menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe Zaadzakjes

Ga naar meest recente reactie

GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen.

Jullie kennen me vast al van mijn andere account "TopPlanter" maar nu ben ik opnieuw begonnen. Ik had de vorige keer ook al een ander topic van mijn zaadzakjes gemaakt. Maar nu maak ik ht even opnieuw.

Ik ga binnenkort dus al een site maken over tuinieren en hier gaan ook dus de zaadzakjes bij zitten. Hier is al een preview met leeuwenbekjes en middagbloemen. Maar er komen nog meer zaadzakjes. Heb je een soort nodig dan moet je me het maar vragen. Meestal krijg je z dan in het weekend. Dus zeker wat soorten vragen en reageren wat je er nu al van vind. Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Groetjes GillesGarden

Bloemen & Planten

zondag 13 maart 2011 - 19:02
GillesGarden

GillesGarden

Hallo nogmaals iedereen.

Voor zaadzakjes mogen jullie egt alle soorten vragen. Bijvoorbeeld korenbloemen passieflora en nog vele anderen. Jullie mogen egt alles vragen. Ik sta voor jullie klaar.

Groetjes GillesGarden
zondag 13 maart 2011 - 20:16
Kiptaro

Kiptaro

Leuk
maandag 14 maart 2011 - 08:32
GillesGarden

GillesGarden

Geen kosten TuinFairy
maandag 14 maart 2011 - 21:25
GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen.

Zijn er al mensen die er nodig hebben???

Groetjes GillesGarden
woensdag 16 maart 2011 - 07:41
GillesGarden

GillesGarden

Ik is goed.
Als je kan vertel het me dan liefst nog vandaag.

Groetjes GillesGarden
woensdag 16 maart 2011 - 13:04
Jorg

Jorg

Gilles,

Leuk met die icoontjes. Ik wil je wel de tip meegeven om de achtergrond niet met kleur te vullen. Ik spreek waarschijnlijk voor mezelf maar zo'n groot oranje / roze vlak vind ik zonde van de inkt. Persoonlijk zou ik dat dus niet thuis printen. Op het Nederlandse moestuinforum staat een zaadzakje waar je zelf de gegevens in kunt voeren en daarna uit kunt printen (+ inktbesparend). Misschien haal je daar nog wat ideeën uit?

http://www.moestuinforum.nl/artikel-afbeelding/zaadzakje-2-moestuinforum.pdf
woensdag 16 maart 2011 - 19:29
GillesGarden

GillesGarden

Maar in werkelijkheid zijn de zakjes niet echt root dus niet zoveel inkt ook weeral hè maar bedankt voor de tip. Zijn er al mensen die er nodig hebben.

Groetjes GillesGarden
woensdag 16 maart 2011 - 21:23
GillesGarden

GillesGarden

@tuinfairy wat is het pbtje ofzo. Ik zal ze je doorsturen en welke zou je willen. Hè maakt niet uit hoeveel. Maar het kan wel zijn daje ze Dees weekend maar hebt want ik heb deze week een examen nog.

Groetjes GillesGarden

PS vergeet niet welke soorten je wilt hihihi
woensdag 16 maart 2011 - 21:27
GillesGarden

GillesGarden

En tuinfairy. er komt ook nog een grote site met een heleboel informatie. En dan ook een tipi je zaadzakjes waar ze allemaal zullen gaan opstaan. Goed??? En ik heb het mailtje gehad.

Groetjes GillesGarden
woensdag 16 maart 2011 - 21:33
GillesGarden

GillesGarden

Ik ga nu beginnen aan je zaadzakjes. De site zal nog even moeten wachten.
Sorry. Maar ik zal hem ze snel mogelijk maken.

Groetjes GillesGarden
donderdag 17 maart 2011 - 19:55
GillesGarden

GillesGarden

Wil iedereen nu a.u.b antwoorden op mijn nieuwe topic " betsellen zaadzakjes"

Groetjes GillesGarden
vrijdag 18 maart 2011 - 16:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon