menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tomatenplanten

Ga naar meest recente reactie

VanHuffel

VanHuffel

Van mijn broer heb ik tomatenplaten gekregen. Deze staan nu in de serre (dit is mijn eerste jaar). Hij heeft er van vorige week al bloemen op staan. We hebben ze gelijktijdig geplant. Bij mij is er nog geen bloem te zien zelf niet de aanmaak van wat bloem zou moeten worden en mijn bladeren krullen. Ik geef ze elke morgen dezelfde hoeveelheid water maar heb wel al een paar keer meststoffen gegeven. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen om tomaten te krijgen.
woensdag 22 mei 2013 - 16:19
marcote

Marcote

Geen mest stoffen blijven geven!!!1 keer is genoeg TE is nooit goed!!
woensdag 22 mei 2013 - 16:41
Boerke

Boerke

Uw serre goed verluchten. Dat was bij mij ook een beginnersfout .Ik dacht dat ze ook best dicht bleef voor de warmte. Ik heb ondertussen al twee automatische dakvensters gestoken .
Iedere dag water geven is volgens mij nu niet nodig . Zo warm is het nu niet in de serre. Ik durf al eens enkele dagen overslaan.
donderdag 23 mei 2013 - 19:23
driesenco

Driesenco

Nooit iedere dag water geven, ook niet als het warm of heet is, anders cre
donderdag 23 mei 2013 - 21:47
BDV

BDV

Hier ook voor de eerste maal tomatenplanten in de serre. Heb zo te zien ook al enkele beginnersfouten gemaakt. Elke dag mooi op tijd water geven was dus geen goed idee

Volgens Wim's moestuin ook wat dieper planten en de stok om op te groeien reeds plaatsen. Ga ik morgen eens werk van maken...

veel succes allemaal!
zaterdag 25 mei 2013 - 00:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon