menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Naam van deze cactus

Ga naar meest recente reactie

Kimberley

Kimberley

Hey iedereen,

weet iemand wat voor cactus dit is? Op dit moment zijn er geen bloemen Dit is een oudere foto. Volgens mijn tante (van wie ik deze cactus net gekregen heb) zouden de bloemen een vanilleachtige geur verspreiden.
Alvast bedankt!

x Kimberley

C&S Identificatie

donderdag 12 januari 2012 - 16:45
Dany

Dany

Volgens mij een Echinopsishybride, het zijn wel mooie bloemen dus een plant om te koesteren
donderdag 12 januari 2012 - 17:59
Vivigreen

Vivigreen

Zeer mooie cactus en bloemen !

Vivianne
donderdag 12 januari 2012 - 18:07
Kimberley

Kimberley

Bedankt voor de snelle reacties!!
Ik vind het ook een heel schoontje! Ik had die foto gezien en zei tegen mijn tante dat ik dat een hele mooie cactus vond en nu een jaar later ofzo ben ik op bezoek geweest en heb ik de cactus mee naar huis gekregen (zij was 'm beu )
donderdag 12 januari 2012 - 18:20
Dany

Dany

Misschien het begin van een nieuwe hobby
donderdag 12 januari 2012 - 18:26
Vivigreen

Vivigreen

Hèn ? Wie kan nu zo een mooie cactus beu zijn ?
Ik zou die cactus maar goed verzorgen dat hij nog jaren bij u thuis mag staan!


Vivianne
donderdag 12 januari 2012 - 18:28
snah

Snah

IK BEN JALOERS KIMBERLEY
hij is prachtig wees er zuinig op koester hem geef veel zon en liefde en je zal er jaren plezier van hebben
Hans
zondag 15 januari 2012 - 14:47
Paronoto

Paronoto

Mmmmm...très chique, allebei
zondag 15 januari 2012 - 15:50
Kimberley

Kimberley

@Dany: hmm een nieuwe hobby zal het niet worden, daar heb ik geen plaats voor Ik zie heel graag planten, maar ik vind dat mijn appartement nu al te vol staat....Maar ik doe er wel niks van weg dat kan ik niet over mijn hart krijgen.

@Vivianne: ik snap ook niet waarom iemand zo'n plant beu kan worden, maar ik ben er wel blij om

Ik heb gezien dat er een klein "baby"cactusje naast groeit, dus mss kan ik over een paar jaar wel genieten van twee zo'n mooie exemplaren
Ik hoop dat ik hem goed ga verzorgen, want ik ken er helemaal niet veel van. Ik moet er eens wat opzoekingswerk doen. Ik heb nog een cactus (een mammillaria) en die bloeit precies ook elk jaar, maar er komen "knoppen" op en dan drogen die uit dus ik weet helemaal niet hoe zo'n bloemetje eruit ziet

'k Ga mijn best doen
zondag 15 januari 2012 - 18:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon