menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Toch nog een fijne Sinterklaasavond.

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers, vanwege diverse omstandigheden zouden wij dit jaar helaas géén Sinterklaasfeest vieren.

Plotseling kregen wij aan het eind van de middag een telefoontje of wij NIET wilden gaan koken.

Wel wat vreemd, maar oke dan eten wij wel een boterham met iets lekkers.

JA HOOR... daar kwamen Fanny en Bashir binnen die beiden een vrije dag genomen hadden en een voortreffelkijke maaltijd klaargemaakt hadden.

Als Kniertje met de pannen in hun hand kwamen zij zingend binnen.

Ik kan jullie vertellen, dat dit een echt Sinterklaasfeest werd, zonder pakjes maar de gezelligheid was ons zeker meer waard!!!

Dank u wel Sinterklaasje!!!
donderdag 6 december 2007 - 12:11
corrielat

Corrielat

Een mooier cadeau had je NOOIT kunnen krijgen,

Beter een lekkere pak(kerd) dan een gekocht pakje,

Heerlijk zo'n kinderen te hebben he,
donderdag 6 december 2007 - 12:18
Lysianthus

Lysianthus

Wat fijn voor jullie Jeannette!
donderdag 6 december 2007 - 12:18
Jeannette1

Jeannette1

Ja lieve Corrielat en Lysianthus, dit noemen wij dan ook een ECHTE surprise!!!

Dus Sinterklaasfeest blijkt toch een echt FAMILIEFEEST voor ons te zijn.

Ik mag hopen, dat de meeste mensen ook een fijne avond gehad hebben!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 12:44
Sandy

Sandy

en zo weet de sint toch wel wat iedereen graag wil he !!!
donderdag 6 december 2007 - 12:57
Jeannette1

Jeannette1

Ja Sandra, zo brengt de Goed Heiligman vaak die mensen iets, die het waarderen!

Maar... helaas worden er ook mensen overgeslagen lees het Sinterklaasgedicht/ Kerstgedachten van Corrielat maar eens op mijn website.

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 13:30
Sandy

Sandy

ja, was net in de libelle aan het lezen... staat een heel artikel in over mensen die deze dure periode moeten doorkomen met niets. Geen kadootjes voor de kinderen, geen lekkernijen, ... spijtig genoeg bestaat dit nog altijd. Als ik dan eraan denk dat ik gisteren in de winkel rondliep en eigenlijk niet zo goed wist wat ik moest kopen, omdat er teveel is. En dat daardoor de kinderen elk 3 dingen hebben gekregen... misschien had ik beter iets aan een ander kindje gegeven. Alleen ik ken zo niemand, de meeste mensen komen er echt niet voor uit. En tsja, je denkt daar eigenlijk niet altijd aan, ... vaak denk je er pas aan als het te laat is.
En dan komt er kerstmis, en wat mijn gezin niet begrijpt is dat ik die kadootjes wel leuk vind, maar dat ik er niet persé ééntje moet hebben... de gezelligheid, de liefde, het fijne samenhorigheidsgevoel is veel belangrijker dan al die kadootjes. Waarschijnlijk omdat kerstmis thuis vroeger altijd eindigde in ruzies en nooit gezellig waren.
Tsja, dat wat je nooit gekend hebt is dat wat je wil waarschijnlijk.
donderdag 6 december 2007 - 13:39
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Hai Sandra, ik heb (als je dat wilt tenminste?) een hintje voor je!

Onze huisdokter (meer een huisvriend geworden) heeft zoals elke arts een zwijgplicht!

Dit wat aandoeningen en namen betreft.

Nu hadden wij onderling eens een gesprek over deze zaken, toen kwam hij op het lumineuze idee, om wat kadootjes te kopen en aan dit soort kinderen uit te laten delen.

Uiteraard konden wij samen niet alle kinderen voorzien, maar hij wist wel welke mensen/kinderen er ECHT behoefte aan hadden.

Op deze manier krijgt hij tot nu toe nog geregeld kleding, (ook 2e hands van zijn patienten), speelgoed en nog veel meer.

Dit laat hij door iemand bezorgen daar, waar het nodig is. Sinterklaas EN Kerstman tegelijk!!!

Misschien een ideetje om met je huisarts te spreken???

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 13:47
kerstkind

Kerstkind

Hee Jeannette en Ger,

wat fijn voor jullie, zo'n surprise.

Dus de sint heeft toch aan jullie gedacht en is niet stilletjes jullie huisje
voorbij gereden.
[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 6 december 2007 - 16:05
Jeannette1

Jeannette1

Hai José, soms zijn wij toch wel bang dat de Sint ons huisje voorbij rijdt, want wij wonen in het laatste huisje in onze straat.

Maar dit sloeg alles, wij hadden dit zeker niet verwacht, dan is de verrassing des te groter.

Ger maakte wel een grapje door te zeggen: een mens krijgt altijd wat hem/haar toekomt.

Maar José, dat zegt hij ook telkens, als ik weer iets bijzonders krijg, zoals met mijn hand etc.

Dit houdt ons toch wel op de been hoor!!!

(HEB JE AL GEKEKEN EN GEKLIKT ) op de topic "nieuwe Hobby" van Tim???

Lysianthus en ik hebben het al gemaakt, is erg leuk!

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 16:38
moniqueh

Moniqueh

Wat een mooi Sinterklaas geschenk. Ik word er een beetje stil van, zo een mooie attentie.
groetjes
Monique
donderdag 6 december 2007 - 18:03
Jeannette1

Jeannette1

Ja Moniqueh, Bashir kan toevallig ook heerlijk koken!!!

Zij hadden dit gedaan (ondanks hun erge drukke werkzaamheden), omdat Ger altijd voor iedereen klaarstaat.

Niet alleen voor mij, maar ook voor hen en anderen!

Nu hebben wij dus gezamelijk een heerlijke avond gehad!

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 18:29
Tine

Tine

Bij ons zijn er door een paar scholen pakketten met speeltjes en snoep gemaakt en afgeleverd bij voedselbanken.

Tine
donderdag 6 december 2007 - 19:13
Jeannette1

Jeannette1

Kijk Tine, zoiets bedoelde ik!

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 december 2007 - 19:24
an

An

wat fijn jeannette en dat precies op sinterklaas avond ,
zo zie je maar de avond van de suprices
ik ben blij dat je zo'n gezellige avond hebt gehad,
jullie hebben het verdient.
veel liefs an
donderdag 6 december 2007 - 21:13
Sandy

Sandy

hi jeannette, wel een goed idee, nog niet aan gedacht.
Weet je, ik doe dit wel als ik weer eens iets medisch te veel heb, bv. de aerosoltoestellen voor baby's enz. en dat breng ik dan wel bij de dokter binnen. Die dingen kosten veel geld en voor sommige mensen is het niet te betalen en hij weet dan wel een goed plaatsje ervoor hoop ik.
Maar inderdaad voor speelgoed enz. kun je dat ook doen.
Groetjes
Sandra
vrijdag 7 december 2007 - 09:30
Jeannette1

Jeannette1

Hai Sandra, een beetje sociaal voelende dokter werkt hier graag aan mee!

Zij weten wie het best ergens mee geholpen kunnen worden zonder naam of adres prijs te geven!

Ook hebben zij dan vaak iemand (naamloos) die de pakjes dan gewoon afgeeft zonder te weten wat er inzit en waar het voor is.

Ik kan jou en eventueel anderen die dit ook op deze manier willen doen, héél veel suc6 en geluk wensen!!!

Lieve groetjes, Jeannette
vrijdag 7 december 2007 - 13:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon