menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Ik word keer op keer uitgelogd

Ga naar meest recente reactie

satomi

Tekst aangepast

Satomi

Toen ik mij bij tuinadvies registreerde deed ik dat bij de Belgische site en niet de Nederlandse variant. Nu word ik o.a. bij Tuinvrienden iedere keer als ik op een foto van een in Nederland geregisteerd persoon klik uitgelogd, terwijl ik daar voorheen nooit last van had. Hoe kan dat, vraag ik mij af?

Dit is pas ontstaan nadat de smileys niet meer gebruikt konden worden dus ik vraag me af of het daar iets mee van doen kan hebben?
maandag 26 februari 2018 - 17:39
minouke

Minouke

Ik heb het doorgegeven aan Ilse.
maandag 26 februari 2018 - 18:27
satomi

Satomi

Merci, Minouke!
maandag 26 februari 2018 - 19:12
lilyboskat5

Lilyboskat5

Heb ik ook een tijd gehad, Satomi.
Op de iPad bleef ik eerst altijd gewoon ingelogd staan.
Ineens niet meer, ik dacht dat het aan de Updates zou liggen.
We wisten niet hoe het kwam.
Mijn man heeft toen bij instellingen gekeken en daar stond Tuinvrienden aangevinkt met privé.
Dit heeft hij veranderd en tot nu toe heb ik me niet meer hoeven in te loggen.
Weer een ergernis minder.
dinsdag 27 februari 2018 - 08:52
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Satomi, Ilse en ik hebben het even bekeken maar kunnen de fout hier niet reconstrueren.
Ik probeer het ook te begrijpen:

Dus je log je in op beide sites (login is dezelfde) en je klikt op een Nederlandse foto wat gebeurt er dan precies? kan je ook zeggen welke foto je gekozen heb zodat wij hier dit kunnen volgen.

Nu lees ik de ervaring van Lily, misschien ook eens bij jou nazien en proberen.
dinsdag 27 februari 2018 - 08:58
Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Soms kun je het oplossen door het nerderlandse vlaggetje aan te klikken. Rechts boven.of juist andersom.
dinsdag 27 februari 2018 - 11:50
satomi

Tekst aangepast

Satomi

Nee, dat is het 'm nu juist. Ik log in op de Belgische site, niet op de Nederlandse. Zo gauw ik op zo'n foto klik krijg ik het Nederlandse vlaggetje te zien en ben ik uitgelogd. Klik ik daarna op het Belgische vlaggetje, dan sta ik wel ingelogd, maar zie ik geen foto meer. Dit gebeurt bij alle foto's van mensen die via de Nederlandse site staan ingelogd.

Ik heb eerder nog nooit problemen ondervonden en nu, na de veranderingen naar de https wel. Heb de computer gescand maar die was helemaal schoon...

Ik gebruik een laptop, geen Ipad. Ik zou ook niet weten waar ik instellingen zou moeten vinden; heb ernaar gezocht maar dat komt nergens naar voren.

Zojuist heb ik het weer eens geprobeerd maar nu ben ik ook uitgelogd als ik op foto's van Belgische tuinvrienden klik....

Overigens werkt de rest van site wel normaal. Het gebeurd dus alleen bij foto's van Tuinvrienden.

Komt het misschien omdat de site mijn IP-adres als Nederlands herkent?
dinsdag 27 februari 2018 - 14:31
minouke

Minouke

Satomi, mijn man zegt om eens van browser te veranderen, elke brouwser heeft zijn eigen instelling. Ik gebruik meestal Google Chrome en heb nooit problemen gehad.
dinsdag 27 februari 2018 - 15:16
satomi

Satomi

Ik zal het proberen, Minouke. Ik laat dan weten of dat helpt.
dinsdag 27 februari 2018 - 15:17
satomi

Satomi

Jawel, dat lijkt vooralsnog goed te gaan. Ik word weer herkend
dinsdag 27 februari 2018 - 15:32
minouke

Minouke

Yoepieeeee!!!!!! het kan de moeite zijn om de staandaardinstellingen van je browser te herstellen (resetten) zodat je bij die browser kan blijven en niet telkens moet veranderen.

https://www.antimalwaresoftware.nl/google-chrome-herstellen/
dinsdag 27 februari 2018 - 15:42
satomi

Satomi

En dat heeft verder geen gevolgen voor alle sites en favorieten e.d. of voor instellingen van de computer?
dinsdag 27 februari 2018 - 16:36
minouke

Minouke

Zou kunnen, maar je kan ook verschillende browsers gebruiken. Ik gebruik bijna voor alles Chrome maar voor sommige sites Opera en Explorer omdat ik al sites gehad heb die gestoord waren en dan geen problemen gaven met Opera.
dinsdag 27 februari 2018 - 17:04
satomi

Satomi

Oké! Dank je wel voor alle hulp, Minouke!!
dinsdag 27 februari 2018 - 17:34
minouke
dinsdag 27 februari 2018 - 18:20

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon