menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoe erg kan de mens zijn

Ga naar meest recente reactie

Angelo

Angelo

http://www.hln.be/hln/nl/2661/Bedreigde-Dieren/article/detail/1187417/2010/11/25/Ziekelijke-Chinese-videohype-babes-verpletteren-konijntjes.dhtml

Volgende artikel is gewoon te erg voor woorden ! En dat in een land dat zich zo ontwikkelt... Mentaal staan ze precies toch nog heel veel achter....

de doodstraf, dat verdienen ze !
donderdag 25 november 2010 - 15:36
Matabish

Matabish

Japan en China zijn de meest wrede mensen tegenover dieren en natuur!
Eigenlijk zijn al de Aziaten ongevoelig voor anders leed.

Maar ook hier in de Europese landen gebeuren mensonterende dingen!
Zelfs hier in België!!!
donderdag 25 november 2010 - 16:10
annis

Annis

Wat is dat vreselijk. Hoe kunnen ze, hoe krijgen ze het voor elkaar. Inderdaad Marianne zo moeten ze die mensen straffen die dit bij de kleine konijntje doen.
Hebben deze mensen geen gevoelens of zitten ze misschien onder de drugs.

Annis
donderdag 25 november 2010 - 17:34
rialle

Rialle

Het is toch niet te geloven, ik heb er geen woorden voor hoor! Gelukkig kon ik het filmpje ook niet afspelen......

Groetjes Rialle
donderdag 25 november 2010 - 20:00
Rita1960

Rita1960

Net als Batdah.. filmpje gelukkig niet te zien. Rest - tekst- was volledig duidelijk.

maar één ding... wat mij betreft opknopen/ ophangen/ en dit mag ik niet zeggen "schiet met scherp'" op die "babe's".

walgelijk en totaal verziekt die mens... nee dit zijn geen mensen meer!!!

Rita



donderdag 25 november 2010 - 20:41
LauraK

LauraK

Gelukkig opent het filmpje niet uit zichzelf: van de tekst alleen werd ik al misselijk
genoeg... Het merendeel van de mensheid bestaat uit gevoelloze en vreemde
figuren. Dat dieren opgegeten worden kan ik me nog voorstellen, maar doden
omwille van de kick gaat er bij mij niet in, en al helemaal niet op zo'n gruwelijke wijze!

Groeten van Laura.
donderdag 25 november 2010 - 21:12
cetinel

Cetinel

heb uit eigenbelang niet geprobeerd het filmpje af te spelen.....ik heb zelf een knuffelkonijn(maakt trouwens niet uit welk dier hoor)
dit is weer goed om me de hele nacht wakker te houden,en ook al ben ik een heel zachtmoedig persoon......er komen toch ook niet bepaalde zachte straffen door mijn hoofd spoken
donderdag 25 november 2010 - 21:45
zourky

Zourky

Voor al die spleetogen heb ik het nooit gehad,en zal nooit iets kopen zeker als het er al op staat dat het van ginder komt,vroeger op het werk kwamen diepvries konijn billen verpakt in dozen,later mocht het niet meer,omdat het zogezegd van konijnen was die miauwden,gaan eten bij een Chinees of japanese ook nooit !
Een straf voor dat meisje(monster)haar oren afsnijden,alle twee.
vrijdag 26 november 2010 - 07:00
an

An

ben blij dat het filmpje niet wou afspelen ,snap niet hoe sommige mensen zo met dieren om kunnen gaan,gewoon afschuwelijk.
maar vergeet niet dat ergens in de werled ook met mensen wreed om gegaan wordt gehendicate kinderen vast gebonden op bed of op gesloten zitten in eenkale kamer etc etc.
wou dat ik met een toverstafje alle wreed heden weg kon toveren en dat mensen lief en vreedig met elkaar omgaanen mens en dier ook lief met elkaar om gaan.

gr.an

p.s angelo wat een leuke foto elke keer als ik je zie moet ik lachen,vanwege die tong uit je mond en die lieve grijns op je gezicht.
vrijdag 26 november 2010 - 08:38
zourky

Zourky

De ergste dieren op de wereld zijn mensen,er s geen enkel dier dat zo elkaar vermoord als mensen, er is ook geen enkel dier dat de wereld vervuild en vernietigd
groetjes Richard
vrijdag 26 november 2010 - 09:07
sunjet

Sunjet

schandalig die diertjes ocharme
geen respect voor de natuur

groeten sunjet
vrijdag 26 november 2010 - 23:00
molleke32

Molleke32

Mijn straf is altijd hetzelfde als wat ze hun slachtoffers aan doen: zowel voor diegene die mens als dier kwaad doen!!Maar dan iets trager dat ze zeker afzien!!
dinsdag 7 december 2010 - 19:27

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon