menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Toemboe vlieg

Ga naar meest recente reactie

zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Mijn man kwam 12 dagen geleden terug van vakantie naar Gambia. Ik houd daar niet van dus hij ging samen met mijn broer.
Laat een ontstoken teen zien, dikke voet, pus enz, Naar de dokter 2 spuiten en het mes erin. antibiotica voor 10 dagen. Bacteriele infectie.
Zr. Clivia (ik dus) helpen met teiltjes sodawater, verband enz. Nodige "verwensingen van zus en zo maar ja, dat doet zeer, het moet nou eenmaal.......
Zegt hij er zit ook een plek op mijn rug, zal wel een steenpuist wezen, ik mocht wel kijken maar niet aankomen. Ik zeg dat is geen steenpuist,ër zit een schijf omheen, maar ik moest niet zeuren....... wel regelmatig gedwongen om het te laten zien. Vanochtend bij bed opmaken zie ik bloed en..................een made, ging bijna over mijn nek, hij leefde nog.
Hem geroepen, kijk nou eens, er heeft een beest in je gezeten. Er zat een gaatje in de wond. Ik heb hem met een pincet in een potje gedropt, en gezegd naar de huisarts met dit ding en laat naar je kijken. Is het dus de Toemboe vlieg die een eitje heeft gelegd. De made komt er vanzelf weer uit. Goed dat hij hem bewaard had, ze gingen hem vernietigen. Betadine zalf met een grote pleister, die zr. Clivia regelmatig zal verschonen, bah...................
dinsdag 28 maart 2017 - 15:44
satomi

Satomi

en Ineke!
dinsdag 28 maart 2017 - 16:24
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Dank je, heb het verschonen uitbesteed aan de huisarts, kan hij gelijk regelmatig de wond bekijken!

Ineke
dinsdag 28 maart 2017 - 17:03
Roeli

Roeli

Wat een toestand, Ineke, maar ik moest er toch ook wel een beetje om lachen. Sorry, hoor.
dinsdag 28 maart 2017 - 17:12
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Dat mag hoor Roeli ik schrijf graag op een luchtige manier
Ineke:
dinsdag 28 maart 2017 - 18:12
LT

LT

En dan praten over smokkelaars....Gelukkig geen koppeltje
dinsdag 28 maart 2017 - 18:23
c j de k

C j de k

Die vlieg (made) heeft wel een hele afstand afgelegd
dinsdag 28 maart 2017 - 19:35
zuurtje

Zuurtje

Gelukkig heeft deze niet de kans gekregen om een vlieg te worden, dank zij mijn pincet ......

Ineke
dinsdag 28 maart 2017 - 20:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon