijn tuin dan,
woensdag 13 juni 2007 - 05:02
Esem

Tekst aangepast

Esem


En dan nog zonder een goede dag te zeggen Esem rond welk uur ben jij vertrokken.

sylvain waar vertrokken? bij agnes rond 15u30
En in postel rond 17u30 dacht ik maar ben echt niet zeker.
Misschien was het wel 18u00??
Esem
woensdag 13 juni 2007 - 06:10
agnesv

Tekst aangepast

Agnesv

Corrielat hebt ge daar in Postel geen raar individu zien paseren tussen 18uur en 18 uur 30 hij had een halsband aan had een zwarte broek en een zwart hemd aan .
Dat vindt ik spijtig dat we mekaar zo voorbij hebben gelopen.
En dan nog zonder een goede dag te zeggen Esem rond welk uur ben jij vertrokken. [afbeelding verwijderd niet-https]

:0 [afbeelding verwijderd niet-https]246:

Dit is een specialeke voor Adrienne en Corrielat, Agnes gij moet de namen er maar by zetten het is nu alzo moeilijk met al die namen.


de gele bloemen zijn phlomis ,de dahlia moonfire
woensdag 13 juni 2007 - 13:49
agnesv

Agnesv

Hai Agnes, dit is inderdaad wel een hele mooie Papaver.
Hoe bedoel je een beetje jaloers???

Helaas is het voor mij bijna geen doen om een bezoek te brengen aan open tuinen met mijn rolstoel, ik ben namelijk bang dat ik het gras of de paden beschadig.

Neemt niet weg, dat ik net dat ene zaadje nog wel wil hebben, wat je misschien over hebt.

Ook heb ik uit je weblog geleerd, dat wij de Papavers NIET bij elkaar moeten plaatsen, dat wisten wij niet.
Ik dacht juist dat het mooi zou zijn om diverse soorten en kleuren bij elkaar te laten zien.
Gelukkig staan ze bij ons niet bij elkaar, maar dat waren wij voor het volgend jaar wel van plan.

Ik leer toch weer elke dag iets bij!
Toy Toy Toy met alles.

Groetjes, Jeannette


hoi Jeannette
wat bedoel jij met een beetje jaloers ? Jaennette onze tuin is rol stoel vriendelijk wij hebben daar rekening mee gehouden en de gazon is het minste van onze zorgen
mvg Agnes
woensdag 13 juni 2007 - 13:56
corrielat

Corrielat

CITAAT:
Essem,Corrielat ,Adrienne ik heb nog enkele zaaitjes van die papavers en er zijn nog opentuindagen op 17 juni van 12.00-18.00 uur ">#666666;'> Essem,Corrielat ,Adrienne ik heb nog enkele zaaitjes van die papavers en er zijn nog opentuindagen op 17 juni van 12.00-18.00 uur op 23 & 24 juni van 12.00 - 18.00 uur en op 1 juli van 10.00-18.00 uur ik hoop wel dat die onweders weg blijven want gisteren avond was het weeral van boem patat
vrijdag 33 liter zondagnacht 24 l. en gisteren avond 23 l. water gehad
groetjes Agnes


potverdorie, gisteren niet aan die zaadjes gedacht, jammer
maandag 18 juni 2007 - 16:24
Adrienne

Adrienne

Ha Corrielat, nu geloof ik zeker dat ge u met t' ventje
in de tuin van Adam & Eva waande.
Ge zijt toch wel op de paadjes gebleven hé ?
maandag 18 juni 2007 - 16:34
corrielat

Corrielat

Adrienne, mijn ventje was er weeeeeeeer niet bij, rommelmarkten he, zaterdags in Geel en gisteren in Turnhout, dus den deze ging alleen, maar volgede keer als ik weer naar Agnes haar tuin ga, gaat hij mee, ik heb hem nieuwsgierig gemaakt.
maandag 18 juni 2007 - 18:00
Adrienne

Adrienne

Aha, daarom zoveel plantjes
Nu nog een plaatske vinden hé.
Ik hoop dat er voor mij nog wat overgebleven zijn
K' heb uwen bak gezien op tuinadvies Nederland, was daar eens even gaan loeren !!!

Allez, troost u, ik rakker ook meestal alleen rond.
Die mannen toch
maandag 18 juni 2007 - 20:12
corrielat

Corrielat

Aha, daarom zoveel plantjes
Nu nog een plaatske vinden hé.
Ik hoop dat er voor mij nog wat overgebleven zijn
K' heb uwen bak gezien op tuinadvies Nederland, was daar eens even gaan loeren !!!

Allez, troost u, ik rakker ook meestal alleen rond.
Die mannen toch


Mijn bak op tuinadvies nederland? ik zou niet weten waar dat zou moeten staan, ik heb geen foto daar naar toe gestuurd misschien kan jij me helpen zoeken
maandag 18 juni 2007 - 22:13
Jeannette1

Jeannette1

BETER LAAT DAN NOOIT!!!

Hai Agnes, bedankt dat ik zeker bij jou de tuin kan en mag bekijken.
Wanneer Ger en ik daar voor in de gelegenheid zijn, weet ik nog niet.
Voor wij ergens heen gaan, waarschuwen wij altijd.

Wat dat jaloers zijn betreft, dat ben ik uiteraard nooit, ben alleen maar erg blij als anderen en beter of mooier en groter hebben dan wij.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik deze Papaver heeeeeeeeel erg mooi vind en zeker wel in mijn tuintje zou willen hebben.

Groetjes, Jeannette
maandag 18 juni 2007 - 22:23
Adrienne

Adrienne

Corrielat op tuinadvies nl staat idem dito alles van hier !!!
Wist ik eerst ook niet
maandag 18 juni 2007 - 22:47
corrielat

Corrielat

Hallo Jeanette, heb ik de naam nu wel goed?? Als je naar Agnes gaat kan je mooi eerst hier aan komen, dan ga ik wel mee om de weg te wijzen, tegen een redelijke vergoeding natuurlijk, ik ben toch niet geeeeeeeeeeeeeeeeeek, en dit heb ik van een of andere reclame, dus als je nu gaat sparen kunnen we wel iets regelen, en je moest eens weten hoe lekker je daarna frietjes kan eten in Postel, mmmmmmmmmmmmm
maandag 18 juni 2007 - 23:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon