menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Over Spinnen gesproken

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Voor jullie gezien bij Intratuin!!!
Echt, deze firma denkt ook aan bange mensen met of zonder groene vingertjes!

[afbeelding verwijderd niet-https]

Prachig, zo'n spinnenweb in de ochtenddauw. Maar omdat spinnen ook veel overlast kunnen bezorgen is er nu IMPRESSED SPIDER FREE ontwikkeld. Dit middel, dat spinnen verjaagt en niet doodt, zorgt er uiteindelijk voor dat o.a. spinnen zich niet opnieuw gaan nestelen en ze geen eitjes meer op de huidige plek kunnen leggen.

Gebruik het vanaf de maanden april/mei en september/oktober. Spinnen zullen in eerste instantie vaak na behandeling weer op het oppervlak verschijnen, maar vinden de geur die dit product achterlaat niet prettig. Na enkele dagen zult u constateren dat de spinnen zijn verdwenen en niet meer op de plek terugkomen.

Dit product bevat geen bestrijdingsmiddelen, tast geen kunststof, metaal, hout, glas en geverfde oppervlakken aan. IMPRESSED SPIDER FREE: om spinnen, insecten en vervuiling op een mens-, materiaal- en milieuvriendelijke wijze te voorkomen. Nu verkrijgbaar bij Intratuin Pijnacker.

Groetjes, Jeannette
woensdag 16 april 2008 - 15:56
corrielat

Corrielat

Hallo JEANNETTE,

Je weet dat er op heel de wereld een grotere schijterd is dan ik, (wat spinnen betreft)
Maar ik zou dat middeltje zelf niet gebruiken,
want hoe vaker ik de spinnen tegenkom, hoe liever ik ze ga vinden,
is voor mij een leuk foto object,
woensdag 16 april 2008 - 16:05
Jeannette1

Jeannette1

Hai Corielat, niets veranderlijker dan een mens, dat blijkt nu wel weer.

Maar..... ik wens je dan héél erg veel suc6 met je fotografie!

Wacht je foto's wel af!

Groetjes, Jeannette
woensdag 16 april 2008 - 16:12
Rita1960

Rita1960

Voor jullie gezien bij Intratuin!!!
Echt, deze firma denkt ook aan bange mensen met of zonder groene vingertjes!

Prachig, zo'n spinnenweb in de ochtenddauw. Maar omdat spinnen ook veel overlast kunnen bezorgen Groetjes, Jeannette


Hallo Jeanette,

Wanneer heb je overlast van spinnen????
Ze zitten hier ook en ik heb er geen last van. De koolmeesjes en pimpels vinden ze ook erg lekker

Groetjes,
Rita
woensdag 16 april 2008 - 17:51
Jeannette1

Jeannette1

Hai Rita, ik heb zeker GEEN last van de spinnen, Ger voert ze zelfs en heeft een HELE grote spin in de schuur, die heeft hij Kareltje genoemd!

Maar o.a. Corrielat en nog enige mensen op dit TuinadviesForum waren er erg bang voor.

Vandaar dit stukje, wat ik helemaal van Intratuin overgenomen heb!

Men moet maar denken, geen spinnen = véél muggen!
wel spinnen = weinig of geen muggen!

Dit laatste is wel naar mijn zin!!!
Dus... niet bang meer zijn voor een spin!

Groetjes, Jeannette
woensdag 16 april 2008 - 18:19
Rita1960

Rita1960

Hai Rita, ik heb zeker GEEN last van de spinnen, Ger voert ze zelfs en heeft een HELE grote spin in de schuur, die heeft hij Kareltje genoemd!

Maar o.a. Corrielat en nog enige mensen op dit TuinadviesForum waren er erg bang voor.

Vandaar dit stukje, wat ik helemaal van Intratuin overgenomen heb!

Men moet maar denken, geen spinnen = véél muggen!
wel spinnen = weinig of geen muggen!

Dit laatste is wel naar mijn zin!!!
Dus... niet bang meer zijn voor een spin!

Groetjes, Jeannette


Moi Jeanette,
Ik ben niet bang voor spinnen hoor. Was alleen benieuwd in welke omstandigheid spinnen voor overlast zorgen. Hoe oud is Kareltje van Ger en wat voor soort is het?
Enne... wat te denken van zwaluwen? Die vreten een hoop vliegen
Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat boerenzwaluwen bij ons in de schuur nestelen. De eersten zijn al gezien! ( maar ja.... een zwaluw maakt nog geen zomer ) Dus op naar het weekend want ze voorspellen plm 18 graden (BBQ weer dus!)

Groetjes,

Rita
woensdag 16 april 2008 - 19:30
Jeannette1

Jeannette1

Hai Rita, de spin Kareltje is ca. 3 jaar oud.

Als Ger het schuurtje inkomt en op de grond stamt, komt Kareltje tevoorschijn!

Kareltje is een fikse uit de kluiten gewassen kruisspin.

Helaas hebben wij geen zwaluwen, er wordt veel te veel bijgebouwd in ons dorp.

Maar... vleermuisjes hebben wij wel dicht bij ons in de buurt, die vliegen elke avond over ons tuintje.

Ik verlang naar de warmte, dus dat begint bij dit weekend, HEEEEEEEEEEEERLIJK!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 16 april 2008 - 20:11
Rita1960

Rita1960

Hoi Jeanette,

Wat een oude spin! leuk dat hij te voorschijn komt als Ger met zijn voeten stampt. En wat voert Ger hem zoal??

Ik ga je nu even flauw maken

Ik heb onderhuurders een stuk of 55! Althans die heb ik vorig jaar geteld op een avond bij het uitvliegen en dan mis je vaak nog de eersten en de laatsten.
Deze onderhuurders zijn........... vleermuizen
Welke soort?? Geen idee Maar wel erg leuk. En het mooiste is dat ze niets kapot knagen enzo.

Groetjes en welterusten voor nu

Rita
woensdag 16 april 2008 - 22:17
Jeannette1

Jeannette1

Goede morgen Rita, nu ben ik paars van Jaloesie!!!

Wat lijkt mij dat schitterend, leven jullie dan in een grot, want dan zoeken wij ook zoiets op!!!

Wij waren al blij, met die paar kleine Vleermuisjes die geregeld door/over de tuin vliegen!

Probeer eens of je er een foto van kunt maken.

Lijkt mij wel de moeite waard!!!

Vast bedankt voor het opwarmen van mij ZIEL!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 17 april 2008 - 12:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon