menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tere tomatenplanten

Ga naar meest recente reactie

miake

Miake

Ik heb zelf tomaten gezaaid en zal ze na 15 mei buiten planten. Ze hebben gans de tijd in de veranda gestaan en zien er zo teer uit vergeleken met de planten die men koopt. hoe kan ik ze steviger maken ?
donderdag 10 mei 2012 - 09:38
Prinske

Prinske

Zo snel mogelijk (als het weer het toelaat) uitplanten en goed ondersteunen. Ik denk dat ze dan wel vanzelf goed komen. Goed bemesten en voorzichtig met het geven van water. De planten in de winkel worden in optimale omstandigheden gekweekt wat voor velen niet echt haalbaar is.
donderdag 10 mei 2012 - 12:42
HappyDeez

HappyDeez

Bij mij zien ze er ook teer uit, maar ik weet uit ervaring dat dat goed komt. Advies van Prinske opvolgen en in je achterhoofd houden dat het nog maar half mei is. Dus dat komt vast wel goed met je plantjes.
maandag 14 mei 2012 - 10:44
miake

Miake

Na een mooi weekend hebben we terug wisselvallig weer. Houden we de tomatenplanten nog beter binnen of niet. We maken altijd een dak boven de tomaten omdat ze tegen de regen niet kunnen. Is dat nu al nodig of mogen we wachten tot dat er tomaten aanhangen ?
dinsdag 15 mei 2012 - 11:14
Prinske

Prinske

Bij mij staan ze zo'n 3 weken in de serre en zijn ze al flink aangesterkt. Komend weekend worden de temperaturen toch weer wat beter en zou je ze perfect kunnen uitplanten denk ik.
woensdag 16 mei 2012 - 09:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon