menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Plantenbeurs Destelbergen 19 september 2010

Ga naar meest recente reactie

Paulien

Paulien

Zijn er mensen die hier naar toe gaan? Waarschijnlijk zal ik er zijn met een bescheiden standje.

Officiele informatie:

"Tientallen standhouders met vaak exclusieve planten en de duizendtal tevreden bezoekers zorgen ervoor dat wij nog steeds een vaste waarde zijn.
De standhouders zijn geen professionele kwekers maar liefhebbers, waarbij de hobby voor sommigen uitgroeide tot een passie.

Bovendien is de plantenbeurs gericht op planten.


De 9e Plantenbeurs voor liefhebbers vindt plaats op
19 september 2010 , doorlopend van 10u tot 18u,
in het Reinaertpark. Deelname en inkom zijn gratis.

Praktische inlichtingen

- Het Reinaertpark bevindt zich achter het Gemeentehuis van Destelbergen, Dendermondesteenweg 430.
- De beurs is gratis.
- Centrale gast: Velt (zie verder)
- Workshops rond: composteren, ecologisch tuinieren, ...
- Plantendokter
- We voorzien ook workshops en activiteiten voor het jonge volkje.
o.a. composteren voor kinderen, quiz, workshop aan de stand van Velt en een verrassingsattractie voor de kleintjes."

Vriendelijke groeten,
Paulien
http://home.kpn.nl/pvandeburgt
dinsdag 24 augustus 2010 - 21:48
Pistachio

Pistachio

Hoi Paulien,

Ik woon in Destelbergen dus ik kom zeker langs! Bedankt voor de info.
woensdag 25 augustus 2010 - 08:53
cee

Cee

Het staat genoteerd,

Dan kan ik eens beginnen denken wat ik in het najaar nog allemaal kan planten, en vooral wat waar.

PS: mooie foto's op je site, moet ook een mooie tuin zijn die je daar hebt.

tot dan
woensdag 25 augustus 2010 - 10:55
Pistachio

Pistachio

Reken maar Marjoleine! Waarom kom je niet naast mij wonen? Ben ik ineens van mijn vervelende buren af ... je doet hen gewoon een bod dat ze niet kunnen weerstaan, jij woont in het prachtige Destelbergen bij Gent in België en je hebt alvast groene, rustige buren .... hahahaha .... een mens mag eens fantaseren hé!
woensdag 25 augustus 2010 - 13:37
Pistachio

Pistachio

Ja Marjoleine,

Het lukt hier voorlopig ook niet met de loterij ... blijven proberen maar.

Ik ben gezond jaloers van mensen die een tuin hebben met een weids uitzicht, geen inkijk of lawaai van buren ...

Hoe ouder ik word hoe meer ik behoefte heb aan stilte ... waar vind je nog stilte? Ofwel hoor je muziek, verkeer, joelende kinderen, machines, ...

Ik kijk al uit naar ons weekendje weg volgende week. Zo vaak we kunnen boeken we een tripje naar een bosrijk wandelgebied. Heerlijk urenlang stappen in de natuur met alleen natuurgeluiden. Heerlijk!

groetjes
Pistachio
woensdag 25 augustus 2010 - 14:03
Pistachio

Pistachio

Wat leuk Marjoleine, een wandelmaatje en natuurgebied zo dichtbij! Zou ik ook vaak doen mocht ik één van beide hebben. Mijn wandelmaatje/partner heeft het vaak te druk. Maar zoals gezegd ... binnenkort 4 dagen wandelplezier in bosrijk gebied. Ik vind het ook altijd fijn als we geen mens tegenkomen, dan lijkt het even alsof we alleen op de wereld zijn. Als het muisstil is, heb je ook meer kans om dieren te zien. Vorig jaar in Wallonië een reekalfje gekruist op een wandelpad. Het had waarschijnlijk nog nooit een mens gezien en het bleef rustig naar ons staan kijken, we zijn het kunnen naderen tot op een meter of tien ... heel mooi! Da's toch net iets anders dan in de zoo hé ...
OOPS ... zijn we helemaal OFF TOPIC nu
woensdag 25 augustus 2010 - 15:15
Pistachio

Pistachio

We zullen het nooit meer doen ... beloofd!
woensdag 25 augustus 2010 - 15:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon