menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ons hondje

Ga naar meest recente reactie

Ed50

Ed50

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

Ons hondje (Diamond) op zijn 2 favoriete plekjes. Het eerste in zijn mand waar hij uren en uren slapend kan doorbrengen. Het tweede op uitkijk in zijn zetel voor het venster, kijkend naar een mooi mannetjeshondje dat hier passeert. We wonen hier vlakbij het kanaal en er passeren hier dus nogal wat mensen met hun viervoeters. De poedel van de buren behoort alvast niet tot haar vriendjes want telkens wanneer deze wat te dicht in haar territorium komt weerklinkt er een luid geblaf. Er is nog een derde plekje waar hij graag vertoeft maar dat kan ik wegens privacyredenen niet op de gevoelige plaat zetten .
Je moet weten dat het wat moeite gekost heeft om een paar fatsoenlijke foto's te plaatsen want ons hondje heeft allesbehalve sterallures en wanneer het fototoestel ook maar in de buurt komt verlaat hij kwispelend zijn plekje om zich elders te verstoppen. Zelfs met een lekkere bout of iets dergelijks laat hij zich niet omkopen (in de voetbalwereld konden ze er iets van leren!).
't Is een eigenzinnig baasje maar ja het is een vrouwtje hé .

Groetjes,
Eddy
woensdag 10 juni 2009 - 09:42
rialle

Rialle

Nou Ja Eddy....hondJE! Is toch niet de kleinste!
En wat een leuk kussen heeft Diamond in haar mand. En zo'n fijn uitkijkplekje is natuurlijk fantastisch voor zo'n nieuwsgierige en eigenzinnige dame.

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar dat 3e plekje waar ze graag ligt........

Groetjes Rialle
woensdag 10 juni 2009 - 10:50
Lysianthus

Lysianthus

éla éla.................nie alle vrouwkes over de zelfde kam scheren hé maar dat we weten wat we willen, dat is een feit
Diamond voelt zich helemaal goed bij jou zo te zien, hij lijkt wel te zeggen, wij tweetjes en pas maar op als je er tussen komt
Wedden dat jij je ook goed voelt bij hem
Groetjes
Lysianthus

ps; foto"s zijn prima geplaatst, een bank vooruit van de juf
woensdag 10 juni 2009 - 10:56
Matabish

Matabish

Ik ben ook niet 'eigenwijs'!! Ik heb alleen graag alles naar mijn goesting!!
Ik kan je mooie 'ufra' dus heel goed begrijpen en groot gelijk heeft ze!
Ze weet ook wel dat ze mooie, lieve ogen heeft en dat ze knap is, dus waarom zou ze die voordelen niet uitbuiten!!

Hartelijke groetjes,
Matabish.
woensdag 10 juni 2009 - 16:46
chatoela

Chatoela

Eddy, noem je dat een 'hondje'? Ik vind vooral die eerste foto mooi, die uitdrukking, zo van : ikke, nee ik heb helemaal niets mispeuterd, ik ben lief

Ze is mooi zo met dat witte vlekje op haar hoofd, dat doorloopt onder haar kin en op haar borst om dan te eindigen met het wit op het puntje van haar staart.

groeten,
karin

ps: ook ik ben benieuwd naar dat 3de plekje
donderdag 11 juni 2009 - 09:23
Ed50

Ed50

deze foto wilde ik eigenlijk tonen maar het heeft wat geduurd voor het lukte
[afbeelding verwijderd niet-https]

dat 3de plekje zal een mysterie blijven voor jullie. Laat je fantasie maar wat werken maar ik vermoed dat die al goed gewerkt heeft!

Groetjes,

Eddy
donderdag 11 juni 2009 - 09:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon