menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vliegtuigen en poep.

Ga naar meest recente reactie

zourky

Zourky

Goeden dag iedereen,

Gisteren was ik de wagen aan het wassen,en een vrouw hier in de buurt zei ik zal de mijne er komen bij zetten,toen zei ze heb jij ook zoveel van die bruine vlekken op je wagen ik antwoord ja dat is van vliegen en bijen, neen antwoord zei ze dat zijn de vliegers die hun wc ledigen ik geloofde ze eerst niet, maar op de dekstenen op een muur die zijn van blauwe steen op vijf cm van elkaar was zo een vlekje,de wagen was wel minder maar die staat meer in de garage,achter op het teras heb ik vlies doeken gespannen ter bescherming voor verbranding door de zon en ook daar waren
talrijke vlekken,dus ik moet het geloven,ben gaan googelen en inderdaad daar wordt
het ook vermeld,dan spreken ze van bezoedeling door wagen ,wel ik eet liever groenten uit de tuin waar een wagen voorbij reed dan waar een vlieger over komt,en hang de vers gewassen lakens ook maar buiten gewoon witte er komen wel bloemetjes op .Waar gaat dat eindigen !

groetjes Richard
zaterdag 21 juni 2014 - 10:39
Wannus

Wannus

Het is daarmee dat bemesten eigenlijk niet echt nodig is ,
de vliegtuigen zorgen ervoor !!!
zaterdag 21 juni 2014 - 12:37
minouke

Minouke

ben ook wat gaan opzoeken en vond deze http://www.goeievraag.be/vraag/vervoer/vliegtuigen/ontlasting-urine-gebruik-toilet-vliegtuig.113035
vooral de uitleg van een gewezen stewardess is hier interessant.
zaterdag 21 juni 2014 - 13:00
Paronoto

Paronoto

Ja, ne mens vraagt zich al eens af "wie heeft er in mijnen hof gescheten".....Daarom deze raad : loop nooit barvoets in uwen hof!
zaterdag 21 juni 2014 - 14:58
Driez

Driez

En zet best ook een hoedje op
zaterdag 21 juni 2014 - 15:07
sirius

Sirius

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zo een gigantische bevroren "str...klomp" eens ergens door een dak was gevallen.
en bij mijn weten mogen ze dat enkel lozen boven de oceaan. een cruise boeken is dus een risico !!
zaterdag 21 juni 2014 - 17:00
Paronoto

Paronoto

Behalve de reeds gekende "strontvliegen" zijn er dus nu ook "strontvliegtuigen"... Loop dus nooit naar buiten met uw schoon kostuum aan zonder eerst "de lucht af te speuren" ....Scheisse!
Hoe kun je dan een klacht indienen en tegen wie....?
zaterdag 21 juni 2014 - 20:13
piet1

Piet1

En aan zee kakken de meeuwen op je hoofd ...... Dus best altijd een hoed opzetten . En voor de dames altijd een open houden, een regenparaplu, een zonneparaplu .... Tjonge tjonge waar gaat dat naar toe
Groetjes, vandaag geen hoed nodig..... Zet mijn Fellaini pruik op. (Belgen begrijpen dat wel)
Piet
zondag 22 juni 2014 - 11:01
Paronoto

Paronoto

"Fellaini pruik "

Pas maar op voor de eksters......
zondag 22 juni 2014 - 11:15
Boerke

Boerke

Mijn vrouw heeft ooit eens met mij gelachen toen ik haar zei dat die bruine vlekken op het terras van een vliegtuig kunnen zijn. Als ik dit hier nu lees moet ze mij bijna geloven ook . Wij wonen hier op een drukke route.
zondag 22 juni 2014 - 21:37
minouke

Minouke

Geloven jullie dat nu echt???
zondag 22 juni 2014 - 21:52
zourky

Zourky

Ja Minouke ik geloofde het ook niet, het was een schooljuf die het mij vertelde
deze morgen ben ik in de tuin krieken gaan plukken zelfs op krieken vond ik van die vlekjes,vroeger had ik ook gedacht dat het van vliegen en beien was maar het zijn er teveel als ik zeg alle 5 cm op blauwe tegels van 50x50 op terras op de tafel ik heb het nooit gezien,wij wonen op een 15 km van Zaventem,en ook van welke vliegers is het er vliegen er zoveel.De mensen zouden moeten zeggen wij nemen geen vlieger
meer zolang ze op onze kop (kakken)

Groetjes Richard
maandag 23 juni 2014 - 10:40
Boerke

Boerke

Zourky , wij wonen dezelfde afstand ongeveer van Zaventem maar dan in de andere richting. Bij ons is het nu al een tijdje geleden dat het voorgevallen is maar je moet er eens goed na kijken. Het is enkele meters breed en over een bepaalde lengte in rechte baan.
maandag 23 juni 2014 - 11:14
sirius

Sirius

heu, ik denk dat men zich hier deerlijk aan het vergalopperen is. meestal zijn die bruine vlekken niets ander dan saharazand. Vraag het maar aan Deboosere. Vliegtuigen mogen hun "lading" NIET lozen boven bewoond gebied. Als ik dat hier allemaal lees is het eerste wat die vliegers zogezegd zouden doen nadat ze opgestegen zijn in Zaventem, is hun "beerput" lossen? Komaan zeg, wat doen die onderhoudsploegen daar aan de grond denk je? juist ja, leegpompen! trouwens, gewicht kost geld bij het opstijgen !
maandag 23 juni 2014 - 12:42
Boerke

Boerke

Sirius, dit lag niet los maar plakte verdorie goed vast aan ons terras en tuinstoelen. Saharazand ken ik goed genoeg . Wachten op een regenvlaag en het is weg.
Moest het ooit hier nog eens voorvallen,neem ik een foto en plaats hem hier.
maandag 23 juni 2014 - 12:54
zourky

Zourky

Misschien deze avond in het nieuws op tv,deze middag waren ze er ook over bezig op de radio,daar zeiden ze dat het ging onderzocht worden.
Neen zand is het zeker niet, zoals Boerke zei het plak goed vast.

Groetjes Richard
maandag 23 juni 2014 - 15:28
zourky

Zourky

Daar straks op ROB spraken ze er over en naar het schijnt is het stuifmeel,ik kan het moeilijk geloven stuifmeel is er ieder jaar en het is de eerste maal dat ik het zie,er zal zeker nog verder over gepraat worden

Groetjes Richard
maandag 23 juni 2014 - 21:51
sirius

Sirius

Stuifmeel is een heel goede mogelijkheid. Ik heb er ooit dikke lagen van gezien die op het water in mijn regenwater tonnen dreven, alsof er iemand eierkoek had in gegoten. en nat stuifmeel plakt als lijm
maandag 23 juni 2014 - 22:03
zourky

Zourky

Ik geloof dat over stuifmeel Sirius,maar hoe verklaar je dat het op stroken van +- 10 meter breed op google vind je wel wat maar er is zoveel de één zegt dit en de andere dat zullen we het ooit weten ?

groetjes Richard
dinsdag 24 juni 2014 - 06:56
deHaan

DeHaan

Als je zekerheid wil hebben, neem je een monster en laat het onderzoeken.
dinsdag 24 juni 2014 - 10:36
zourky

Zourky

Dat is iets voor volksgezondheid,zij moeten de mensen inlichtingen en de oorzaak
dinsdag 24 juni 2014 - 11:00
Anneloes

Anneloes

misschien moet jij volksgezondheid dan even inlichten over je rare streep van 10meter breed.
dinsdag 24 juni 2014 - 16:03
zourky

Zourky

gisteren is het hier op tv geweest dus zijn ze ingelicht.
dinsdag 24 juni 2014 - 18:01
minouke

Minouke

Ik heb er niets van gehoord op de Vrt
dinsdag 24 juni 2014 - 18:05
zourky

Zourky

Het was op ROB.
dinsdag 24 juni 2014 - 19:30
zourky

Zourky

Anneloes bedankt voor het plaatsen van ROB bericht.

Groetjes Richard
woensdag 25 juni 2014 - 15:21
minouke

Minouke

in het Nieuwsblad schreven ze ook dat het pollen waren.
vrijdag 27 juni 2014 - 13:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon