menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aquilegia vulgaris Double Pleat Pink and White

Ga naar meest recente reactie

Spuddy

Tekst aangepast

Spuddy

[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 8 mei 2008 - 14:38
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Spuddy, weeral prachtig , de akelei is één van je lievelingsbloemekes zeker, spijtig dat je zo ver woont anders kwam ik je helpen scheuren of uitdunnen

PS: misschien kan je jouw mooie foto's aan de tuinadvies plantengids toevoegen, zo laat je iets achter voor het nageslacht
http://www.tuinadvies.be/plantengids.php


donderdag 8 mei 2008 - 15:37
Spuddy

Spuddy

De akelei is inderdaad mijn lievelingsbloem

Kan ik dan zelf planten/fotos toevoegen aan de plantengids?
donderdag 8 mei 2008 - 16:08
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Dat dacht ik wel , ik vind ze ook heel mooi.
en , ja hoor , je kan zelf foto's toevoegen , probeer maar , eerst plant zoeken waar je een foto van hebt dan vanonder zie je hoe je die kan toevoegen , wel maar één keer drukken, het gaat wat traag en voor de ongeduldige mensen , als ik , die drukte 2 of 3 keer , resultaat ............njet.........
donderdag 8 mei 2008 - 16:43
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

De akelei is inderdaad mijn lievelingsbloem

Kan ik dan zelf planten/fotos toevoegen aan de plantengids?


Dat dacht ik al
Enne................ ja hoor , je kan je eigen stempel zetten bij de bloemekes, neus daar maar eens rond, er ontbreken nog veel foto's en jouw mooie foto's zijn wel een aanwinst.
De plantengids is nog in volle aanleg dus wees niet ontgoogeld als je niet alles vindt, maar dat komt nog.



Ik wordt zeker dement nu antwoord ik al 2 keer, van verslaving gesproken maar dit is al een zeer ernstige vorm hé
donderdag 8 mei 2008 - 16:50
Spuddy

Spuddy

Ik denk niet dat het mogelijk is Lysianthus. Ik ben namelijk geen admin hier he
donderdag 8 mei 2008 - 17:11
annis

Tekst aangepast

Annis

De foto's kun je zelf toevoegen Spuddy daar hoef je geen admin. voor te zijn. Zelf heb ik ook al foto's toegevoegd.Akelei is ook een van mijn favorieten. Mooie foto's Spuddy.
donderdag 8 mei 2008 - 18:47
Lysianthus

Lysianthus

Dat is zo Spuddy, ik kan dat beamen , 'k heb ook al verschillende foto's toegevoegd en ik heb niet meer bevoegdheden dan jij.
donderdag 8 mei 2008 - 20:03
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

hallo Mike
ik heb je zaadjes ontvangen hartelijk dank hiervoor !

greetz Damy
woensdag 2 juli 2008 - 13:37
Spuddy

Spuddy

Geen dank
woensdag 2 juli 2008 - 16:28
Lysianthus

Lysianthus

@ Spuddy,

Je had gelijk, je kan géén foto's meer toevoegen.................daarvoor dus wel, ik kan wel begrijpen dat het een rommeltje werd en dat kon niet de bedoeling zijn hé.
Spijtig dat je het niet geweten hebt , was leuk en jouw foto's kwamen daar zeker voor in aanmerking.
woensdag 2 juli 2008 - 18:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon