menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Blote plant

Ga naar meest recente reactie

FransNL

FransNL

Dat ze het in mijn tuin goed doen wist ik al jaren maar zo mooi als dit jaar heb ik ze nog niet gehad. Ook zijn ze een week of twee vroeger dan andere jaren want het overgrote deel van mijn paprika's is nu al rijp. Het heeft ongetwijfeld te maken met het overwegend mooie weer dit jaar .

De plant op de foto is van de 14 planten die ik van dit soort heb een van de kleinste maar hij draagt toch nog zo'n 13 mooie vruchten. Met zijn bladeren oogt hij een stuk minder dus heb ik hem voor deze gelegenheid maar eens "uitgekleed". Een blote plant die zich nergens voor hoeft te schamen.

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

dinsdag 8 september 2009 - 17:29
Jorg

Jorg

Prachtig Frans.
dinsdag 8 september 2009 - 17:38
Thuja49

Thuja49

Die paprika's zien er heerlijk uit !!!

groetjes
thuja
dinsdag 8 september 2009 - 17:52
kerstkind

Kerstkind

Wauwwwww..... Frans,

goed geboerd!!!!!!
groetjes José
dinsdag 8 september 2009 - 18:33
JovanDreumel

JovanDreumel

Heel mooi. En dan dit weer erop, dan komt het helemaal goed.
dinsdag 8 september 2009 - 18:45
Thanja

Thanja

Mooi! Het lijken wel 'trospaprika's'. Ze hangen net zo aan een trosje als trostomaten
dinsdag 8 september 2009 - 19:18
annis

Annis

Dit ziet er inderdaad heel goed uit. Prachtige paprika's.

groetjes @nnis
dinsdag 8 september 2009 - 19:47
an

An

Is dit werkelijk maar 1 plant ?
Kom ik aan ik heb hooguit maar 2 a 4 mini paprikaatjes per plant.
Dit is iets waar je super trots op mag zijn.
en de foto mag er ook wezen past precies in een fruit/groenten boek.

gr an
dinsdag 8 september 2009 - 19:49
FransNL

FransNL

Gewoon een enkele plant An , geen trucopname
Hier zie je nog een andere plant die wat de zon betreft minder gunstig staat en daarom wat later is met afrijpen.

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 8 september 2009 - 20:05
lentemode

Lentemode

Wat Mooi !!!

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 8 september 2009 - 20:13
an

An

je hebt gelijk ik tel er daar ook 16 in echt super paprika wat voor soort is dit ,
krijg je zoveel paprika's omdat ie in de volle grondt staat of doet ie het in pot ook zo goed.

zo'n paprika bedoel ik nou
gr an
dinsdag 8 september 2009 - 20:20
Victor44

Victor44

Prima opbrengst Frans,maar we moeten toch wel veel danken aan het goede weer wat we gekregen hebben in de zomer. Maar het mag gezegd worden,je bent een exellente tuinder zowel op het gebied van de tomaten als nu ook weer met deze paprika's. En dit dan nog onder de blote hemel!! Proficiat!
grtjs
Victor
dinsdag 8 september 2009 - 21:51
an

An

Hoi Frans ben je nou een hobby tuinder of professioneel of een opleiding genoten hierin,

en net wat Victor zegt het is ook wel een super zomer geweest niet steeds veel te heet maar wisselend.

gr an
dinsdag 8 september 2009 - 21:56
rialle

Rialle

Zo Frans, dat ziet er fantastisch uit! Vorig jaar had ik ze ook zo, nou ja....bijna! Maar dit jaar lijkt het nergens op, en geen idee hoe het komt.

In ieder geval proficiat met zo'n geweldige oogst!

Groetjes Rialle
dinsdag 8 september 2009 - 22:56
FransNL

FransNL

@An
Hoi Frans ben je nou een hobby tuinder of professioneel of een opleiding genoten hierin,

Alweer een flink aantal jaren hobbytuinder An . Daar voor een beroep dat je waarschijnlijk nooit zou raden. Drie en dertig jaar beroepsmilitair geweest bij de Koninklijke Marine . En nu zo te zien verzeild geraakt tussen de paprika's op een tuinforum .
Het kan verkeren.
dinsdag 8 september 2009 - 23:21
an

An

Hoi Frans dat zou ik zeker niet geraden hebben,dat is een behoorlijke lange tijd.
Dan moet je in die tijd veel van de wereld hebben gezien.
En dan in eens hobby tuinierder dat is een groot verschil,maar met succes .

gr an
woensdag 9 september 2009 - 09:21
cetinel

Cetinel

prachtige paprikas zeg!! mmm
woensdag 9 september 2009 - 10:44
Thanja

Thanja

Als het zaaien en verzorgen met militaire precisie is gegaan, dan is het nog wel voor te stellen dat je militair bent geweest

woensdag 9 september 2009 - 10:57
Linneke

Linneke

waaaw seg!!!
zondag 13 september 2009 - 09:24
Mandy

Mandy

DAT is een mooi gezicht, wat zullen ze lekker smaken.....

Bij mij werden ze buiten in het zonnetje niet groter dan zo'n cm of 20 en de vruchtjes bleven ondanks voeding en water heel minimaal.....
maandag 14 september 2009 - 22:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon