menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Even niet online

Ga naar meest recente reactie

Cindyke24

Cindyke24

Hoi mede-tuinliefhebbers,

zal een weekje niet online zijn. Moet een kleine ingreep laten doen en zal een weekje in het ziekenhuis moeten blijven. Mijn tuintje is in handen van mijn moeder en mijn kat hihi nee hoor ze doet dat goed hoor!!

Vele bloemetjes staan op ontluiken en vind het wel jammer dit te moeten missen omdat ik een deel nieuwe planten heb van dit jaar. Maar erna ga ik er wel van kunnen profiteren, als alles goed verloopt dan toch!!

Ik heb super veel zenuwen!! Dus duimen voor mij morgenvroeg tussen 8 en 11!!

Groetjes Cindy

maandag 13 juni 2011 - 08:32
mightywil

Mightywil

Sterkte de komende dagen en laat ff wat van je horen als je weer teug bent ....

Groetjes Wil

maandag 13 juni 2011 - 08:39
Mandy

Mandy

Ik zal morgenochtend aan je denken, Cindy..kaarsje opsteken en .....heel veel sterkte en blijf rustig.....
tot volgende week op het forum.......




maandag 13 juni 2011 - 08:41
LauraK

LauraK

Heel veel sterkte gewenst, Cindy! Focus je op een tijdstip ná de ingreep, als alles
achter de rug zal zijn. Hoop dat het alleszins mee zal vallen en dat je volgende
week weer online bent! Ik zal morgen een kaarsje voor je branden.

Groeten van Laura.
maandag 13 juni 2011 - 09:23
bd

Bd

veel sterkte gewenst
en daarna veel beterschap dat je er spoedig terug bovenop bent,
en de groeten aan je kat
maandag 13 juni 2011 - 09:54
Polplastron

Polplastron

Ik duim mee! Maar die generatie van de jaren 70, die krijg je niet kapot hé!
maandag 13 juni 2011 - 10:07
Cindyke24

Cindyke24

Dank je wel allemaal, mijn koffertje juist gepakt en nu nog even mijn zinnen verzetten!!

Ik laat zo snel mogelijk iets weten!!
maandag 13 juni 2011 - 11:32
bd

Bd

kop op
positief blijven
en je zal zien binnen een beetje kun je weer werken en genieten
in je tuin
succes
maandag 13 juni 2011 - 12:35
molleke32

Molleke32

Veel succes morgen!!
maandag 13 juni 2011 - 13:57
cetinel

Cetinel

sterkte! en succes morgen....
maandag 13 juni 2011 - 14:17
Kent

Kent

Sterkte voor morgen en een vlugge beterschap gewenst!

Rita
maandag 13 juni 2011 - 23:33
Eniavaswen

Eniavaswen

Veel succes!! Je bent intussen wss al in het ziekenhuis, dus zullen we heel hard voor je duimen!! Veel beterschap gewenst!!

Groetjes, Karen
dinsdag 14 juni 2011 - 08:34
Mandy
dinsdag 14 juni 2011 - 09:02
Mandy

Mandy

Hier in het ziekenhuis in B. kun je je computertje gewoon meenemen...... dus als je aan het herstellen bent en je voelt je redelijk ( voor zover dat mogelijk is in een ziekenhuis ) kun je als afleiding af en toe eens babbelen met " de buitenwereld "...........

dinsdag 14 juni 2011 - 09:04
Cindyke24

Cindyke24

Hoi, ben terug en alles is heel goed verlopen!!!!

Heb een maagverkleining laten doen en mag nog niet veel eten, maar weinig pijn en als het zo verder gaat zal het tuinieren binnenkort eens zo makkelijk gaan!! Heerlijk!! Nu ga ik tijdens mijn ziekenverlof van het uitzicht van mijn plantjes genieten. Nu nog wat meer zon en het is compleet!!

@ Mandy: ik heb geen laptop en ik denk niet dat ze zo'n groot ding zouden toelaten

Maar nu dus terug thuis en supergelukkig!!
zaterdag 18 juni 2011 - 19:20
Mandy

Mandy

Fijn dat je er weerbent en dat alles goed is verlopen...

Neem de tijd om goed te herstellen....... het is toch te slecht weer om in de tuin t e werken......
zaterdag 18 juni 2011 - 20:40
marero

Marero

hé weer wat gemist precies, sterkte meid en hou je rustig en geniet van je tuintje, laat een ander het werk maar doen, jij mag alleen rusten en genieten
zondag 19 juni 2011 - 00:15
Matabish

Matabish

Fijn dat je jezelf zo goed laat verzorgen Cindyke!
Eénmaal dat je weer helemaal genezen bent zal je je véél beter in je vel voelen!
Neem maar rustig de tijd om te herstellen!

Groetjes,
Matabish.
zondag 19 juni 2011 - 01:37
LauraK

LauraK

Fijn dat je er weer bent, en dat het allemaal goed gegaan is. Neem ook echt de
tijd die voorgeschreven is om te herstellen, en geniet daarna weer van je tuin!

Groeten van Laura.
zondag 19 juni 2011 - 09:43
bd

Bd

blij dat alles goed met je is,
en alles goed verlopen is
geniet van je tuin, en van je kat
en binnenkort ben je terug aktief bezig in je tuin,
nog n fijne zondag
zondag 19 juni 2011 - 11:52
mightywil

Mightywil

Je ziet dat het weer met je mee werkt.....
Doe rustig aan deze week....en geniet van alles (en iedereen) om je heen....
zondag 19 juni 2011 - 18:56
Cindyke24

Cindyke24

Hey, ik heb een bypass laten doen met een kijkoperatie: dus 7 kleine gaatjes.
Jammer genoeg is er eentje gaan ontsteken, maar dat is ondertussen bijna genezen.
Het eten gaat goed, kleine porties maar ik mag nog maar zacht of gepureerd eten!
Ik moest 1 week vloeibaar en dan 5-6 weken gepureerd.

Ik wou vandaag een beetje onkruid uittrekken maar dat ging jammer genoeg nog niet

Dank je!! Groetjes
zondag 3 juli 2011 - 17:57
Polplastron

Polplastron

Veel succes met je herstel. En ja, de tuin loopt niet weg hoor! Blij dat je terug op ons forum bent.
zondag 3 juli 2011 - 18:45
molleke32

Molleke32

Fijn dat het beter gaat, nog even wat kalmpjes aan doen en dan kan je er weer terug invliegen
zondag 3 juli 2011 - 19:05
Mandy

Mandy

Fijn voor je dat het steeds beter gaat.......
maandag 4 juli 2011 - 09:15
molleke32

Molleke32

Hoe is het ermee? Tis al even geleden
woensdag 20 juli 2011 - 16:39
Cindyke24

Cindyke24

Helaba,

hier is alles ok!! Voel me super en krijg al complimentjes hihihi

Heb in de week ook voor 't eerst terug in de tuin gewerkt en het voelde echt goed. Er moest ook vanalles gebeuren.
Ben ondertussen 16 kilo kwijt en dat voelt ge echt

Ik straal helemaal, maar ik ben er nog niet. Het is nog een lange weg maar op deze manier gaat het goed. Ik kan alles eten en ik val af, wat wilt een mens nog meer

zondag 24 juli 2011 - 12:26
Polplastron

Polplastron

Blij te horen dat alles lichamelijk en geestelijk goed gaat! 16 Kilo! Dat is niet niks hé!
zondag 24 juli 2011 - 12:29
Cindyke24

Cindyke24

Dank je, het is veel op korte tijd en soms voel ik me wat slapjes maar over het algemeen gaat het heel goed. De dr zei dat de meeste die zo snel afvielen er bleekjes uitzien, maar dat dat in mijn geval helemaal niet zo is. Ik had een schoon kleurke. Heb ik ook al zeg ik het zelf. Ik straal en heb mooie rooie blosjes. Nu nog een beetje zon en dan kan ik een beetje bruinen hé

Er is nu 1/4de vanaf van mijn streefdoel dus we zijn er nog lang niet maar ik kom er wel!!
zondag 24 juli 2011 - 12:47
Cindyke24

Cindyke24

ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE SUPERLIEVE BERICHTJES TROUWENS!!! DOET ECHT DEUGD!!!! MERCI!!!!

zondag 24 juli 2011 - 12:53
molleke32

Molleke32

Super dat het allemaal zo goed gaat, en al 16kg!! amai zeg , dat gaat nogal vooruit
zondag 24 juli 2011 - 13:14
Mandy

Mandy

Goed hoor... in zo'n korte tijd al 16 kg....

Lekker volhouden zo....... 25%........



vrijdag 5 augustus 2011 - 22:05
Cindyke24

Cindyke24

Hoi, hier ben ik nog eens met een update!!!

Ben nu 30 kilo kwijt en voel me SUPERGOED

Ik zit nu in de helft, voel me al een stuk fitter en heb al bergen verzet in de tuin hier!!! Zalig!!!



Heb nog een fotooke van verleden maand om jullie al eens een idee te geven. En ook een beetje omdat ik er toch wel fier op ben

Tuinbabbel

maandag 17 oktober 2011 - 11:43
Mandy

Mandy

GEWELDIG.........

Wat zie je er goed uit.........


maandag 17 oktober 2011 - 12:05
LauraK

LauraK

Wow, wat een verschil zeg! Je lijkt je eigen jongere zus wel! Fijn dat het allemaal
zo voorspoedig verloopt, en dat je je er zo goed bij voelt. Ga zo door, meis!

Leuk om het verschil te zien van de metamorfose: en nu vol goede moed op naar
de volgende foto!

Groeten van Laura.
maandag 17 oktober 2011 - 12:42
Cindyke24

Cindyke24

Hihihi dank je!!!! (glunder glunder)

Ik kan alles eten zolang ik traag eet, goed knabbel en niet teveel natuurlijk!!

Ben nu bezig om een ligweide te maken langs ons zwembad, waar ik deze zomer lekker in bikini kan gaan genieten HAHAHAHA

Er stonden verschillende kerstdennen en hulst en nog vanalles. Het was egenlijk een klein oerwoud. Deze zijn al omgezaagd, nu nog de wortels door iemand laten uitdoen. Rondom een beetje afschermen voor gluurders door coniferen en een klein bloemenperkje langs de kant en dan gras zaaien en mijn lighoekje is klaar.

maandag 17 oktober 2011 - 12:45
molleke32

Molleke32

Amai een prachtig resultaat al !! Een dikke proficiat! En nu zien dat je niet failliet gaat aan kledij
maandag 17 oktober 2011 - 15:55
cetinel

Cetinel

ben ik de enige eerlijke hier?? ik ben dus stikjaloers!!!
ik heb met moeite op 6 weken 1 kilo verloren(en ik leed echt honger,ik ga der nie over liegen!2 sneetjes brood als ontbijt....pffff)
maar bij mij hoeft er gelukkig ook niet zooveel af,maar ben dan ook een stuk kleiner.....zou al blij zijn met tien kilo
die 2 fotos jong,allee!! kunnen ze !!(zelfs met een operatie,want ik ken der.....en die dronken dan maar liters chocomelk,en verschoten da ze toch nie goe afvielen....)
chapeau
maandag 17 oktober 2011 - 16:53
marero

Marero

awel ik ben nie jaloers sé, das wa anders hé, ik ben over 2 jaar ook 36 kilo afgevallen , al zijn ze netjes allemaal terug op post, das wa minder natuurlijk, maar ik weet hoe cindy zich voelt, en zeg chapeau meiske en doe zo voort,ge voelt u gelijk een ander mens, maar goe zorgen dat ze der nie terug bijkomen hé want dan zit ge hier te zuchten gelijk ikke...maar nie getreurd...een dezer dagen begin ik er ook terug aan, ...n,og eens...denk ik....hoop ik.........
maandag 17 oktober 2011 - 18:33
marero

Marero

nee das nie waar zenne, ik ken persoonlijk iemand die da ook heeft laten doen en die is terug bijgekomen, die was wel nie zo zwaar maar toch kwam er na een jaar kilos terug bij dus tis altijd opletten geblazen, en dan ken ik ne vent die op zijn dikste 170 kilo woog, ze hebben die ne maagring gestoken en hij viel veel af, en na een paar jaar begon hij terug te vreten( anders kan ik het nie noemen want ik heb hem bezig gezien, nie normaal) en hij kwam dus terug zoveel bij als eerst en toen hij naar de kliniek ging vonden ze die maagring gewoon nie terug, zat helemaal verdwenen int vet, en nu hebben ze die dus geopereerd, zijn maag verkleind plus ne ring gestoken, en nu is hij weer een 70 kilo kwijt en das geen grote vent dus ge kunt u al voorstellen hoe die deruit zag,
ge ziet dus dat het altijd een probleem blijft en zolang ze haar eetgedrag kan houden zoals het nu is zal het prima gaan, het probleem zit hem meer in de moment dat ge genoeg afgevallen zijt en weer wat normaler kunt gaan eten want ge kunt natuurlijk nie blijven afvallen hé dan schiet er niks meer over op den duur,
de boodschap is dus :eens ge dik wordt is het altijd oppassen geblazen ,willen of nie en ik kan dervan meeklappen, ben al verschillende keren veel afgevallen met dieet wel, in 1980 ben ik 29 kilo afgevallen met de weight watchers, na jaren kwam het er heel stillekes terug bij en toen begon de schildklieraffaire en eer ze het in de gaten hadden vanwaar het kwam wwas der al veel bij, in 91 terug op dieet volgens de WW maar dan op mezelf en kben toen 36 kilo vermagerd, om 2 jaar geleden nog eens te mogen herbeginnen, toen ben ik 37 kilo vermagerd; en nu... terug op 110, dus tja het vervolg laat zich raden zeker hé
maandag 17 oktober 2011 - 23:29
molleke32

Molleke32

Bij ieder dieet moet je karakter hebben helaas, ook met zo'n bypass achteraf. Want zelfs met een operatie kan dat na jaren terug bijkomen als je niet oplet. Ik ken iemand met bypass en na 8 jaar is ze bijna alles terug bij. Ook je kleine maagje kan terug uitrekken..
Ikzelf heb al alle dieeten geprobeerd die er bestaan denk ik Maar net zoals Marero, 20 kg eraf en hup 25 kg erbij, dan is 18 kg eraf en hup 20 kg erbij...Dus nu blijf ik maar gelijk ik ben, meestal stoor ik me er niet echt aan behalve als ik voor kledij moet gaan kijken Want op gebied van dieet vol te houden is mijn karakter helaas gene vette zoals wij dat zeggen


Maar Cindy is al héél goed bezig en gaat dat goed blijven doen!
dinsdag 18 oktober 2011 - 06:48
Cindyke24

Cindyke24

Hey, ja dat is allemaal waar!!!
Je kan terug bijkomen, maar normaal niet meer zoveel. Ze hebben dus ook mijn darm ingekort waardoor het lichaam geen vetten meer opneemt.
Dit zal altijd zo blijven. Mijn verkleinde maag kan natuurlijk wel terug gerokken worden door alle keren iets meer te eten dan nodig. Nu op dit moment kan ik dat niet, want dan hang ik boven de pot

Mijn chirurg legde het heel simpel uit.
Als ik bij 2 verschillende mensen dezelfde operatie doe en de ene gaat iedere avond in de zetel hangen met een zak chips en chocomelk. En de andere gaat sporten en let op zijn eten. Dan zie je dat bij de eerste het streefdoel niet wordt bereikt, of hij er terug boven gaat. Maar de tweede persoon kan er zelfs nog onder gaan. Het is een manier zoeken om op evenwicht te blijven. Ga je veel sporten, mag je je al eens iets veroorloven.

Ik ga dus 2x per week naar de zumba, 2x bowling en veel tuinierwerk... Dat kan niet misgaan hé

Ik weeg me ook iedere week en ga dit blijven doen, dan heb ik er ook direct zicht op als het misloopt en zo snel mogelijk ingrijpen! Ik koop mij nu binnenkort een nieuwe garderobe en ben niet van plan dat nog eens te doen

Merci voor de bezorgde en lieve berichtjes
dinsdag 18 oktober 2011 - 12:23
Cindyke24

Cindyke24

Jammer dat je niet meer kan sporten! Het is ook een uitlaapklep voor me!! Vooral die zumba, daar kan ik me helemaal geven!!

In de duinen wandelen is ook fijn, alleen hebben we die hier niet... JAMMER
dinsdag 18 oktober 2011 - 13:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon