menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoe heet deze wintergroene struik

Ga naar meest recente reactie

mariekejose

Mariekejose

Hallo,
Vanmiddag zag ik een struik staan die ik erg mooi vind voor onze tuin. Ik zou graag willen weten hoe hij heet. Hij heeft glanzend blad, donkergroen, een witviltige onderkant. Er zitten wat grauwe resten van bessen aan. De blaadjes zijn ongeveer 6 cm groot. Ze hebben een standaardblaadjesvorm, met een gladde rand. De struik was een meter of 1,5-2 hoog en had dezelfde breedte. Ik heb er een takje afgehaald en daar foto's van gemaakt, maar die kan ik geloof ik niet op deze site kwijt.
Wie weet hier meer van?
Groeten,
Marieke
donderdag 22 februari 2007 - 22:26
Kwest

Kwest

Dag mariejose,

Welkom op dit forum!
Je kunt wel degelijk foto's plaatsen op dit forum, daarvoor met je eerst de foto uploaden naar een andere site, hoe dit in zijn werk gaat kan je hier lezen: http://forum.tuinadvies.be/17_2339_foto_plaatsen_.htm

Met een foto zal er waarschijnlijk iemand op het forum je struik kunnen determineren...
vrijdag 23 februari 2007 - 14:58
mariekejose

Mariekejose

Hallo,

Ik probeerde het net om de foto te plaatsen. Dit is wel de aller-gebruiker-onvriendelijkste manier (als dat woord bestaat) van een foto plaatsen die ik ooit heb gezien . Nu maak ik vaak gebruik van Marktplaats en daar gaat het wel heel makkelijk, maar dit is het andere uiterste.....


Tsja....
vrijdag 23 februari 2007 - 20:32
JovanDreumel

JovanDreumel

Er zijn meer mensen, die het kunnen. Je kunt het ook. Niet opgeven.
zaterdag 24 februari 2007 - 11:19
Kwest

Kwest

Tsja Mariekejose,

Alle berichten, met of zonder foto, op dit forum worden bewaard als archief; vandaar de interessante derde knop bovenaan 'Zoeken'...
Maar webspace kost veel geld, vandaar dat de foto's op deze site op een andere site gehost of bewaard worden.

Je moet echt geen informaticus zijn om een foto op dit forum te plaatsen, zoals Jo zegt velen hebben het je voor gedaan.
Hebt je er echt geen zin in dan kan je nog altijd je vraag en foto op Markplaats plaatsen...
We proberen je alleen maar te helpen!
zaterdag 24 februari 2007 - 20:23
Lut2

Lut2

Het was mij ook niet van de eerste keer gelukt, maar ga eens kijken bij : Algemene vragen i.v.m. het forum - foto plaatsen. Als je elke stap doet, lukt het wel.
lut
zaterdag 24 februari 2007 - 20:41
de_lange_van_Bilze

De_lange_van_Bilze

Wel na het lezen van deze moeilijkheden voor het plaatsen van een fotoke heb ik de koe bij de horens gepakt en het zelf eens geprobeerd.

Ondertussen al twee berichten met een foto geplaatst.

De instructie is zeer goed en makkelijk.

Groeten
De lange van Bilze
zaterdag 24 februari 2007 - 21:17
danny2

Danny2

Aan je beschrijving te lezen (zonder foto) denk ik aan een viburnum maar dewelke?

danny2
zaterdag 24 februari 2007 - 22:18
mariekejose

Mariekejose

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb de foto inderdaad op marktplaats gezet en het blijkt een olijfwilg te zijn (eleagnus ebingii 'Albert Doorenbos').

Ik was even wat mopperig omdat mijn idee was dat er een hele makkelijke manier is om de foto's te plaatsen (zoals bij marktplaats) en dan vraag ik me af waarom dat hier niet ook wordt toegepast. Maar nu snap ik dat ze op deze manier de site zelf niet verzwaren en dan kan ik het me goed voorstellen. Dus ik neem mijn boze gezichtje terug

En ik ben zowieso blij dat ik deze site heb ontdekt. We gaan net met onze tuin aan de slag en dit is een heel leuke manier om kennis uit te wisselen. Dus jullie lezen misschien nog wel weer wat meer van mij.

Groetjes,
Mariekejose
zondag 25 februari 2007 - 11:25
ines

Ines

Mariekejose veel plezier met het aanleggen van Uw tuin!
Groetjes,ines
zondag 25 februari 2007 - 21:59
sylvain

Sylvain

Geen problemen voor ik myn eerste foto had geplaatst heb ik op het forum ook hemel en aarde byeen gevl?????t maar eens je er mee weg bent dan gaat het vlot ge moet op het forum kyken naar foto,s plaatsen en Hugo DIE GEEFT DAAR DE JUISTE UITLEG EN DAN KAN HET NIET MISSEN,Marieke en gelaat het maar horen als ge ergens aan twyfelt en veel sucses verder groetjes en dag
zaterdag 3 maart 2007 - 20:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon