menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Keukenhof

Ga naar meest recente reactie

beginnendtuinier

Beginnendtuinier

Hallo
Een leerkracht van mij heeft voor de klas een uitstap naar het 'buitenland' georganiseerd we gaan namelijk op 30 mei naar het keukenhof in nederland en daarna gaan we naar het omniversum.
ik kan haast niet meer wachten

greetz Damy
dinsdag 12 februari 2008 - 21:32
yeline

Yeline

Geniet ervan.

grtjs Yeline
dinsdag 12 februari 2008 - 22:48
Lysianthus

Lysianthus

Goh,...............Danny , ik ben er al geweest en het is er prachtig , vergeet je fototoestel niet om al die bollen in bloei te fotograferen en ons te laten meegenieten, je gaat juist in een goede periode, je zal er van genieten , echt, zo'n bloemenpracht!!!
dinsdag 12 februari 2008 - 23:00
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

'k Wens je héél veel plezier ginder Damy. En luister maar goed naar wat Lysianthus net zei,
vergeet je [afbeelding verwijderd niet-https] niet !!

groetjes,

Matabish.
woensdag 13 februari 2008 - 00:29
LauraK

LauraK

Wat een leuk vooruitzicht! Geniet alvast maar van de voorpret, maak er een leuke dag van met
zijn allen, en tracteer ons achteraf op mooie foto's, als je wil!

Groeten van Laura.
woensdag 13 februari 2008 - 09:42
rialle

Rialle

De Keukenhof in Lisse. Daar is het inderdaad prachtig! En je gaat precies in de goede tijd.
Geniet er maar fijn van en we wachten op de foto's! Nou ja, het duurt nog eventjes.......

Groetjes Rialle
woensdag 13 februari 2008 - 10:10
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

foto's zal ik zeker maken maar dat duurt nog wel even he

greetz Damy
woensdag 13 februari 2008 - 14:24
hildavw

Hildavw

Dat is inderdaad de moeite.
Twee geleden hebben we hem ook bezocht.
Denk ook aan reservebatterijtjes voor je toestel, ik moet dat toch altijd doen, anders krijg ik problemen.

groetjes

Hilda
woensdag 13 februari 2008 - 14:35
Tine

Tine

Wordt dat alles op één dag gedaan? Alleen al voor de Keukenhof heb je meer dan een dag nodig en voor het omniversum ben je ook een hele dag kwijt. Wel uitstekend gekozen uitjes. Ik wens ze nu al heel veel plezier.

Tine
woensdag 13 februari 2008 - 23:19
lisa

Lisa

ik wensjou een heel mooie dag en veel fotos maken zodat wij ook genieten kunen
veel plezier met het reisje


groetjes lisa
donderdag 14 februari 2008 - 11:58
koenh

Koenh

ik ben eens gaan kijken op hun website http://www.keukenhof.nl/nm/nederlands.html , en keukenhof zou slechts tot 18 mei open zijn. Is dat verkeerde info, of zal beginnendtuinier er voor gesloten deuren staan??
donderdag 14 februari 2008 - 16:57
lisa

Lisa

nou, dit zal toch niet waar zijn niet uit te denken


lisa
donderdag 14 februari 2008 - 17:11
student

Student

Zeer tof, ik ben ook al eens geweest en wil zeker nog terug.
donderdag 14 februari 2008 - 18:09
Lysianthus

Lysianthus

Goed lezen hé .......................beginnend tuinnier gaat maar op 30 mei en zal dus niet voor gesloten deuren staan
donderdag 14 februari 2008 - 21:47
ines

Ines

Een aangename, plezierige en leerrijke dag gewenst
donderdag 14 februari 2008 - 22:20
koenh

Koenh

Goed lezen hé .......................beginnend tuinnier gaat maar op 30 mei en zal dus niet voor gesloten deuren staan


op de site staat dat keukenhof open is van 20/3 tot 18/5, 30/5 is dus buiten die periode
vrijdag 15 februari 2008 - 09:14
Lysianthus

Lysianthus

@ koenh,

Goed van je dat je er de aandacht op trekt, zo kan beginnendtuinier het nog eens goed nakijken...............en sorry van mij indien ik me vergist heb.
vrijdag 15 februari 2008 - 09:18
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

Ik betwijfel het dat het gesloten zou zijn want het is allemaal al geregeld door het school dus...
Greetz Damy
vrijdag 15 februari 2008 - 19:11
Matabish

Matabish

kan wel hoor, beginnendtuinier,

in musea geven ze ook speciale rondleidingen voor grote groepen en scholen buiten de normale tijden.
't Zal dus zoiets wel zijn.
Eigenlijk beter zó, dan kunnen jullie prachtige foto's maken ZONDER al die dagjestoeristen erbij!! haha

Veel plezier, in ieder geval, en moesten jullie toch voor een gesloten deur staan, och, dan hebben jullie wat meer tijd voor het tweede deel van jullie uitstap, niewaar?

vriendelijke groeten,

Matabish.
vrijdag 15 februari 2008 - 19:44

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon