menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik ben gelukkig.

Ga naar meest recente reactie

Tine

Tine

Lieve mensen, ik ben weer helemaal opgelucht. De operatie van mijn man is heel goed verlopen en met ca 8 dagen mag hij naar huis. Dan komt er een moeilijke tijd met de revalidatie maar daar komen we ook doorheen en zal ik een hele vernieuwde man hebben en over ca twee weken ook een nieuw kleinkind, wat heb ik nog meer te wensen?

Tine.
woensdag 15 november 2006 - 00:00
Nigella

Nigella

blij dat het zo goed verlopen is Tine
een goed herstel voor je man en duimen maar voor het kleinkind!!!!!!!!!
woensdag 15 november 2006 - 07:31
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Hallo Tine,
gelukkig dat de operatie achter de rug is en dat alles goed verlopen is, nu kunnen jullie verder met de revalidatie, dat geld niet alleen voor je man maar ook voor jou, samen zullen jullie de schouders er onder zetten en dan komt alles goed, ik heb dit ook meegemaakt en bij ons was het ook een spannende tijd,het zal zijn tijd nodig hebben, maar daarna geniet je weer veel meer en bewuster van alles wat je hebt, en dan straks OMA !!!! daar hoop ik ook nog op, dat lijkt mij het mooiste wat er is, geniet er straks met Opa van, ik wens jullie een mooie toekomst met zijn allen

[afbeelding verwijderd niet-https]

woensdag 15 november 2006 - 08:23
martine

Martine

spoedig herstel toegewenst!
Martine
woensdag 15 november 2006 - 10:13
andre

Andre

Wat een opluchting wens u man maar veel moed en jullie hebben terug een doel om naar op te kijken een nieuw klein wezen die staat te wachten om in deze wereld te komen

andre
woensdag 15 november 2006 - 10:23
nientje

Nientje

ha tine, dat noem ik eens goed nieuws
nientje
woensdag 15 november 2006 - 10:59
Merel

Merel

We zijn blij tesaam met jou Tine

groetjes Merel
woensdag 15 november 2006 - 13:57
Victor44

Victor44

Wij zijn ook verheugd om te horen dat alles goed verlopen is.Met veel rust en gepaste beweging zal het nu wel allemaal vlug beter worden.
Ook wensen wij jou en je man een gezond kleinkind
Groetjes
Victor en Mia
woensdag 15 november 2006 - 16:07
Tine

Tine

Lieve mensen, bedankt voor jullie gelukwensen. Het leven ziet er weer zonnig uit, ondanks de bewolking. ( letterlijk en figuurlijk)

Tine.
woensdag 15 november 2006 - 22:55
lisa

Lisa

tine, ben wel blij dat de op goed verlopen is het zal wel een hele opluchting voor je zijn

lisa
donderdag 16 november 2006 - 22:39
ines

Ines

Tine, gelukkig komt alles goed met Uw man en hartelijk proficiat met Uw kleinkind!

groetjes, ines
zaterdag 18 november 2006 - 18:38
Geertje

Geertje

Tine; ik ben blij voor jullie dat het goed verlopen is en dat jullie aan revalidatie kunnen beginnen, in de toekomst komen de goede dingen, zoals het kindje
zondag 19 november 2006 - 11:24
Adrienne

Adrienne

Hallo Tine,

Fijn dat het ergste voorbij is.
Nu ..... elke dag een beetje beter en alles is weer terug oke.
Tel maar gezellig samen af naar de geboorte van je eerste oogappeltje hé.
En denk er aan ....... ook wij zijn hééééél benieuwd naar het jonge wonder.
zondag 19 november 2006 - 22:42
Tine

Tine

Het nieuwe kleintje is niet mijn eerste oogappeltje maar mijn derde . Het is een wonderkind want mijn schoondochter wist pas dat ze in verwachting was toen ze bijna 5 maanden ver was. Het gekke was wel dat ik al eerder droomde dat ze met een jochie op de arm liep. Later zag ik haar ook in een flits met een kind en twee weken daarna vertelde mijn zoon helemaal beduusd dat wij weer opa en oma worden.Mijn droom was dus werkelijkheid. Of het echt een jochie wordt weet ik niet. Dat zal de tijd uitwijzen.

Tine.
zondag 19 november 2006 - 23:00
Adrienne

Adrienne

Wow, van een leuke verrassing gesproken hé
Een echt wonderkindje dan.
Ben echt benieuwd
zondag 19 november 2006 - 23:37
an

An

tine wat ben ik blij voor je dat het allemaal zo goed is gegaan , en dat je oma wordt gefeliciteerd.
ben benieuwd ,veel sterkte daar en hoop dat je man gauw opknapt.
gr ,an
vrijdag 24 november 2006 - 20:33
Leentje

Leentje

Tine,

Idem dito van hieruit

Groetjes,
Leen
zondag 26 november 2006 - 11:56
Tine

Tine

Allemaal nog bedankt voor de steun. Manlief is afgelopen woensdag weer uit het ziekenhuis terug gekomen en hij voelt zich weer een hele Piet, tenminste als hij zit. We hebben ook alweer gewandeld, maar de conditie is nog niet best. Nu dat nog rustig opbouwen en met een half jaar moet hij de vernieuwde oude zijn.
Niet alleen ik ben gelukkig maar WIJ zijn gelukkig omdat hij weer kleine stukjes kan wandelen zonder angst.

Tine.
zondag 26 november 2006 - 15:05
Nigella

Nigella

Tine

we zijn echt heel blij voor jou en je man
geniet maar weer van jullie samen zijn en de korte wandelingen
zondag 26 november 2006 - 17:48

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon