menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hulp gevraagd

Mistermaik

Mistermaik

Beste Tuinadvies.be forum members.

Ik heb me zojuist pas aangemeld voor dit forum, mede omdat ik de volgende vraag heb:

Voor een interessant project ben ik op zoek naar een kamerplant ( in ieder geval een binnenplant ) die uit een zaadje voortkomt. Het mag dan gaan om een 1-jarige of 2-jarige of vaste plant. De plant mag in volgroeid stadium niet veel groter zijn dan zo'n 30 a 40 cm. en tevens moet het zaadje hard en niet al te groot zijn.

Veel eisen dus, waardoor in het wilde weg zoeken ook niets heeft opgeleverd...
Misschien dat 1 van jullie opties voor planten heeft die aan deze eisen voldoen.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp met deze vraag en de misschien toekomstige vragen die ik jullie nog mag stellen op het gebied van planten en tuinieren.

Met vriendelijke groet,

Maik
maandag 11 december 2006 - 09:45
JovanDreumel

JovanDreumel

Senecio cruenthus.
maandag 11 december 2006 - 18:55
Walter24

Walter24

Ik kan je helpen aan enkele zaden van:
622000 BRUNFELSIA latifolia
KISS-ME-QUICK (Eng: Yesterday,Today & Tomorrow)
Braziliaans oerwoudplantje met groot 10-13cm behaard blad. De bloemetjes verkleuren in 3 dagen van blauw, via roze naar (bijna) wit: vandaar de leuke Engelse namen! Een gemakkelijk te telen kamer-plantje, zet ze niet te nat of te koud. Toegift: de bloemen geuren heerlijk.
Zend gewoon Uw naam en adres door met een mail naar mij, ik zend ze wel door. Meer info over het plantje vind je via google
zondag 17 december 2006 - 19:49

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon