menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gelukt

Ga naar meest recente reactie

Semie

Semie

Ik had het niet meer verwacht of gehoopt, maar ik heb mijn eigen volkstuin!! In een dorpje naast mijn eigen stad. Ik was 9e op de wachtlijst en nu is het dan toch zover. Ben vanochtend wezen kijken en het ziet er goed uit. De tuin is 100 m2, dus te veel voor mijn 6 bakken. Ik ga denk ik ook nog iets met aardappelen doen.

Kortom: mijn zondag kan niet meer stuk, ik ben hartstikke blij!

Groetjes,
Yvon
zondag 14 maart 2010 - 12:16
Thanja

Thanja

Geweldig! Gefeliciteerd!

zondag 14 maart 2010 - 12:45
Jeannette1

Jeannette1

Hai Yvon,

Van harte gefeliciteerd!

Ik hoop, dat je een grandioos seizoen tegemoed gaat!

Groetjes, Jeannette
zondag 14 maart 2010 - 13:32
sky

Sky

Succes ermee
zondag 14 maart 2010 - 13:37
annemiek123

Annemiek123

Ow das wel een verrassing! daar had je vast niet meer op gerekend, veel succes met je tuin, leuk!
zondag 14 maart 2010 - 13:42
Mandy

Mandy

GEFELICITEERD


Is de tuin een beetje schoon???

Ik hoop het voor je zodat je binnenkort meteen kan gaan planten, poten en zaaien......


Goed idee om het eerste jaar er aardappelen in zetten........ ( weet je het teelplan van de vorige tuinman...... zodat je je aardappeltjes niet op dezelfde plek gaat zetten?????)




zondag 14 maart 2010 - 14:45
garfield

Garfield

Gefeliciteerd Semie,

Mag ik vragen in welk dorp? Heb je trouwens ooit mijn pm ontvangen? Ik heb er namelijk nooit iets van terug gehoord. Het was wel in de tijd dat er meer pm niet aankwamen.
zondag 14 maart 2010 - 15:41
Semie

Semie

@Mandy,

Ik ga in ieder geval groente kweken in bakken volgens de square foot gardening methode. Ook de aardappelen doe ik waarschijnlijk niet in de grond, maar bijv. in de kweekton, zoals te koop via de shop. Dus het maakt helemaal niet uit wat er eerder verbouwd is geweest. Ik heb de ruimte nodig, niet de grond.

@Garfield,