menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Eco tuindagen 2014

sugar

Sugar

Ik neem dit jaar deel aan de eco-tuindagen van velt (zaterdag 31/05 en zondag 01/06, 10h00-18h00). Mijn tuin is nog vrij jong. Indien je een tot in de puntjes afgewerkte 'volwassen' tuin wil bezoeken, zijn er betere keuzes. Maar in de fruitkamers, met een zeer uitgebreide verzameling kleinfruit en fruitbomen (in totaal 40 fruitsoorten, meer dan 160 rassen) , kan je zeker enkele ideeën opdoen voor een eetbare fruittuin.

En verder kan je een tuin ontdekken, waar geen chemische rotzooi wordt bovengehaald wanneer bladluis, meeldauw of andere plagen optreden, waar naar een evenwicht wordt gestreefd, een tuin waar insecten en vogels welkom zijn, waar klaver en madeliefjes in 't gazon worden verwelkomd, ...

Een tuin waar je bovendien planten en struiken kan leren kennen die je niet in het tuincentrum om de hoek kan vinden.

Meer informatie vind je hier : http://fruitberg.wordpress.com/2014/05/12/nog-wat-informatie/
maandag 12 mei 2014 - 21:27
Patrikc

Patrikc

Ik ben langsgekomen en het was de moeite waard, en voor de interessante rondleiding .
zondag 1 juni 2014 - 20:03
sugar

Sugar

bedankt, blij dat het de moeite was
maandag 2 juni 2014 - 23:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon