menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tropaeolum majus

Ga naar meest recente reactie

ines

Ines

Een goede bodembedekker en eetbaar blad en bloem, de smaak is te vergelijken met de smaak van radijsjes.
[afbeelding verwijderd niet-https]


maandag 3 september 2007 - 21:00
minouke

Minouke

ik ga ze volgend jaar ook eens proberen, al was het maar om ze op te eten , deze is wel mooi "gemarberd"

dinsdag 4 september 2007 - 07:48
ines

Ines

Als U graag een heel donker tapijt wil en donkere bloemen dan is de "Black velvet" ook mooi...donker paars-rood, de smaak is iets intenser.
dinsdag 4 september 2007 - 09:25
annis

Annis

Is een mooie foto Ines hier zie je goed de details van de bloem. Zo moet je toch alle bloemen mooi gaan vinden met zulke foto's.
dinsdag 4 september 2007 - 14:16
ines

Ines

De natuur is ook zo mooi Annis, de bloem staat er op zoals ze is alleen het kadertje als surplus
dinsdag 4 september 2007 - 21:18
lisa

Lisa

ines, die oost indische kers ziet wel heel mooi uit

groetjes lisa
woensdag 5 september 2007 - 13:21
ines

Ines

oké begrepen
woensdag 5 september 2007 - 16:31
ines

Ines

Annis moet ik zaad voor U houden?
woensdag 5 september 2007 - 16:38
annis

Annis

Ines, dat is heel lief van u maar ik zit met de plaats. Hoewel hij als klimmer of als grondbedekker kan groeien heb ik niet zoveel plaats over. Misschien dat u iemand anders blij kunt maken met wat zaden.
donderdag 6 september 2007 - 11:25
ines

Ines

Is oké Annis
donderdag 6 september 2007 - 19:37
rialle

Rialle

Hele mooie bloem Ines.

Had hem gisteren al gezien. Gelukkig, want vandaag herkende ik de Oost Indische kers in de nieuwe tuinquiz van vandaag door jou foto. Wel is jou kleur veeeeeel mooier!
Hij heeft me dus een puntje opgeleverd in de quiz en daardoor ben ik ook vandaag weer net "geslaagd" met een zesje.

Groetjes Rialle
donderdag 6 september 2007 - 21:35
ines

Ines

aan anderen als ik weer teveel schrijf naar hun gedacht maar niet antwoorden is dan weer onbeleefd zeker
Rialle doe zo voort eens komen de tienen met duizenden (spreekwoord van de streek)
donderdag 6 september 2007 - 22:18

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon