menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vroege kweek

Ga naar meest recente reactie

kweker333

Kweker333

ik heb een tijdje geleden dit gezaaid een vroege meloen (gele honing geschikt voor februari staat teminste staat op de verpakking) Paprika en sla en radijs en courgette
wat ik maart / april ga kweken is:alle soorten paprika kaskomkommer watermeloen redstar ananaskers(kaapse bessen) broccoli tomaat , polidor f1 suiker meloen
donderdag 23 februari 2012 - 10:37
Boerke

Boerke

Ik zie dat dit je eerste berichtje is op dit forum. Wees welkom in de grote blije 'hoffelijke' familie.
De site met raad en daad.
Geen schrik hebben om vragen af te vuren. Wij schieten wel terug als het kan(met antwoorden).
Elkaar helpen is onze leuze.
Ik hoop dat je dit gezaaid hebt onder glas of binnen.
In begin van het jaar,nu zo een twee weken geleden heb ik wat oud zaad uitgestrooid in onze serre. Ik doe dit om te zien of het nog goed is.En ja hoor.Gisteren zag ik enkele slaplantjes bovenkomen. Het is wel snijsla , dat kiemt vlug.
vrijdag 24 februari 2012 - 10:55
kweker333

Kweker333

ja tuurlijk binnen en mei in de kas ik hou je wel op de hoogte !!!! en als ik hulp nodig heb stuur ik wel een reactie
vrijdag 24 februari 2012 - 12:00
Gehenna

Gehenna

Welkom!

Fijn toch als alles weer begint te groeien.

zaterdag 25 februari 2012 - 11:01
minouke

Minouke

Van mij ook WELKOM! maar mooier en beter dan Boerke kan ik het niet verwoorden

groetjes
Chantal
zaterdag 25 februari 2012 - 11:05
kweker333

Kweker333

bedankt iedereen dit wordt mijn beste kweek seizoen van allemaal ik heb zoveel groente soorten en ik heb dit jaar pas een grote kas gekocht
zaterdag 25 februari 2012 - 11:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon