menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rozen

Neji

Neji

Mijn rozen zijn normaal gesnoeid, krijgen bemesting en zien er normaal uit. Zijn ook gespoten tegen ziekten en insecten. Op sommige rozen krijg ik wel bloemen en op andere niet. Deze waar geen knoppen op komen schieten nu normaal weer door. Hebben andere leden daar ook last van ? Wat kan ik doen ? Ik denk dat het te maken heeft met de zuurtegraad van de boden. Trouwens weet iemand welke zuurtegraad de roos liefst heeft ?
zondag 1 juni 2008 - 12:23
Neji

Neji

Mijn rozen zijn normaal gesnoeid, krijgen bemesting en zien er normaal uit. Zijn ook gespoten tegen ziekten en insecten. Op sommige rozen krijg ik wel bloemen en op andere niet. Deze waar geen knoppen op komen schieten nu normaal weer door. Hebben andere leden daar ook last van ? Wat kan ik doen ? Ik denk dat het te maken heeft met de zuurtegraad van de boden. Trouwens weet iemand welke zuurtegraad de roos liefst heeft ?
maandag 2 juni 2008 - 15:34
ingrid2630

Ingrid2630

Beste, Ik weet uit ervaring dat rozen houden van "paardenmest". Je kan die altijd gratis gaan ophalen in manèges, die zijn content dat ze er vanaf zijn. Groetjes. Ingrid uit Aartselaar
maandag 2 juni 2008 - 18:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon