menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een nieuwkomer.....

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Een voor mij totaal onbekend struikgewas (?) heeft hier plaats genomen in mijn tuin, zomaar vanzelf en 'k weet begot niet wat het is....
Nu dat het bloeit heb ik er een foto van gemaakt en misschien kan iemand me vertellen wat het is
[afbeelding verwijderd niet-https]

Heeft een lengte van ong.70 cm...
maandag 23 juli 2012 - 15:16
Bombycilla

Bombycilla

Harig wilgenroosje
maandag 23 juli 2012 - 15:41
Paronoto

Paronoto

Wel,wel,wel..."Epilobium hirsutum" vind ik bij Google...Een vaste plant uit de teunisbloemfamilie ofte Onagraceae Pluizig zaad...vandaar dat het in mijnen hof is geraakt
maandag 23 juli 2012 - 16:20
Bombycilla

Bombycilla

zou ook gewoon Wilgenroosje (Epilobium angustifolium) kunnen zijn ik mis de beharing op de foto,bloem lijkt meer op de eerste
maandag 23 juli 2012 - 16:23
minouke

Minouke

Heb ze ook hier staan en trek het soms met pijn in het hart uit om ze niet overal te krijgen ... ik vind ze zo mooi
maandag 23 juli 2012 - 17:04
succulentimon

Succulentimon

Paul, eerder een onstruikgewas
donderdag 26 juli 2012 - 23:23
Paronoto

Paronoto

een onstruikgewas

Allé, allé, het moet ook eens een kans krijgen hé, het krijgt het al zo hard te verduren als ik sommige reacties lees Eentje is geentje Dus ook eentje voor de buren, voor de "paster" en den burgemeester en....er is nog zooooveel volk in Dilbeek en omstreken Trouwens wie heeft dat allemeel "geschapen" zoals men dat pleegt te noemen... Van geiten spreekt men niet
vrijdag 27 juli 2012 - 10:45
Biekevg

Biekevg

Zo mooi, Paronoto, laat het maar tot hier uitwaaien, hoor!
woensdag 1 augustus 2012 - 20:27
Paronoto

Paronoto

O.K. in Leuven? Moet kunnen, ik zal u een paksken klaar maken....nu nog uw adres hé makker
woensdag 1 augustus 2012 - 21:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon