menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

De 3e en laatste collage uit Demen op 5 juli 2008

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Beste allemaal, hier dan de 3e en laatste collage van het tuinbezoek aan de Tuinen in Demen van Martje.
Wat hebben wij het overal naar ons zin gehad, dit kan namelijk niemand meer van ons afnemen, maar omdat dit helemaal onverwachts en (voor de anderen onvoorbereid was), kwam het wel erg emotioneel op ons allemaal af.
Genoten hebben wij hier zeker en Ger en ik hopen dan ook, dat dit zeker niet de laatste ontmoetingen geweest zijn.
Met genoten, bedoelen wij dat wij van ALLES genoten hebben op de 5e juli en de 12e juli 2008.
Heb ik nog iets horen mompelen over de 31e augustus???

Geniet van hetgeen je ziet en geniet nog maar eens na, doen wij nog elke dag!!!

Beschrijving bij de 3e collage van de Tuinen in Demen 5 juli 2008.

1. Leuk groepje in de Tuinen in Demen!
2. De Grote Minou, foto is door Kurt gemaakt.
3. Adrienne is gek op koeien, zelfs bij Martje!

4. Mooie foto door Kurt gemaakt bij Martje 5 juli 2008.
5. Mijn lievelingsbloem bij Martje, Caesalpinia gillesii, hoop hem ooit als plant te krijgen.
6. Kool met oogjes, verscholen tussen het groen en bloemen bij Martje.

7. Adrienne geeft deze koe zelfs een kusje!
8. Dit verbodsbord werd door Kurt op de gevoelige plaat vastgelegd, betekend: VERBODEN GROND TE
PIKKEN!!!
9. Hoebedoeluteveelgedronken??? Door Kurt gefotografeerd.

[afbeelding verwijderd niet-https]

HOEBEDOELENJULLIE31AUGUSTUS???

Knuffels voor jullie allemaal van:
Ger en Jeannette
woensdag 6 augustus 2008 - 09:05
Adrienne

Adrienne

Hoi Jeanetje terug, mooi zo !!!!
Nu niet te fel van start gaan hé
Prachtige collage weeral, amaai gij zijt een krakske salle

Nu 31 augustus oogstfeesten in Mechelen.
Verschillende forumleden staan er met een kraampje en kan je in levende lijven ontmoeten.
Fons, tomatenboerke Angelo, madam tomaat alias Rita en ikke maaaaar zonder kraamke hé.
Ik neem en welverdiende verlofdag met de man en zoon.
Hi,hi, ik kijk er al naar uit se.

Enen mee zien ???? Oke even verder klikken dan

http://www.provant.be/kalender/vrije_tijd/domeinen/vrijbroekpark/oogstfeesten.jsp?referer=tcm:7-14607-64
woensdag 6 augustus 2008 - 12:33
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Adrienne, ik MOET nog even rustig aan doen, want ook de handen willen op dit moment niet zo als ik wil! gek hè.
Nu kan ik (soms) wel iets rustiger doen, hoewel het zooooooo blijft kriebelen, dat ik het wel uit kan schreeuwen.
Ger heeft mij in die ene week vakantie zo moeten helpen, dat hij nu bij de therapeut loopt en ook rustiger moet doen.

Weet je wat dit voor mij betekend? je inhouden terwijl je gewend bent om alles telkens weer te vragen!

Maar ik gun Ger de rust uiteraard wel die hij héél hard verdient heeft, want denk er om, dat ik een krengetje kan zijn (ONBEWUST HOOR).

Zodra hij zit, roep ik hem of vraag hem iets.

Maar Adrienne, Ger doet alles al jaaaaren met liefde voor mij!!!
DUIM MAAR, dat wij 31 augustus kunnen en mogen komen naar het Vrijbroekpark!!!!!!!!!!!!

Liefs, voor iedereen daar!

Ger en Jeannette
woensdag 6 augustus 2008 - 13:26
Lysianthus

Lysianthus

Hey Jeannette,

Prachtige collage, ze blijven maar komen

Fijn te horen dat je er misschien gaat bij zijn op 31 augustus.
Hilda komt zeker ook en Krissie waarschijnlijk ook en natuurlijk mag ik niet ontbreken, misschien nog Dauwtrapper en Matabish.

Deze keer ontsnappen jullie me niet en is alle aandacht voor jullie
Ik hoop dat er nog een hele boel bijkomen en dat het een gezelllige boel kan worden.

ps: ik heb vanmorgen een mail gehad van Hilda waarin ze al een ruilmarkt voorstelde, lijkt me wel interessant
Zaadjes of een stukje gescheurd van een vaste plant? vanaf nu kan wie komt , beginnen afspreken
Veel liefs
woensdag 6 augustus 2008 - 14:35
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, ik heb niets beloofd hoor, ik hoop wel dat het kan uiteraard.
Helaas kan ik vanaf heden niets meer echt beloven of afspreken.
Dat kan pas vlak voor het gebeurende namelijk als ik weet of het kan en mag!
Wel heb ik naar de redactie van het Vrijbroekpark een emailtje gestuurd met de vraag, of er aangepaste toiletten zijn!
Ook ben ik erg blij, met het feit, dat wij een tak van onze pruim- of appelboom mee mogen nemen om te laten enten!
Het fijnste vind ik denk ik, (niet jaloers worden hoor!!!) dat wij dan Angelo Dorny weer kunnen ontmoeten!!!

Bedankt voor je lieve woordjes!
Ik probeer voor jou alle foto's en collages op een RW c.d. tje te zetten in de hoop, dat wij de 31e kunnen.

Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 6 augustus 2008 - 14:43
minouke

Tekst aangepast

Minouke

ziet ge hem nu oma ?! hier staat hem sie

Mij vind ze wel maar de grote minou niet

dank zij jeannette misschien nu wel

(Oma = mama van grote minou, lees soms stiekem mee)

donderdag 7 augustus 2008 - 11:43
Jeannette1

Jeannette1

Ja Minouke, ik heb geprobeerd, ook door de foto's van anderen erbij te nemen een zo uitgebreid mogelijke collage te maken ook al kan het altijd veel en veel beter!

Maar..... als ik andere ouderen van mijn leeftijd zie en hoor, mag ik toch niet mopperen, die zitten namelijk vaak met hun kont al achter de Geraniums!

Helaas was ik de naam van mijn lievelingsplant in het midden van de collage vergeten.

Hopelijk kunnen wij die ooit nog ergens op de kop tikken! (zowel de naam als de plant bedoel ik)

Lieve groetjes, Jeannette
donderdag 7 augustus 2008 - 12:20
Lysianthus
donderdag 7 augustus 2008 - 12:25
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, ik heb de URL even in mijn favo's gestopt, want de therapeut komt zo en ben ik weer even uit beeld als je begrijpt wat ik bedoel!

Bedankt voor de hint, ook zal ik het nog eens aan Martje vragen.

grt.Jeannette
donderdag 7 augustus 2008 - 12:34
Detuinenindemen

Detuinenindemen

In het midden is een foto van Caesalpinia gillesii te zien. Kurt heeft er onlangs een artikel aan gewijd. Het is een boompje dat niet geheel winterhard is hoewel hij op beschutte plaatsen wel in de volle grond wordt gezet.
Mooie collages Jeannette!
donderdag 7 augustus 2008 - 19:15
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Martje, bij jou ben ik opnieuw verliefd geworden, nee, niet op een man... maar op deze plant!

Ik vond hem direct al geweldig mooi en hij staat er ook zo rustig.

Waarschijnlijk heeft niet iedereen deze mooie plant gezien, zo gaat het vaak met aparte planten en bloemen.

Ger en ik hopen eens deze mooie plant ergens te zien en te kunnen kopen.

Ook zal ik het stukje van Kurt opzoeken.

Nogmaals bedankt voor alles,

Lieve groetjes, Jeannette
donderdag 7 augustus 2008 - 19:42
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Sorry voor de foute ID Jeannette, ik durf zelfs niet meer beweren dat hij er op gelijkt
Heb ff opgezocht of ik hem had gemist bij Martje..................en kijk wat ik heb gevonden......nu weer ik ook zijn echte naam

[afbeelding verwijderd niet-https]

http://www.tuinadvies.be/caesalpinia_gilliesii_paradijsvogelstruik_kuipplanten.htm

donderdag 7 augustus 2008 - 21:24
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, heel erg bedankt voor het zoeken en de hulp!

Daar ik vanmiddag weer een spierbehandeling heb gehad, was ik niet zo lang op het TuinadviesForum.

Ik stuur je zo even een p.b.tje als je het goed vindt.

Als je het niet goed vindt doe ik het toch!!!


Ook deze URL heb ik opgeslagen, kan er altijd mijn voordeel mee doen, want ik ben absoluut geen zoekster!

Als er iets opgezocht moet worden, in boeken of op internet, is Ger de aangewezen man voor mij!!!
, anders ook hoor!

Groetjes, Jeannette
donderdag 7 augustus 2008 - 21:41
minouke

Minouke

Ja Minouke, ik heb geprobeerd, ook door de foto's van anderen erbij te nemen een zo uitgebreid mogelijke collage te maken ook al kan het altijd veel en veel beter!

Maar..... als ik andere ouderen van mijn leeftijd zie en hoor, mag ik toch niet mopperen, die zitten namelijk vaak met hun kont al achter de Geraniums!

Helaas was ik de naam van mijn lievelingsplant in het midden van de collage vergeten.

Hopelijk kunnen wij die ooit nog ergens op de kop tikken! (zowel de naam als de plant bedoel ik)

Lieve groetjes, Jeannette


dat is waar Jeannette, zo een bezige bij dat je bent
Ons oma (mama van grote minou) zal blij zijn als ze zondag de foto van Guy zal zien want ze vond hem niet.
Ze gaat dan naar mijn schoonzus en zo kan ze daar op de pc naar tuinadvies kijken
vrijdag 8 augustus 2008 - 11:13
Adrienne

Adrienne

Chantal komt de Oma weer mee naar t' vrijbroekpark ????
vrijdag 8 augustus 2008 - 14:28
minouke

Minouke

neen, wij ook niet we moeten werken hier
We wonen nu niet meer zo dichtbij hé
vrijdag 8 augustus 2008 - 15:57
Adrienne

Adrienne

Jamaar zeg !!! ..... dan ga ik toch eens op de koffie moeten komen
vrijdag 8 augustus 2008 - 16:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon