menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Foamband

Ga naar meest recente reactie

pakisandra

Pakisandra

in de aktionshop is er deze week foamband te krijgen aan 0.79 ct, in 3 verschillende kleuren (bruin,wit en grijs)
dinsdag 12 maart 2013 - 16:08
paula12

Paula12

leuk.... maarrrr wat doe je met foamband... kan iemand mij dit vertellen aub .....
dinsdag 12 maart 2013 - 19:14
pakisandra

Pakisandra

foamband kan je rond isomotaarten doen,en ik denk ook rond je oasis.heb het zelf ook nog niet gebruikt
dinsdag 12 maart 2013 - 19:29
paula12

Paula12

ok... dank je wel
dinsdag 12 maart 2013 - 19:31
Jeannet

Jeannet

Ik heb een tijdje geleden met oase kleine gebakjes met bloemen gemaakt en aan de buiten kant dat foam gebruikt om het gladder af te werken (met een ruime fantasie oogde het op glazuur wat aan de buiten kant van gebakjes kan zitten. ?Helaas kan ik de foto's niet vinden anders had ik er een voorbeeld bij geplaatst
Je kan het op verschillende manieren gebruiken en het mooie is dat je het kan blijven hergebruiken. Het blijft heel lang mooi.

Groeten,

Jeannet
dinsdag 12 maart 2013 - 19:38
paula12

Paula12

Nadine hartelijk bedankt voor je tip, en Jeannet ook jij hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik ben gisteren dus naar de Action geweest en heb daar ook wat rolletjes gekocht.
Zij hadden daar ook foam roosjes dus die heb ik ook maar meegenomen, komen altijd wel een keertje van pas...... er blijft je daar altijd vanalles aan je vingers plakken.. hihi....

Gr. Paula
donderdag 14 maart 2013 - 10:07
pakisandra

Pakisandra

inderdaad Paula ,de actionshop is een gevaarlijke winkel
donderdag 14 maart 2013 - 12:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon