menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

De kipjes

Ga naar meest recente reactie

Mandy

Mandy

.[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 20 december 2009 - 16:34
Mandy

Mandy

Dit was zaterdag zonder sneeuw.
Toen wisten ze nog niet dat ze de volgende dag tot aan hun buik in de sneeuw zouden lopen en ze vinden het NIET leuk. Snel gaan ze steeds weer in de ren naar binnen. Zelfs voor een krop sla, waar ze normaal voor rennen, komen ze niet naar buiten...... Maar ze hebben wel hun eitjes gelegd vandaag
zondag 20 december 2009 - 16:37
Mandy

Mandy

Moet ik vast nog truitjes gaan breien en schoentjes maken
zondag 20 december 2009 - 17:11
Matabish

Matabish

mouwen uit een oude trui halen en twee gaten uitsnijden voor de vleugels, zullen ze héérlijk vinden!!
Heeft mijn mama ooit gedaan voor een paar kale duifjes, die erna helemaal opleefden! [afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 20 december 2009 - 17:31
Mandy

Mandy

Toch maar niet hoor.
Ze hebben een mooie dikke laag veren en daar moeten ze het mee doen....
zondag 20 december 2009 - 17:37
livarno

Livarno

Onze krielkipjes vinden de kou ook niet leuk. Alleen de haan komt het nachthok nog uit. Maar de kipjes houden het voor gezien. Vind het wel een beetje zielig.... Het drinkwater bevriest ook steeds... hoop dat we voldoende vaak verversen. Weet eigenlijk niet precies hoeveel vocht ze nodig zijn.

zondag 20 december 2009 - 20:21
Mandy

Mandy

Ik loop zo ongeveer elke 2 uur naar het kippenhok met water en een klein bakje met eten, zo blijf ik lekker bezig....... Ik zie dan wel dat ze elke keer snel wat water drinken dus ga ik zo maar door, hoop dat het niet zo lang duurt......voor de kippen
zondag 20 december 2009 - 21:09
Peppody

Peppody

hier blijven de kippen ook binnen ze denken er niet aan om naar buiten te gaan. Ik heb gisteren de deur niet eens open gedaan de wind met sneeuw stond precies op de ingang. Gelukkig hebben ze een grote schuur en liggen ze lekker warm in het hooi. Maar hopelijk is het snel weer voorbij met die winter bah bah.
maandag 21 december 2009 - 17:05
Mandy

Mandy

Vandaag zijn ze weer een paar keer eventjes naar buiten geweest.......maar ze vinden het maar niets... Snel weer naar binnen.......
maandag 21 december 2009 - 17:15
York

York

Hier komen de kippen ook niet uit het nachthok. Het konijntje daarentegen huppelt lustig rond in de sneeuw
maandag 21 december 2009 - 19:28
Angelo

Angelo

hier blijven ze ook binnen, maar omdat ik dat niet leuk voor hun vindt, veeg ik de sneeuw van het terras voor de stallen, dan kunnen ze zo in de tuin rondlopen
maandag 21 december 2009 - 23:47
Mandy

Mandy

Ik heb ook de sneeuw voor een groot deel aan de kant geveegd maar dat heeft niet echt geholpen. De grond is ook hard en ze kunnen denk ik ook niet gemakkelijk beestjes vinden....
maandag 21 december 2009 - 23:58
jack1

Jack1

hier liepen de serama kipjes nog door de sneeuw ....
was een leuk gezicht .....
dinsdag 5 januari 2010 - 11:36
Mandy

Mandy

Ze zijn er hier nu ook aan gewend maar LEUK vinden ze het niet. Ze lopen maar te piepen en te jammeren de hele tijd, maar ze eten als wolven en de eitjes komen ook nog geregeld.......

dinsdag 5 januari 2010 - 12:56
Mandy

Mandy

JACK..... JACK?????? hoekhuis....kipjes, eendjes.......etc etc.....4 gastjes??????
dinsdag 5 januari 2010 - 12:59
jack1

Jack1

cavia,s konijnen ja die ben ik ja .....

maar mandy is ???
dinsdag 5 januari 2010 - 13:03
Mandy

Mandy

Ja, dat ben ik....


Gezellig dat je dit forum hebt gevonden.........

Je hebt een PBtje
dinsdag 5 januari 2010 - 17:29
jack1

Jack1

leuk dat we mekaar weer gevonden hebben .
vanmorgen vroeg was allesweer bevroren bij dekippen .en andere dieren die buiten gehuisvest zitten ..maar na 1uurtje heeft allesweer lekker fris water
dinsdag 5 januari 2010 - 17:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon