menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voor wie zin heeft

Ga naar meest recente reactie

marero

Marero

om eens goe te lachen die kan op mijne blog gaan lezen want kreeg weer een mailke van iemand die goe gelachen heeft met mijn uitspraken hier, awel ik heb een paar jaar een blog bijgehouden op skynet, daar staan ook goei tuinavonturen in zenne voor dak weer reklamaties krijg dat het niks met tuinieren te maken heeft
dus, wie goesting heeft kan daar eens gaan lezen
ik moet er wel bijzeggen dat ik op zijn echt marerokes der zelf niemeer opgeraak want toen ventje ziek werd heb ik een tijd geen zin of tijd gehad om te schrijven, en toen veranderde telenet2allin in base, en de dees vergat haar paswoord en inlognaam
en tja , alles geprobeerd zelfs naar da spel geschreven maar die antwoorden gewoon nie dus tstopt nogal abrupt, en ooit hoop ik der terug op te geraken
maar tot dusver ga ik er zelf van tijd eens lezen en dan denk ik terug aan die stomme stoten van toen en kom ik tot de ontdekking dat ne mens nie echt wijzer word met ouder worden, wij denken dat ja maar dat ist dan ook
en om derop te geraken schrijft ge gewoon: dagboek van en voor dikkerdjes, op google en dan ziet ge het staan
amuseert elder
zaterdag 11 juni 2011 - 23:21
marero

Marero

niemand zin? ok het zij zo
maandag 13 juni 2011 - 18:32
marero

Marero

dankudanku
maandag 13 juni 2011 - 20:32
Mandy

Mandy

Heel goed om te lezen......
maandag 13 juni 2011 - 20:34
marero

Marero

ventje heeft mijn inlog en paswoord gekraakt, kweet nie hoe dat hij het gedaan heeft maar ik kan der terug op en das t voornaamste
kan ik terug lekker zeveren, en het hoeft nie altijd over mijn bloemekes te gaan
niemand meer die me op de vingers tikt...yihaaa me happy
dinsdag 14 juni 2011 - 00:27
Mandy

Mandy

Leuk.... ik zal je volgen ( af en toe).....
dinsdag 14 juni 2011 - 08:52
marero

Marero

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 14 juni 2011 - 12:08
Kent

Kent

Leuk geschreven hoor
woensdag 15 juni 2011 - 21:30
marero

Marero

tis een aanpassing terug van der elke dag te gaan schrijven, vooral dak moet proberen te onthouden dak der terug op kan,
ik heb in de loop der jaren al een paar keer aan een boek beginnen schrijven maar na nen tijd ben ik het beu en zwier ik het in de vuilbak, kweet nie hoe het komt maar het einde heb ik nog nooit deronder moeten schrijven
heb op de moment nog zo een epistel liggen , een dik pak bladeren, netjes getypt, zonder fouten, maar zonder einde, maar het goede is...het is nog nie weggegooid, dus wie weet misschien maak ik het ooit wel af hihi
woensdag 15 juni 2011 - 23:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon