menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ben al dat gedoe zo beu

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

tjee zeg,ik denk dat ik het ongeluk aantrek of zo
tis hier weer het een en het ander,nu weer problemen met een poetsvrouw die blijkbaar niet om kon gaan met mijn zoon(kan gebeuren) en zonder ooit 1 woord over te reppen met mij haar dienst heeft gebeld om te zeggen dat ze zo niet kon werken....
zoon heeft haar paar keer aangetikt,toen ik het zag heb ik me direct boos gemaakt en hem verder constant bij me gehouden,hij graaide ook naar haar gsm(is zot van gsm's)
ze stuurt me om een dweil,die ga ik halen en ik neem mijn zoon mee....belt ze dus dan blijkbaar direct naar de dienst,ik zie haar buiten met de telefoon en ga naar binnen anders denkt ze dat ik afluisteren wil.
komt ze even later binnen: katia wil met je spreken??
ja hallo?? ja mevrouw het lukt blijkbaar écht niet,wat niet?? ze kan zo niet werken zegt ze,kun je je zoon niet ergens apart zetten??das niet zo evident,maar ik zal hem meenemen met de wagen,dan kan ze rustiger werken.....
dus ik zeg tegen poetsvrouw: ik ga nu weg met hem en ben zeker terug tegen dat ge moet vertrekken om uw cheques te tekenen en af te geven,okee das goed zegt ze....
kom ik tegen de middag thuis:is ze weg,totaal niks meer gedaan,deuren en lichten stonden open en aan....
blijkbaar is ze naar de dokter gegaan,want ze was zo over haar toeren dat ze er niet door kon werken en ze moet een week thuisblijven hock:
das dus een arbeidsongeval....en die gaan dat verhalen op mijn familiale verzekering.
dinsdag 6 oktober 2009 - 15:22
ulanka

Ulanka

Troost je Cetinel, je bent niet alleen. Heb ook al een en ander meegemaakt met poestvrouwen .Zelfs ene die me aanrade van mijn frieten buiten te bakken zodat de keuken niet "vettig" zou worden ! Heb nu sedert vorige week weer een andere, van een andere dienst (mag geen namen noemen) en het is afwachten nu . Echt perfekt is het werk niet hoor, maar ben al blij dat het zwaarste werk gedaan is, en zal maar een oogske toedoen zeker als er nog stof te vinden is.
groetjes
Ulanka
dinsdag 6 oktober 2009 - 15:40
printemps

Printemps

Echt jammer zulke toestanden

De kuisvrouw van kameraden van ons die vond haar pree niet hoog genoeg
Ze betaalde zichzelf dan maar zelf uit met gepikt geld van onze vrienden
Ze hebben die dan wel kunnen betrappen met camera's

Maar hoeveel geld er in die periode verdwenen was is een vraagteken
Dan hebben ze maar een gulde middenweg genomen maar zeer waarschijnlijk was het veel meer

mvg
dinsdag 6 oktober 2009 - 15:46
cetinel

Cetinel

wat ik niet snap is dat ze nog nooit wat heeft gezegd...en waar kon ze dan niet mee om?? onduidelijk
de dienst kon me ook niet vertellen wat ze dan precies had waardoor ze tuis moest blijven,alleen dat ze over haar toeren was(van een paar keer met deuren smijten en es roepen?? amai wa kan die dan wel aan)
vond toen ze toekwam al dat ze beetje tegen haar goesting werkte,denk dat ze een excuus zocht om weg te kunnen,maar dan had ik me de moeite kunnen besparen om zoon mee te nemen want das ook niet evident,kon ze niet zeggen: ik ga toch maar door...
alles zat open en aan,en als er in de tussentijd iemand in mijn huis komt?? wie is dan verantwoordelijk??
kan ik weer aan de slag met verzekering,die nu al hebben aangegeven dat ze dat zomaar niet zullen aanvaarden en dat ze wel eerst met bewijzen over de brug zal moeten komen,ook degenen van de dienst vonden het op zijn minst heel vreemd.
hun woorden:ze is direct naar de dokter gegaan,dan word er een dossier geopend en dat is dan arbeidsongeval,dat moet zo,en die gaat dan proberen om op jullie familiale te verhalen,maar das allemaal nog afwachten hoor,ik vind het ook heel vreemd wat ze gedaan heeft.....
ze heeft ook niemand van de dienst verwittigd van haar vertrek.
ik vind het ook heel vreemd hoor,zei haar verantwoordelijke nog,ben ik vet mee natuurlijk...
dinsdag 6 oktober 2009 - 16:01
Rita1960

Rita1960

Cetinel,
Je hebt drie hele goede zinnen neergezet hier

1e.vond toen ze toekwam al dat ze beetje tegen haar goesting werkte
2e alles zat open en aan,en als er in de tussentijd iemand in mijn huis komt?? wie is dan verantwoordelijk??
3e ze heeft ook niemand van de dienst verwittigd van haar vertrek

Hier kun je wat mee als ze jouw verzekering aan gaan spreken.
Als ik dit lees is die schoonmaakster van jou een lapzwans, die aan het werk gestuurd is en op deze manier probeert er onder uit te komen om een uitkering te trekken. en hoezo arbeidsongeval? google maar eens op de definitie van arbeidsongeval.. bovenstaande valt er in ieders geval niet onder!

sterkte meisie en ik hoop dat 3x ongeluk nu echt genoeg is geweest voor je.

Rita
dinsdag 6 oktober 2009 - 21:23
Matabish

Matabish

amai zeg Cetinel, 't zal nu toch wel genoeg geweest zijn zeker??
Nog niet genoeg dat jij je handen vol hebt met je zoontje, dat al die mensen je ook nog zó den duvel moeten aandoen.
Is er nu eigenlijk al een oplossing voor het schoolgaan van je kereltje??
Ik hoop echt, uit de grond van m'n hart, dat de hemel weldra wat opklaart boven jullie hoofd!

Meelevende groetjes,
Matabish.
woensdag 7 oktober 2009 - 00:37
Thuja49

Thuja49

das dus een arbeidsongeval....en die gaan dat verhalen op mijn familiale verzekering.


het zijn de prestaties die betaald worden met dienstencheques, niet de werknemer zelf: die is in loondienst bij het bedrijf dat hem tewerkstelt ( werkgever )


De regelgeving inzake het welzijn op het werk is van toepassing op de werknemers die in het kader van een arbeidsovereenkomst dienstencheques worden aangeworven. Als werkgever moet de erkende onderneming de verplichtingen verbonden aan het welzijn van de werknemer in acht nemen, te weten de veiligheid en de gezondheid van de werknemer bij de uitvoering van zijn werk garanderen en de daaraan verbonden risico’s vermijden.
Als die persoon "ziek is"of " depressief " kunnen ze dat toch niet op jullie familiale verzekering verhalen ??? Dat slaat toch nergens op .
En als ze al eerder klachten had , had ze dat al eerder kunnen melden bij jou of bij haar werkgever .



groetjes
thuja
woensdag 7 oktober 2009 - 09:25
cetinel

Cetinel

ach ja,snap er ook niks van dat het kan...
woensdag 7 oktober 2009 - 09:34
Sarah

Sarah

Ach Cetinel wat heb je het toch te verduren de laatste tijd.
Ik hoop dat je je er doorheen slaat. Je ben sterk zat daar niet van maar ik begrijp wel dat je het onderhand spuugzat wordt allemaal. Waarom moeten sommige mensen toch altijd zo moeilijk doen. Ik denk dat deze vrouw liever niet werkt en dan op deze manier toch aan geld probeert te komen. Heel erg laf hoor.
Ik wens heel veel sterkte hiermee.

gr Sarah
woensdag 7 oktober 2009 - 14:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon