menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Beervelde 7 8 en 9 okt 2011

Ga naar meest recente reactie

dendrodan

Dendrodan

Het is weeral zover, vrijdag gaan we terug naar beervelde. het thema is afrika.
Ga normaal niet veel kopen maar wat is niet veel
woensdag 5 oktober 2011 - 22:52
ERWIN52

ERWIN52

Ook ik en mijn vrouw zullen er op vrijdag aanwezig zijn. Deze dagen zijn voor ons onze 2 tuin-bedevaardsdagen. Eén tuinboetedoening in't voorjaar en één in 't najaar.
Groeten, Erwin
donderdag 6 oktober 2011 - 09:18
dendrodan

Dendrodan

Ja vrijdag kan ik rustig met de vrouw kijken als ik zaterdag of zondag zou gaan, zijn onze 3 kids erbij en dan is het weinig zien en hen in het oog houden.
De standhouders zouden anders niet veel bloemen op hun planten hebben
donderdag 6 oktober 2011 - 12:07
printemps

Printemps

Ik ga waarschijnlijk morgen als het weer zo een beetje als vandaag is
Ben ook niet van plan om veel te kopen
donderdag 6 oktober 2011 - 14:36
bd

Bd

dit jaar gaan we er niet bij zijn, we zijn op weekend naar aanleiding van de verjaardag van 't vrouwtje
donderdag 6 oktober 2011 - 19:20
printemps

Printemps

Ik ben al een tijdje terug
Niet veel gekocht maar wel 100 euro schade in mijne portemonnee
vrijdag 7 oktober 2011 - 16:15
printemps

Printemps

Nee er is een groot gat in
En in mijn hand ook een groot gat
vrijdag 7 oktober 2011 - 16:19
Pistachio

Pistachio

De enige manier om de centen veilig te stellen is niet gaan dus blijf ik thuis deze keer. Voor wie wel gaat: veel plezier!!!
zaterdag 8 oktober 2011 - 14:44
dendrodan

Dendrodan

Als je het zo bekijkt. Wij vinden het gezellig om er rond te lopen, natuurlijk hebben we deze keer ook enkele plantjes gekocht bij nic spruyt, peter bauwens, en andere.
We hebben ook lekker gegeten in die tent. Dus het was een gezellige vrijdag voor ons.
zondag 9 oktober 2011 - 20:43
marero

Marero

ik wou wel maar ventje wou nie
kzal hem van de week eens hebbe sé, kga een massa bloembolle bestelle, tzal hem leren, hij wou me der wel gaan afzette maar nie mee gaan....da ga nie hé want wie gaat dan mijnen aanwinst drage??? ik kan met moeite mezelf dragen, moet elke 100 meter blijven stilstaan of gaan zitten zo zeer doen mijn heupen weer met dat rotweer
maandag 10 oktober 2011 - 01:21
ERWIN52

ERWIN52

@marero :
Als 't ventje nie wil ... heb je dan geen goei vriendin die even zot is van planten en die dan wel in goeie gezondheid verkeerd ? Je kan ook aan de ingang, de plantencreche, een karretje lenen om je planten in te plaatsen. Ik geeft oe ... alleen is maar alleen. Met twee of drie is beter ! Na afloop laat u de planten staan in de plantencreche en je kan ze dan met auto komen ophalen.
In ieder geval ben ik zeeeer tevreden terug gekomen met een ferm gat in onze portemonai. Aankoop : 2 grote rhododendrum, 2 heucheria's, 3 helleborussen, 3 bonte skimmea's en nog één vaste plant waarop ik momenteel op de naam nie van kan komen. De vrouw wou ook nog enkele stukken welriekende zeep hebben. Eeen pintje of 2 gaan pakken. Een stukje taart voor de vrouw ... Zo doende ... een ferm gat in ...
Groeten, Erwin
maandag 10 oktober 2011 - 09:24
Mandy

Mandy

Dat was dus een gezellige dag Erwin...

Heeft er niemand eigenlijk fotootjes gemaakt???????

maandag 10 oktober 2011 - 23:22
printemps

Printemps



Mini - Dafhne - Jasmijn en Ulmus
Colchicum harlekijn en een Meconopsis lingholm (blauwe schijnpapaver)

Tuinbabbel

dinsdag 11 oktober 2011 - 16:17
printemps

Printemps

Vesrchillende Colchicums, waaronder 1ne van 12.50 eurokes
Herfst krokussen
1ne gratis gekregen bol (op het groen papier)aan de ingang, waarschijnlijk een Tete à tete en ook nog een rolleke bonsai draad van 15 euro (staat niet op de foto)

Tuinbabbel

dinsdag 11 oktober 2011 - 16:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon