menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Katteninvasie

Ga naar meest recente reactie

Liervinck

Liervinck

Ik ben gek op dieren maar teveel is teveel.

Is er iemand die een tip weet om katten te weren uit een tuin van 20 are? De meeste kattenschrikken zijn maximum voor 200 vierkante meter en helpen niet echt. Ik heb al korrels en sprays gekocht maar die werken een zeer korte periode.

In onze straat een eindje verderop wonen twee mannen in een soort garagebox te midden van de weiden en ze hebben een huis vol katten. (ik kan de tel niet bijhouden) vaker dan niet lopen daar zwangere katten tussen, nu merkte ik, dat die komen 'werpen' in onze tuin (bosje achteraan met veel dierenschuilplaatsen. (ons egelhuis, de eendenschuilplaats en het kippenhok is al ingenomen door katten.) Al die katten leven en spelen hier alsof het een paradijs is maar we hebben dode kuikens en vogeltjes en overal wordt het een kattenbak. Weet er iemand een goede tip om de katten buiten onze tuin te houden?

De tuin is redelijk afgesloten maar ze klimmen overal tussen en door.
dinsdag 26 maart 2013 - 11:03
minouke

Minouke

Kan je de dierenbescherming niet contacteren?
Die kunnen ze dan komen ophalen en steriliseren en desnoods in beslag nemen.
dinsdag 26 maart 2013 - 11:11
Feniks

Feniks

Dat zou ik toch ook doen. Anders is het vechten tegen de bierkaai...
dinsdag 26 maart 2013 - 11:56
Plantadvies

Plantadvies

Probeer ook eens de buren aan te spreken op een nette manier. Anders een hondje kopen.

Plantadvies
dinsdag 26 maart 2013 - 17:28
zuurtje

Zuurtje

Moest verboden worden dierenverkoop op Marktplaats ! is geloof ik al in gang gezet.
donderdag 28 maart 2013 - 12:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon