menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Accidentje

Ga naar meest recente reactie

Pieter

Pieter

Vandaag de laaste en ook de grootste planten naar binnen halen. Daarstraks was m'n grote Trichocereus bridgesii aan de beurt. Halverwege het traject een raar manoeuvre gedaan en breekt hij 1 meter van de top wel af zekers. Dju man zo'n schone plant in twee gebroken. Uiteindelijk eens binnen een gemeten en ze ging toch maar 4 mm overhebben onder de plafond, dus zo erg ist mss ook weel niet. Hij zal zich wat meer vertakken én een nieuwe scheut erbij om volgend jaar in de pot bij te zetten.
zondag 5 november 2006 - 12:10
Lucl

Lucl

Weer een potje bij Pieter , alleen jammer dat het zo gebeurd
zondag 5 november 2006 - 12:27
stekeltje

Stekeltje

ja, als die dingen beginnen te wiebelen....
zondag 5 november 2006 - 12:47
Pieter

Pieter

Inderdaad eens die beginnen te wiebelen. Mijn vader had die loodzware pot vast en ik hield de zuilen zelf vast, maar een stuk boven m'n hand is die afgebroken hé...
zondag 5 november 2006 - 13:09
DieTerXz

DieTerXz

Geluk bij een ongeluk. Je moet eens wat foto's nemen van die zuilen.
zondag 5 november 2006 - 15:22
stekeltje

Stekeltje

2 jaar geleden stond ik zo bovenop een ladder om een plantenschaal van 60 cm te verzetten, wat dacht je? de schaal plooide in het midden door de warmte en gewicht!!!! had alle moeite om mijn evenwicht te houden en heb de schaal dan maar laten vallen, de echo was op zijn navenant
zondag 5 november 2006 - 15:57
DieTerXz

DieTerXz

Nog een geluk dat cactussen niet kapot te krijgen zijn door ze te laten vallen (of door op ze te stappen, ongelukje met Lophophora, ahem).
zondag 5 november 2006 - 17:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon